Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Žena teroristka?
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 31.07.2008

Žena se mora osebno zglasiti v banki. Bankirjem mora povedati, zakaj je pri njih odprla račun. Račun, na katerega že desetletje prejema plačo. V banko mora tudi zato, da bo lahko priznala, kaj počne v življenju; tj. ali je še študentka, ali je zaposlena.

banka kliknite za povečavo

Vse to v interesu boja proti terorizmu in boja proti pranju denarja. Hm?

Mar ne bi bilo lepše, če bi banka prijazno prosila ženo, naj osveži podatke, naj recimo pošlje po mailu svoje ažurirane podatke. Tudi po pošti bi še nekako šlo, če bi banka vsaj priložila kuverto s plačano poštnino (to vedno poveča odziv!).

Bilo bi bolj prijazno, to že. Vprašanje pa je, kaj deluje bolje. Bo več ljudi prišlo v banko obnovit svoje podatke, če jim groziš s terorizmom, pranjem denarja, zakonodajo, ali če jih prijazno prosiš?

Banka se je odločila za »Direktni marketing po bančni pameti.« Teroristi bodo vsekakor prišli v banko in v obrazec zapisali, da odpirajo račun zato, da bodo prali denar in financirali teroristične dejavnosti. :)

Običajne stranke pa bodo v obrazec napisale, da imajo račun odprt zato, da nanj prejemajo plačo. Kot da banka tega ne bi vedela?

Vsekakor je zanimiv tale poskus terorističnega direktnega marketinga. Morda deluje … Kaj mislite, kolikšen je bil odziv? Koliko od stotih prejemnikov takšnega pisma je:

a) odšlo na banko in obnovilo podatke?

b) odšlo na pošto, kupilo znamke in poslalo podatke banki?

c) prebralo dopis in potem nič naredilo?

d) prebralo dopis, nič razumelo in tudi nič naredilo?

e) vrglo v koš zaprto kuverto?

f) prebralo dopis, se nasmejalo in napisalo zapis za blog?

Odgovora ne vem, bom pa ženo poskusil prepričati, naj gre na banko in prizna vse svoje podatke. Zraven naj še vpraša, kakšen je bil odziv na tale teroristični direktni marketing po bančni pameti.


Komentarji:

31.07.2008 @ 12:39 Barbara
Odziv bo dober saj dopis vsebuje vse tisto česar se ljudje "bojijo" - zakon, slicevanje na člene, Evropska direktiva (ta je sploh popularna). Z marketinškega vidika - povečanje prodaje pa to ne bo. Ampak banka ji ne skuša nekaj prodati - ona ga. Lisac že ima, ali ne :-)
31.07.2008 @ 13:06 Danica
Hm... Mene bi tak dopis še dodatno odvrnil s poslovanjem Ljubljanske banke! Že brez takšnega dopisa razmišljam o zaprtu računa, saj niso preveč prijazni in ustrežljivi, preveč zaračunajo vsako malenkost... Temu bi lahko rekla tudi kaplja čez rob.
31.07.2008 @ 13:14 Aleš Lisac
Danica, banke se zelo dobro zavedajo preprostega dejstva, da ljudje neradi menjamo banko. Ker je komplicirano. Ker nam vzame precej časa. Ker drugje verjetno ne bo veliko bolje. Evo iz čiste leonobe sem jaz še vedno pri NLB, čeprav so mi tudi letos poslali kar dve kartici ... pred leti pa niti vedeli niso koliko denarja imam na računu in koliko kartic imam pri njih ...

Marketinški nauk? Poizkušajte stranke zakleniti pred konkurenco. Naredite izstop kompliciran, težak in drag (ja zaprtje računa je draga zadeva ...).

Najbolj idealen posel s stališča zaklepanja strank? Recimo zgradiš vodovod in vaščanom začneš zaračunavati za vodo, ki so jo do takrat imeli zastonj (sicer iz malo slabšega vodovoda). Nikoli ne bodo zamenjali dobavitelja. :)
na vrh