Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ruthless Management Of People & Profits
Dobre knjige
Komentarji:   30 18.06.2008

Predstavljam vam odlično knjigo. Pravzaprav eno najboljših knjig, kar sem jih prebral v zadnjem času. Če bi to knjigo prebral prej, bi kakšno zadevo v svojem poslu naredil drugače. Knjiga je provokativna, razumemo pa jo lahko le podjetniki, le delodajalci.

danmanagement

Iz vsebine:

- Video kamere za nadzorovanje zaposlenih in ostali pripomočki so nujni. Če zaposlene nadzorujete, gre produktivnost navzgor. Zadovoljstvo zaposlenih sicer upade. Ampak Dan S. Kennedy pravi: »Kaj me briga, če so zaposleni slabe volje, glavno da delajo, da dobim od njih maksimalno produktivnost.«

- Vodenje zaposlenih z zgledom ne deluje. Če delaš več kot tvoji podrejeni, tega oni ne bodo opazili, ali pa te bodo imeli za norca.

- Zaposleni so najeto sredstvo, kot recimo fotokopirni stroj, kamion. Kaj naredite, če fotokopirni stroj ali kamion, ki ste ga najeli, ne dela? Vrnete ga tja, kjer ste ga dobili, in kupite ali najamete novega …

- Vsi zaposleni se prej ali slej polenijo tako kot dirkalni konji. Ne da se jim več hitro teči, zgubijo voljo po tekmovanju, nočejo teči v dežju. Ker se zaposleni prej ali slej polenijo, jih je nujno potrebno pravočasno zamenjati.


- Odpuščaj hitro, zaposluj počasi.

- Plačujte svoje zaposlene bolje kot konkurenca. Potem boste tudi lažje in brez vsakih zadržkov lahko od njih zahtevali več.

- Podjetniki želimo biti prijazni, prijetni, tako smo navajeni. Dan pravi, da je biti prijazen sicer v redu, ampak če smo prijazni do vsakega zaposlenega, potem pozabljamo, zakaj smo v poslu … V poslu smo zato, da kaj zaslužimo. Samo dva razloga sta, zakaj podjetniki zaposlujemo. Prvi in edini pravi razlog – ker se splača. Zaposlujemo pa tudi, ker je življenje s kakšno tajnico, ki namesto nas hodi na banko, udobnejše. Zaposlenih nimaš zato, da se z njimi družiš, imaš jih zato, da z njimi ustvariš dobiček.

- Odličen marketing ti nič ne pomaga, če zaposleni sabotirajo akcije. In to se dogaja zelo pogosto. Podjetniki moramo pripraviti natančna pravila, ki se jih morajo zaposleni držati. Če se jih ne držijo, morajo oditi. In to takoj!

- Vsako podjetje mora imeti predpisane procedure. Čisto za vse. Od tega, kako se odgovarja na telefonske klice, do tega, da se med delom ne je, ne pošilja SMS-ov in ne surfa po internetu.

- Koliko podjetnike res stanejo zaposleni? Urna postavka in stroški delovnega mesta, regres, dopusti in bolniške so le del zgodbe. Tem stroškom je potrebno prišteti še stroške napak, ki jih naredijo zaposleni, stroške kraj (da, v vseh podjetjih – tudi v vašem – zaposleni kradejo), stroške, ko zaposleni surfajo po internetu, jedo sendviče, kadijo, se pogovarjajo o nogometu, skratka, zapravljajo delodajalčev denar. In ti stroški po avtorjevem izračunu. Ampak to še ni vse, podjetnik mora še prišteti stroške, ki na koncu nastanejo z zamenjavo zaposlenega, stroške šolanja, stroške časa, ki ga porabi za uvajanje novega zaposlenega in ukvarjanje z njim … Avtor izračuna, da so stroški za zaposlenega, ki ga plačujete 4 dolarje na uro, v resnici 36,22 dolarjev na uro. Če želi tak zaposleni ostati v službi, mora lastniku prislužiti vsaj dvojno vsoto. Sicer mora oditi.

- O čem razmišlja podjetnik? O tem, koliko dobička mu zaposleni lahko naredijo danes.

- O čem razmišlja zaposleni? O svojih otrocih (ali je mali jokal, ko ga je pustil v vrtcu), o zakonskem partnerju, o načrtih za poletni dopust, o prihodnjem vikendu, o naslednji žurki, o računih, ki jih mora plačati, o špeceriji, ki jo mora kupiti, o tem, da morajo ugotoviti, s kom je sodelavka preživela vikend, o tem, kdo bo zmagal v Big Brotherju, o tem, kdo v službi je pokvarjen, kdo neiskren, o tem, da je potrebno priti v službo pravočasno, o tem, da je pametno slediti pravilom, ki jih je postavil šef, o tem, koliko dobička lahko pridelajo šefu. Vse v tem vrstnem redu seveda.

Tale knjiga ni ravno marketinška, ampak o tej knjigi pišem, ker je v njej veliko resnic in ker ti še tako dober marketing ne pomaga, če, kot pravi Dan S. Kennedy, tvoji zaposleni bojkotirajo vse, kar si zamisliš.

Podjetniki preberite, lažje vam bo. Ostali pa preberite in se zgražajte, če želite. Kot pravi Dan, razumeli itak ne boste. Dan tudi ve, da je večina zaposlenih prepričana, da so pametnejši od šefa, pametnejši od lastnika …

Jaz seveda še vedno mislim, da obstajajo zaposleni, ki jih ni potrebno nadzorovati z video kamerami, ampak Dan ima več izkušenj kot jaz. Trenutno pa ima eno samo zaposleno. :)

dank 

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
18.06.2008 @ 19:25 peter
večina meša prijateljstvo in biznis...posel je posel, zato nehaj jokat in pojdi delat...

@ nova: to je knjiga za moške in moški tim... :-) edino ženske niso sposobne delati v takih pogojih ali takem okolju...žal...
18.06.2008 @ 22:29 jan
kaj bi pridelal vinar,če bi tako ravnal z vinogradom,instant wine?
19.06.2008 @ 01:14 Aleš Lisac
Barbara in ostali ... Dan S Kennedy se zavzema za nadpovprečno plačevanje zaposlenih + za dodatke!

Ampak za svoj denar želli potem tudi primerno učinkovitost, lojalnost, nič zabušavanja, nič hrane, cigaret med delovnim časom, razmušljanje o tem kako šefu narediti dobiček itd.

Dan pravi, da če zelo dobro plačuješ, potem lahko tudi vsakega takoj naženeš, če ne dela ...

Se mi je zdelo, da bo na tole knjigo veliko komentarjev :)
19.06.2008 @ 08:29 Erika
Sem med vodilnimi, ki težko najdejo pravo mero diktature. Med podrjenimi ne delam razlik. Velikokrat želim le preveč na mehko spodbuditi produktivnost in na koncu največ dela pade nazaj na mene. Z leti sem se že naučila, da prijateljstvo na delovnem mestu ne odigra prave vloge, ker pa v sebi ne nosim diktatorja, se pogosto tudim sama s sabo. Menim, da bi bilo dobro, če bi prebrala to knjigo. Prava mera uspešnega vodja je umetnost balansiranja med avtoritateto in spoštovanjem.
19.06.2008 @ 09:25 martin
Če nekaterim delojemalcem ustreza takšna zaposlitev, je prav, da se lahko zanjo odločijo. Ne vem pa, kako pogosto se v Sloveniji delavci lahko odločijo tudi za to opcijo.
19.06.2008 @ 09:26 Lidija
Klasičen izgovor zaposlenih je ne znam, oz. da naredijo nekaj na pol in potem raje nadrejeni naredijo stvar namesto njih. Rešitev je preprosta, če bi stvar naredili vi sami namesto zaposlenega, je bolje, da podrejenemu to enkrat, dvakrat, trikrat pokažete in potem vas bo že sit in bo začel delati sam :)

Dejstvo je, da je najtežji del posla sestaviti odlično ekipo, a s pravimi prijemi jo je potem tako zelo prijetno voditi, da je ves trud kasneje poplačan tako finančno kot v energetskem naboju.

