Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Otroci naj se kar učijo na pamet!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   10 24.07.2008

Pravijo, da so dandanes otroci preobremenjeni. Da se imajo preveč za učit.

Da se morajo učiti na pamet stvari, ki jih nikoli ne bodo potrebovali … Ni res, pravim jaz. Učenja na pamet bi moralo biti še več. Učenje na pamet bi moralo postati vrlina, prirejati bi morali tekmovanja v tem, kdo se na pamet nauči daljši in bolj zaguljen test.

Zakaj?


Ker je učenje na pamet koristno. Tisti, ki so se sposobni vsaj kaj naučiti dobesedno na pamet, imajo večjo možnost za uspeh v življenju. Sploh pa za uspeh v prodaji.

Dobri prodajalci znajo vse na pamet. Dober prodajalec vam bo znal povedati vse o izdelku, ki ga prodaja. Lepo tekoče, povezano, povedal bo vse, kar mora povedati, da boste na koncu tudi kupili. Kako to, da zna tako lepo pripovedovati?

Ker se je besedilo naučil na pamet! Dober prodajalec zna povedati zgodbo o svojem izdelku ali storitvi na pamet vsaj v dveh različicah!

Šele ko znate nekaj na pamet, lahko začnete improvizirati. Velja za posel, šport, osebno življenje, za vse. Najprej morate obvladati, da bi potem lahko improvizirali.

Še vremenarka Katja ne improvizira. Ker se svojo predstavitev nauči na pamet … No, morda ona bere s trotelj bobna … Kdo bi vedel. J Trgovci seveda ne morejo goljufati tako, kot lahko goljufajo spikerji na televiziji. Zgleda že, da govorijo na pamet, v resnici pa berejo s trotelj bobna.

Ampak napovedovalci ta pripomoček uporabljajo, ker vedo, da pri branju vremena ali poročil ne smeš jecljati, ne smeš ničesar pozabiti, ne smeš se zmotiti … Zato raje berejo. Časa, da bi se naučili vse novice na pamet, namreč ni.

Zato pa imajo prodajalci dovolj časa, da se naučijo zgodbo o svojem izdelku na pamet.

Moj najstarejši sin bo šel letos v šolo. Nič se ne bom pritoževal, če se bo moral na pamet učiti pesmice, ali pa celo zgodovinsko knjigo. Naj kar trenira, ta veščina mu bo še prav prišla.

Pomislite … Recimo, da vas sedaj pokličem in vam rečem, da mi poskušajte prodati, kar pač prodajate. Znate svojo predstavitev na pamet, ali si mislite, da mi boste že nekaj povedali? Če spadate v drugo skupino, potem vsak dan izgubljate veliko evrov.

Kako bi izgledal oglas za pralni prašek, če bi si napovedovalec vsakič sproti nekaj izmišljal? Slabo, mar ne? Morda bi mu celo kdaj uspelo povedati kaj pametnega, kaj duhovitega, ampak v večini primerov izdelka ne bi prodal. Oglasi za pralne praške so zato tako dobri, ker je vsaka beseda v 20- ali 30-sekundni predstavitvi (kar Tv oglas pravzaprav je) dobro premišljena.

Današnji nasvet je zelo preprost: na papir zapišite, kako boste predstavili svoj izdelek ali storitev. Potem predstavitev nekajkrat na glas preberite. In jo popravljajte. Potem jo preberite še komu in še dodatno izpilite. In na koncu, ko boste z besedilom zadovoljni, se ga naučite na pamet. Potem pa pripravite še vsaj en rezervni tekst. Da ne boste vedno ponavljali eno in isto. Recimo, da morate imeti nekaj tekstov za različne priložnosti. Ker ni vseeno, ali prodajate moškemu, ženski ali paru. Ker ni vseeno, kdaj in kje predstavljate izdelek itn. Splača se vam imeti pripravljeno daljšo in krajšo verzijo.

Ko boste znali vse na pamet, boste bolj samozavestni, vedno boste vedeli, kaj povedati, nikoli ne boste ničesar pozabili. In na koncu boste tudi improvizirali po mili volji.

Vi verjetno še spadate v generacijo, ki se je naučila brati, seštevati in ki je morala znati kakšno pesmico deklamirati na pamet. Zato se vam tudi ne bo težko naučiti predstavitev na pamet. Na pamet se naučite tudi odgovoriti na večino ugovorov vaših strank. Tudi to pomaga.

Učenje na pamet je zelo, zelo donosno. Ne pozabite tega.

na vrh