Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ruthless Management Of People & Profits
-
Dobre knjigeKomentarji: 30 18.06.2008
Predstavljam vam odlično knjigo. Pravzaprav eno najboljših knjig, kar sem jih prebral v zadnjem času. Če bi to knjigo prebral prej, bi kakšno zadevo v svojem poslu naredil drugače. Knjiga je provokativna, razumemo pa jo lahko le podjetniki, le delodajalci.
Iz vsebine:
- Video kamere za nadzorovanje zaposlenih in ostali pripomočki so nujni. Če zaposlene nadzorujete, gre produktivnost navzgor. Zadovoljstvo zaposlenih sicer upade. Ampak Dan S. Kennedy pravi: »Kaj me briga, če so zaposleni slabe volje, glavno da delajo, da dobim od njih maksimalno produktivnost.«
- Vodenje zaposlenih z zgledom ne deluje. Če delaš več kot tvoji podrejeni, tega oni ne bodo opazili, ali pa te bodo imeli za norca.
- Zaposleni so najeto sredstvo, kot recimo fotokopirni stroj, kamion. Kaj naredite, če fotokopirni stroj ali kamion, ki ste ga najeli, ne dela? Vrnete ga tja, kjer ste ga dobili, in kupite ali najamete novega …
- Vsi zaposleni se prej ali slej polenijo tako kot dirkalni konji. Ne da se jim več hitro teči, zgubijo voljo po tekmovanju, nočejo teči v dežju. Ker se zaposleni prej ali slej polenijo, jih je nujno potrebno pravočasno zamenjati.
- Odpuščaj hitro, zaposluj počasi.
- Plačujte svoje zaposlene bolje kot konkurenca. Potem boste tudi lažje in brez vsakih zadržkov lahko od njih zahtevali več.
- Podjetniki želimo biti prijazni, prijetni, tako smo navajeni. Dan pravi, da je biti prijazen sicer v redu, ampak če smo prijazni do vsakega zaposlenega, potem pozabljamo, zakaj smo v poslu … V poslu smo zato, da kaj zaslužimo. Samo dva razloga sta, zakaj podjetniki zaposlujemo. Prvi in edini pravi razlog – ker se splača. Zaposlujemo pa tudi, ker je življenje s kakšno tajnico, ki namesto nas hodi na banko, udobnejše. Zaposlenih nimaš zato, da se z njimi družiš, imaš jih zato, da z njimi ustvariš dobiček.
- Odličen marketing ti nič ne pomaga, če zaposleni sabotirajo akcije. In to se dogaja zelo pogosto. Podjetniki moramo pripraviti natančna pravila, ki se jih morajo zaposleni držati. Če se jih ne držijo, morajo oditi. In to takoj!
- Vsako podjetje mora imeti predpisane procedure. Čisto za vse. Od tega, kako se odgovarja na telefonske klice, do tega, da se med delom ne je, ne pošilja SMS-ov in ne surfa po internetu.
- Koliko podjetnike res stanejo zaposleni? Urna postavka in stroški delovnega mesta, regres, dopusti in bolniške so le del zgodbe. Tem stroškom je potrebno prišteti še stroške napak, ki jih naredijo zaposleni, stroške kraj (da, v vseh podjetjih – tudi v vašem – zaposleni kradejo), stroške, ko zaposleni surfajo po internetu, jedo sendviče, kadijo, se pogovarjajo o nogometu, skratka, zapravljajo delodajalčev denar. In ti stroški po avtorjevem izračunu. Ampak to še ni vse, podjetnik mora še prišteti stroške, ki na koncu nastanejo z zamenjavo zaposlenega, stroške šolanja, stroške časa, ki ga porabi za uvajanje novega zaposlenega in ukvarjanje z njim … Avtor izračuna, da so stroški za zaposlenega, ki ga plačujete 4 dolarje na uro, v resnici 36,22 dolarjev na uro. Če želi tak zaposleni ostati v službi, mora lastniku prislužiti vsaj dvojno vsoto. Sicer mora oditi.
- O čem razmišlja podjetnik? O tem, koliko dobička mu zaposleni lahko naredijo danes.
- O čem razmišlja zaposleni? O svojih otrocih (ali je mali jokal, ko ga je pustil v vrtcu), o zakonskem partnerju, o načrtih za poletni dopust, o prihodnjem vikendu, o naslednji žurki, o računih, ki jih mora plačati, o špeceriji, ki jo mora kupiti, o tem, da morajo ugotoviti, s kom je sodelavka preživela vikend, o tem, kdo bo zmagal v Big Brotherju, o tem, kdo v službi je pokvarjen, kdo neiskren, o tem, da je potrebno priti v službo pravočasno, o tem, da je pametno slediti pravilom, ki jih je postavil šef, o tem, koliko dobička lahko pridelajo šefu. Vse v tem vrstnem redu seveda.
