Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Gasilci plačali, Sandi zmagal!
Dnevnik guruja
Komentarji:   18 14.06.2008

V Sloveniji je veliko gasilcev (več kot 140.000 registriranih gasilcev). Za koga so navijali in glasovali gasilci? Za svojega člana. Za Sandija seveda.

Že ves čas sem vedel, da bo zmagal Sandi. Drugi proti njemu niso imeli šans. Morda bi imel kakšno možnost Naske, če bi bil član lovske zveze.

V marketingu je pač tako, da zmaga tisti, ki ima več in bolj zveste navijače (stranke, člane …).

Kdo je pravi zmagovalec velikega brata? Tisti, ki vse skupaj organizirajo.

Kdo je vse skupaj plačal?

Gasilci! Prepričan sem, da so zato, da so Sandiju izborili prvo mesto, plačali precej več kot 92.000 evrov. Sandi je bil nominiran sedemkrat in vsakič so gasilci in člani njihovih družin pridno segali po telefonih. En klic pa stane 99 centov (en evro na okroglo).

Gasilce imam rad. Dobre poslovne ideje pa še raje. Zabavna reč, tale Big brother, mar ne?

P.S. Tale zapis objavljam vsaj pol ure pred razglasitvijo zmagovalca. Tvegam :). Vnašam malo adrenalina v objavljanje zapisov.
 


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
15.06.2008 @ 13:55 Siniša
Edini, ki si je zmago zaslužil je bil Naske, vsi ostali so znotraj glumili in glumili, on pa je kaj je, glumac ravno tako kot vsi ostali, ampak malo boljši! Prodal je najboljšo reklamo zase in privabila je največje zanimanje,...zato je zmagal!

Aleš pri blamaži pa mislim, da si naletel na eno izmed marketinških for, ki so ti jo prodali strokovnjaki POPtv-ja, nisem si mislil da boš ti kot strokovnjak nasedel nanjo,...prikazovali so ogromno priljubljenost Sandija, na tak način še spodbudili njegove navijače (gasilce) po drugi strani pa ŠE BOLJ podkurili vso JUGO populacijo, vse privržence Naskeja da so glasovali še bolj in bolj,...in na tak način zaslužili še več in več in več! :)
15.06.2008 @ 19:37 Sašo
Po mojem je zmagal Naske samo zaradi enega razloga in to je razveljavitev glasov za nazaj.
Če nebi začeli šteti od začetka, bi definitivno zmagal Sandi.
Me prav zanima koliko glasov sta dobila(+če bi prišteli tiste za nazaj)?

LP
15.06.2008 @ 20:15 Aleš Lisac
Sašo se strinjam. Še ena zelo pomebna marketinška lekcija - "timing" je pomemben. Več Naskejevih navijačev je bilo pred televizorji s telefoni v rokah, v času dodatnega glasovanja. Gasilci so šli zgodaj spat. :)
16.06.2008 @ 00:10 Sašo
Ja, zgleda da so gasilci res šli zgodaj spati ;)

Načeloma pa Nasketu privoščim zmago, vsaj glede na njegov socialni položaj. Sicer ga sam osebno ne poznam, ampak glede na videno, mislim da ga bolj potrebuje kot Sandi.

LP
16.06.2008 @ 14:23 Saša Gerčar
No, Aleš pa se pejt državno tekmovanje v direktnem marketingu ;) ... ampak z une "naše" strani, ko je treba pogruntati, da je največji odziv na direktno pošto po faksu (!)

Kdo bi lahko zaupal faksu in gasilcem! ;)
16.06.2008 @ 14:27 MARLA
Ne strinjam se, da je "ubogi Naske" prav hudo potreboval ta denar. Rekel je, da bo prvo kupil feltne za roverja itd. Hišo imajo tudi v Bosni btw.

Smo pa dosegli, da je POP kuhinja dala zmago nekomu, ki se na forumu v Bosni predstavlja pod nickom ALKAIDA. Meni to daje veliko misliti.
16.06.2008 @ 15:30 LidijaT
BB sem spremljala ne zaradi šova, ampak ker je to odlična priložnost za preučevanje številnih zadev. Najprej so tu razlike med tem, kar ljudje rečejo in kaj v resnici mislijo ali želijo povedati. V poslu je najbolj pomembno, kako dobro znaš videti kupcu ali partnerju v glavo. Potem je tukaj socialni dejavnik - kdo je najbolj všečen in zakaj ali pa kdo je najbolj všeč množici. Saj vsi poznamo pravilo, da so nam všeč tisti ljudje, ki so nam najbolj podobni. Kot tretje pa je BB neomejen vir dobrih in enostavnih idej, kako in kje zaslužiti denar. Ves čas se ukvarjam z vprašanjem: kdo so glasovalci. Ali obstajajo kakšni realni podatki? To je namreč ključno tudi za izbiro zmagovalca, pa tudi vse komentarje o izbiri. Tudi jaz sem mislila, da bo zmagal Sandi ali pa sem morda za njega bolj navijala. Tudi to je lekcija o človeškem značaju. Kar padeš v navijanje, pa čeprav se poskušaš iti znanstvenega opazovalca. Še vedno ostaja vprašanje, zakaj je zmagal Naske in ne gasilec. Verjamem, da so se gasilci mobilizirali, pa tudi vsi drugi pristaši gasilskih veselic in podobne kulture. Mislim pa, da je vprašanje, kateri gasilci so v resnici glasovali.

Za razliko od lanskega BB, ki je bil starostno in zrelostno pisan, je letos bil to šov bolj za najstniško in do-25- letno publiko. Med to publiko pa je očitno več moderno mestjanarske kot tradicionalno podeželsko naravnane mladine. Nisem ravno prepričana, da so imeli gasilci zadostno angažirane sile. Bolj se mi zdi, da gasilstvo sploh ni bilo pomembno, čeprav so to na Popu poudarjali z vsakimi nominacijami. Moje mnenje je, da si je Sandi prislužil več simpatij zaradi očitne naklonjenosti ženskam in vidne strasti kot pa zaradi tega, ker je gasilec. Občutek imam, da je BB - še posebno pa letošnji - predvsem šov za najstnice ženskega spola in te se v tem obdobju največ ukvarjajo z vprašanji parčkanja. Morda se motim, zdi pa se mi, da so glasovale predvsem najstnice ali pa vsaj v večini ženske. Mislim, da zato tudi ženske najhitreje izpadejo iz BB.

Za zaključek: večini nastnic je očitno bolj pri srcu nekonfliktni, brez svojega mnenja, prijazen fant kot pa vaški pobalin. Ta drugi je verjetno izgubil zanimanje najstnic predvsem zato, ker je zelo jasno povedal, da si je izbral Tjašo in zato verjetno izgubil don juanovski sij. No, morda pa je vmeš še kaj tretjega...

Za pravi zaključek pa naj spet obrnem na posel - Pop je želel doseči, da se o BB govori, da je zanimiv in da se še da kaj dodatno vnovčiti in to jim je 100% uspelo. Če se Lisac ukvarja s tem kot case study, jim je res uspelo!
17.06.2008 @ 07:45 Saša Gerčar
Hvala za link.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh