Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj TV Limonade
-
MarketingKomentarji: 7 03.09.2008
Hrvati jim pravijo sapunice. Mi jim pravimo limonade. Američani, ki so zadevo izumili že leta 1937 (takrat radijska izvedba), jim pravijo soap operas. Guiding Light je ime limonade, ki se v ZDA predvaja že od leta 1937. Da, to sapunico predvajajo še danes!
Ime so sapunice dobile po podjetjih, ki so sponzorirale te nadaljevanke. V glavnem sta s tem začeli podjetji Colgate-Palmolive and Procter and Gamble. Zakaj so ravno praškarji sponzorirali nadaljevanke, namenjene predvsem gospodinjam, je seveda jasno.
Ne vem pa, zakaj se ta žanr pri nas imenuje limonade. Je morda prve sapunice v Sloveniji sponzoriral kakšen proizvajalec brezalkoholnih pijač?
Naj se malo ljudje smejijo jaz sem si do sedaj to pač tak razlagal.
Hvala na malo bolj utemeljeni razlagi tega naziva.
Lp, V
P.s.: Tukaj pa še razlaga, odkod ime opera: www.youtube.com/watch?v=6K05bSDLgPY
Kot pri limonih, če ga enkrat ugrizneš točno veš kakšen okus ima. (tudi če ga potem samo "hitro preklopim" vidiš)
=)
Hja kar čudim se ko nekateri gledajo te limonade cele dneve ter vsak dan, življenje pa beži mimo njih.
Serije so več ali manj podobne, če gledaš eno si gledal vse (moje mišljenje).
Po mojem je ljudjem to všeč predvsem zaradi tega, ker si želijo da bi tudi njih doletela takšna ljubezen (recimo ko so kakšni romantični dogodki), si želijo da bi bili del nadaljevanke(živeli podobno življenje).
Nekateri se celo zgledujejo po teh limonadah ter s tem posplošujejo svoje probleme.
Se še spomnite "Santa Barbare"?
Takrat sem prvič slišal besedo "limonada", ki je na marsikateremu pustila nakremžen obraz (ker ni in ni bilo konca).
Lep večer :)