Opomba Petru, ženske smo sposobne marsičesa ;) Psihologijo obvlada veliko žensk (že nezavedno), tako da točno vemo kako obračati vas moške...tako doma kot tudi...pozor, v poslu :) Smo vaš vrat in me kimamo in odkimavamo :):):)
19.06.2008 @ 09:36 Adam
Lidija se strinjam! Imel sem tajnico, ki ni nič znala, nič se ni želela naučiti, nikogar ni dobila na telefon ... skratka izgledalo je, da je ena tepka.

Dokler nisem slišal kako je urejala stvari za svojo novo kuhinjo. V tej zadevi je bila hitra, natančna, vztrajna (uf kako je težila ubogemu obrtniku), vse je prekontrolirala, zbijala je ceno ... skratka idealna zaposlena. Ampak samo kadar je delala zase ...

Jasno, da je morala iti. Žal je odšla vsaj dve leti prepozno. Podjetniki smo res preveč mehkega srca.
19.06.2008 @ 10:00 Lidija
Adam to mehko srce se sčasoma utrdi :) Najtežje je odpustiti prvega...a potem, ko vidiš razliko kako je delati s sposobnejšimi ljudmi postane stvar dosti lažja...

Ko sem sama delala "čistilno akcijo" med zaposlenimi so začeli preostali tako vestno delati da je bilo kar veselo :) A tu je nastal nov problem...z mojim nadrejenim :) med odpisanimi je bil tudi...družinski prijatelj...tako pa baje ne gre....rezultat? Pametni odneha...se znebi še nadrejenih in težava je odpravljena :):):)
19.06.2008 @ 10:43 peter
ja lidija, sposobne ste res marsičesa, ampak samo v besedi... ;-)

če imaš doma moškega, ki ga obračaš in prikimavaš/odkimavaš namesto njega, draga moja, potem to ni moški...
19.06.2008 @ 11:08 ervinator
Sam imam podjetnišje izkušnje, imam tudi teoretične osnove sociologije organizacij in prebral sem že nekaj knjig o poslovanju in marketingu. O vsebini knjige, kot si jo opisal v prvih štirih alineah, se lahko samo zgražam. Poglejmo:

1. Ampak Dan S. Kennedy pravi: »Kaj me briga, če so zaposleni slabe volje, glavno da delajo, da dobim od njih maksimalno produktivnost.«

Pa res dobi maksimalno produktivnost? Če so zaposleni nezadovoljni, se poveča bolniška odsotnost, pade zbranost pri delu, poveča se število delovnih napak. Posledica je odhod zaposlenih drugam (kar za delodajalca pomeni izgubo vloženih sredstev v izobraževanje in usposabljanje, slaba podoba v javnosti, pa tudi odtok podatkov h konkurenci).

2. Vodenje zaposlenih z zgledom ne deluje.

To je diametralno nasprotno stališče od filozofije bratov Albrecht (lastnika Aldija). Dajanje zgleda je eden najbolj osnovnih elementov organizacijske kulture podjetja. Podjetje je lahko dolgoročno uspešno le, če ima konsistentno notranjo kulturo in jo tudi zaposleni ponotranjijo.

3. Zaposleni so najeto sredstvo, kot recimo fotokopirni stroj, kamion.

Glej točko 2.

4. Vsi zaposleni se prej ali slej polenijo tako kot dirkalni konji.

To se zgodi prej, če je notranja kultura na nizkem nivoju. Zgodi se tudi slej, če se zaposlenega ustrezno ne motivira. Noben zaposleni ne sme biti predolgo na istem delovnem mestu (recimo največ pet let). Kot rečeno, odhod zaposlenih drugam je za podjetje strošek (glej alineo 9). To je sicer manjši problem v tovarnah, kjer ljudje opravljajo robotsko delo. Komu je knjiga v resnici namenjena?
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh