Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Subvencija
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 02.10.2008
Marketinški mojstri pri Rutarju so izumili še eno ime za popust. Tokrat so popust prekrstili v subvencijo. Pametno, in verjetno deluje.
Ker zveni drugače kot popust. Ker beseda subvencija pritegne pozornost. Ker zveni, kot da boš nekaj dobil, ne pa nekaj plačal.
Besede prodajajo in ni vseeno, kako poimenuješ popust. Pomembno je, da sprožiš kratek stik v možganih potencialnega kupca. Večina ljudi ima v glavi že vgrajen čip, ki poskrbi za to, da spregledamo večino oglasov. Večina na besedo popust (razen če ni zraven še številka -50%) ne reagira več.
Subvencija … hm, to je pa čisto nekaj drugega. In to še v višini 1.000 evrov. Gremo pogledat v Rutarja, da vidimo, za kaj gre. Pa so vas dobili. :) Saj je vseeno, kaj si o Rutarjevem oglaševanju mislite vi. Očitno deluje. Pa še enostavno je vse skupaj. Če si direktor marketinga v Rutarju, si moraš samo vsakih nekaj tednov izmisliti novo ime za popust.
A.
Ob nakupu za vrednost 50eur prejmete bon za 10eur, ki ga lahko iskoristite (ne isti dan) za nakup v njihovi trgovini.
In verjamite da jim je uspelo. Deluje.
Tisti bon me je toliko žulil da sem se v trgovino zopet vrnil naslednji dan in kupil še ene čevlje....
In ponovno so mi izdali bon za 10eur.
Verjetno ne rabim razlagat v katero trgovino bom najprej skočil pogledat kadar bom zopet potreboval nove čevlje...
Veliko boljša zamisel kot popust!