Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Šola je cool!
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 01.09.2008

Po tem prvem dnevu šole, ko bo moj prvošolček prvič stopil skozi šolski prag, ne bo nič več tako, kot je bilo prej. Nič več. Potem bo nov čas in se bomo pogovarjali o novih stvareh.

Vam je zgornji stavek nekako znan? Seveda ste se spomnili na govor predsednika Kučana iz leta 1991.

Tudi stavek »šola je cool« zveni znano, mar ne? Predsednik države Danilo Turk ga je izrekel včeraj.

Politiki, dobri govorniki, tudi dobri prodajalci v svoja besedila vgradijo fraze, ki si jih poslušalci (kupci) z lahkoto zapomnimo. Tem frazam pravijo Američani »sound bytes«.

Ljudje (kupci) imamo dandanes izjemno kratek spomin. Vsak dan nas zasipajo s toliko informacijami, da si zapomnimo samo kakšen stavek ali dva. Pa še ta stavek (sound byte) si običajno zapomnimo izven konteksta, pozabimo pa, za kaj je v govoru sploh šlo.

Kaj pravite? Sem prav slišal, da ste rekli: »Ne čujem dobro«? :)

Hvala za pozornost in kmalu nasvidenje.


Komentarji:

01.09.2008 @ 11:14 Aleksander
No, sva kar na istem: moja hčerka gre danes tudi v prvi razred in seveda s torbo Barbi. Vse zvezke in knjige smo lahko kupili doma v Idriji, po torbo (ta pravo!) pa smo morali v Ljubljano... A koliko je stala torba? 2 odrasli osebi x 4 porabljene ure + 140 prevoženih km + Mc'Donalds + .... Sama torba sploh ni draga!
na vrh