Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oglaševanje je mrtvo
Marketing
Komentarji:   12 06.10.2008

Je oglaševanje res mrtvo?

oglasevanje

V tem trenutku je oglaševanje še vedno velik biznis. Podjetja vsako leto za oglaševanje porabijo več denarja. In tudi medijev, kjer lahko podjetja porabijo svoj oglaševalski denar je vse več. Po kriteriju porabe oglaševanje torej ni mrtvo.

Po drugi strani pa je res, da so donosi, ki jih oglaševalci za svojo investicijo lahko pričakujejo vsako leto manjši. To velja predvsem za klasično oglaševanje.

Oglaševanja je danes več kot kadarkoli do sedaj. Odločitev komu nameniti svoj oglaševalski budžet je čedalje težja. Če imate samo dva TV programa, samo 3 časnike, 5 revij in 10 radijskih postaj, potem zna vsak z malo zdrave pameti, načrtovati ustrezno oglasno akcijo. Pred 15 leti si pokazal svoj logo na uri pred TV dnevnikom in opazili so te vsi. Praktično vse prebivalce Slovenije si lahko zmotil in jih opozoril nase, če si le imel nekaj denarja. Danes, tudi, če denar imaš, zelo težko dosežeš večino prebivalcev.

Oglaševanje ni mrtvo, je pa v zadnjih izdihljajih model, ki so ga ustvarile marketinške agencije pred skoraj sto leti. Danes je potrebno kupca veliko bolje razumeti, kot pred desetletji. Če kupca dobro poznaš, potem tudi odkriješ učinkovit način in medij za komuniciranje z njim.

Prihodnost verjetno pripada direktnemu marketingu. Ker je v direktnem marketingu možno vse natančno izmeriti. Za vsak evro lahko natančno ugotovimo, ali smo ga dobro ali slabo investirali. V klasičnem oglaševanju je težje, včasih nemogoče izmeriti učinek.

Je možno, da bodo TV oglasi ali pa obcestni plakati izginili? To se verjetno ne bo zgodilo. Če bodo ti oglasi še naprej čedalje manj učinkoviti, bo cena oglaševanja v teh medijih pač padla. Padla bo na neko mejo, ki bo za oglaševalce sprejemljiva.

Po mojem bo glavna razlika med oglaševanjem danes in v prihodnosti v tem, da bomo v prihodnosti znali veliko bolje izmeriti resničen učinek vsakega oglasa, vsakega načina komuniciranja s strankami.

Še ena slikovita primerjava. Jaz se še spomnim časov, ko so iz letal odmetavali letake. In otroci smo potem tekli v smeri, kjer smo mislili, da bodo letaki pristali. Letake smo zbirali, jih odnesli staršem, obenem pa so letake pobirali tudi mimoidoči. In jih prebrali.

Danes letakov iz letal ne mečejo več. Ker to ni preveč ekološko, ker se preprosto ne bi splačalo. Nikoli ne veš kje bodo letaki pristali in ljudje smo postali preveč leni, da bi letak pobrali in prebrali. Bombardiranje skozi medije je res čedalje manj učinkovito. Kupci smo se dobro poskrili po zakloniščih, oboroženi smo z daljnici, nalepkami proti oglasni pošti, selektivnim vidom, itd. skratka klasično vojskovanje ne deluje več.

Nasvet za vse, ki se danes odločate o tem, ali bi oglaševali in kje bi oglaševali. Oglašujte samo, če imate res kaj pametnega, koristnega za povedati. Oglašujte samo, če imate za povedati kaj novega, kaj kar še ne vemo. Vaše sporočilo mora biti relevantno in dobro usmerjeno. Če nimate nič pametnega za povedati, bodite raje tiho. Oglasi v stilu »prosimo kupite pri nas, potrebujemo nekaj denarja«, v resnici ne delujejo več.


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
20.10.2008 @ 14:20 Gregor
@Mitja

hehe, dobra finta. Bo pa treba poceni tuje maserke ufurat, da bo šlo bolj masovno naprej. :-))

Všeč mi je, da se folk boji in zaveda, da ne bo šlo več samo z logotipom in malo po okusu. To je priložnost za vse nas kreativce, ki se hkrati zavedamo, da se vse skupaj dela zaradi treh črk: ROI. ;-)
05.11.2008 @ 02:04 Lovro
Kaj ni več dovolj kričanje na ulici: "kupite, kupite!"... Ou, spet bo treba razmišljat...
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh