Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Subvencija
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 02.10.2008

Marketinški mojstri pri Rutarju so izumili še eno ime za popust. Tokrat so popust prekrstili v subvencijo. Pametno, in verjetno deluje.

rutar

Ker zveni drugače kot popust. Ker beseda subvencija pritegne pozornost. Ker zveni, kot da boš nekaj dobil, ne pa nekaj plačal.

Besede prodajajo in ni vseeno, kako poimenuješ popust. Pomembno je, da sprožiš kratek stik v možganih potencialnega kupca. Večina ljudi ima v glavi že vgrajen čip, ki poskrbi za to, da spregledamo večino oglasov. Večina na besedo popust (razen če ni zraven še številka -50%) ne reagira več.

Subvencija … hm, to je pa čisto nekaj drugega. In to še v višini 1.000 evrov. Gremo pogledat v Rutarja, da vidimo, za kaj gre. Pa so vas dobili. :) Saj je vseeno, kaj si o Rutarjevem oglaševanju mislite vi. Očitno deluje. Pa še enostavno je vse skupaj. Če si direktor marketinga v Rutarju, si moraš samo vsakih nekaj tednov izmisliti novo ime za popust.


Komentarji:

03.10.2008 @ 08:18 Andrej
Uff ta je pa že stara!! Glede na to , da sem bil nekoč del Rutarjevega marketinga vam povem, da je zadeva bila prvič tako prezentirana leta 2003!!!

A.
03.10.2008 @ 10:59 ervinator
Jaz pri oglaševanju Rutarja, Spara in podobnih najprej pomislim, da imajo jim slovenščina dela težave. Ampak verjetno pri določenem folku res deluje. To so kupci, ki po nakupu na vse strani bentijo, kako zanič stvari so dobili, a naslednjič gredo spet k istemu prodajalcu. Ikea folk.
06.10.2008 @ 18:04 Aleš Lisac
Andrej, verjamem, da je stara. V oglaševanju ni pomembno ali je staro, ali je kreativno, ali je ... Pomembno je, da prodaja. :)
15.01.2009 @ 09:57 Marko
V Bati trgovini s čevlji ne dajejo popustov ampak "podarjajo denar" .

Ob nakupu za vrednost 50eur prejmete bon za 10eur, ki ga lahko iskoristite (ne isti dan) za nakup v njihovi trgovini.

In verjamite da jim je uspelo. Deluje.
Tisti bon me je toliko žulil da sem se v trgovino zopet vrnil naslednji dan in kupil še ene čevlje....
In ponovno so mi izdali bon za 10eur.
Verjetno ne rabim razlagat v katero trgovino bom najprej skočil pogledat kadar bom zopet potreboval nove čevlje...

Veliko boljša zamisel kot popust!
na vrh