Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kupon
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 16.06.2008

kupon

Če že oglašujete, oglašujte tako, da vas bodo vsi bralci revije opazili. Dodajte tudi odzivni mehanizem s pomočjo katerega ugotovite, ali oglas deluje. V tem primeru preštejete kupone in je vse takoj jasno. Nasvet za vse oglaševalce. Poskrbite, da vas bodo tam, kjer oglašujete opazili. Če nimate dovolj denarja, raje izberite drug medij.
 


Komentarji:

16.06.2008 @ 11:35 Jani
Pozdravljeni!

Preverjena zadeva, ki deluje. Potrebno je dati EVRE in ne npr. % popusta. 5€ bolj vžge kot 5%.
16.06.2008 @ 13:45 Gregor
Zelo zanimivo, kako ti boni dobro delujejo. Ker mene namreč res redkokdaj kakšen napelje, da bi sploh začel razmišljati, da bi ga unovčil, kaj šele, da bi to naredil kar "avtomatično".
16.06.2008 @ 13:53 JOŽICA
Po mojem mnenju uspešen način oglaševanja. Se mi zdi, da se potrošniki zelo odzovejo na to in se tako povečuje prodaja. Poleg tega pa takšen način oglaševanja pomaga še mediju, v katerem oglašujemo, saj bomo naprimer raje kupili revijo, če bomo dobili zraven vrednostni bon.
na vrh