Tale knjiga ni ravno marketinška, ampak o tej knjigi pišem, ker je v njej veliko resnic in ker ti še tako dober marketing ne pomaga, če, kot pravi Dan S. Kennedy, tvoji zaposleni bojkotirajo vse, kar si zamisliš.
Podjetniki preberite, lažje vam bo. Ostali pa preberite in se zgražajte, če želite. Kot pravi Dan, razumeli itak ne boste. Dan tudi ve, da je večina zaposlenih prepričana, da so pametnejši od šefa, pametnejši od lastnika …
Jaz seveda še vedno mislim, da obstajajo zaposleni, ki jih ni potrebno nadzorovati z video kamerami, ampak Dan ima več izkušenj kot jaz. Trenutno pa ima eno samo zaposleno. :)
@ nova: to je knjiga za moške in moški tim... :-) edino ženske niso sposobne delati v takih pogojih ali takem okolju...žal...
Ampak za svoj denar želli potem tudi primerno učinkovitost, lojalnost, nič zabušavanja, nič hrane, cigaret med delovnim časom, razmušljanje o tem kako šefu narediti dobiček itd.
Dan pravi, da če zelo dobro plačuješ, potem lahko tudi vsakega takoj naženeš, če ne dela ...
Se mi je zdelo, da bo na tole knjigo veliko komentarjev :)
Dejstvo je, da je najtežji del posla sestaviti odlično ekipo, a s pravimi prijemi jo je potem tako zelo prijetno voditi, da je ves trud kasneje poplačan tako finančno kot v energetskem naboju.
Opomba Petru, ženske smo sposobne marsičesa ;) Psihologijo obvlada veliko žensk (že nezavedno), tako da točno vemo kako obračati vas moške...tako doma kot tudi...pozor, v poslu :) Smo vaš vrat in me kimamo in odkimavamo :):):)
Dokler nisem slišal kako je urejala stvari za svojo novo kuhinjo. V tej zadevi je bila hitra, natančna, vztrajna (uf kako je težila ubogemu obrtniku), vse je prekontrolirala, zbijala je ceno ... skratka idealna zaposlena. Ampak samo kadar je delala zase ...
Jasno, da je morala iti. Žal je odšla vsaj dve leti prepozno. Podjetniki smo res preveč mehkega srca.
Ko sem sama delala "čistilno akcijo" med zaposlenimi so začeli preostali tako vestno delati da je bilo kar veselo :) A tu je nastal nov problem...z mojim nadrejenim :) med odpisanimi je bil tudi...družinski prijatelj...tako pa baje ne gre....rezultat? Pametni odneha...se znebi še nadrejenih in težava je odpravljena :):):)
če imaš doma moškega, ki ga obračaš in prikimavaš/odkimavaš namesto njega, draga moja, potem to ni moški...
1. Ampak Dan S. Kennedy pravi: »Kaj me briga, če so zaposleni slabe volje, glavno da delajo, da dobim od njih maksimalno produktivnost.«
Pa res dobi maksimalno produktivnost? Če so zaposleni nezadovoljni, se poveča bolniška odsotnost, pade zbranost pri delu, poveča se število delovnih napak. Posledica je odhod zaposlenih drugam (kar za delodajalca pomeni izgubo vloženih sredstev v izobraževanje in usposabljanje, slaba podoba v javnosti, pa tudi odtok podatkov h konkurenci).
2. Vodenje zaposlenih z zgledom ne deluje.
To je diametralno nasprotno stališče od filozofije bratov Albrecht (lastnika Aldija). Dajanje zgleda je eden najbolj osnovnih elementov organizacijske kulture podjetja. Podjetje je lahko dolgoročno uspešno le, če ima konsistentno notranjo kulturo in jo tudi zaposleni ponotranjijo.
3. Zaposleni so najeto sredstvo, kot recimo fotokopirni stroj, kamion.
Glej točko 2.
4. Vsi zaposleni se prej ali slej polenijo tako kot dirkalni konji.
To se zgodi prej, če je notranja kultura na nizkem nivoju. Zgodi se tudi slej, če se zaposlenega ustrezno ne motivira. Noben zaposleni ne sme biti predolgo na istem delovnem mestu (recimo največ pet let). Kot rečeno, odhod zaposlenih drugam je za podjetje strošek (glej alineo 9). To je sicer manjši problem v tovarnah, kjer ljudje opravljajo robotsko delo. Komu je knjiga v resnici namenjena?