Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketinški test za vas!
-
Državno prvenstvo v direktnem marketinguKomentarji: 8 04.06.2008
Državno prvenstvo v direktnem marketingu bo tudi drugo leto. Podelili bomo 20 štipendij. Dvajset srečnežev se bo torej lahko na prvenstvo prijavilo brezplačno. Katerih dvajset? Tistih, ki bodo najboljše odgovorili na vprašanja v nadaljevanju. Ta vprašanja smo do sedaj poslali 104 kandidatom, do ponedeljka pa lahko odgovarjate tudi bralci mojega bloga.
Pošljite svoje odgovore na ales@lisac-lisac.si. Vprašanja pa so:
1. Definirajte direktni marketing
2. Kaj najbolj vpliva na odziv direktne pošte?
3. Kaj najbolj vpliva na odziv elektronske pošte?
4. DDBO je ime znane skupine marketinških agencij, kaj pomenijo črke DDBO?
5. Če bi pisali daljše prodajno pismo in bi lahko izbirali le med pisavama Ariel in Curier, katero bi izbrali? Vaš cilj je prodati čim več.
6. Kaj so to psihološki sprožilci prodaje? Naštejte jih vsaj 7. Namig, o tem je pisal Joe Sugarman.
7. Za koga je David Ogilvy izjavil, da ve o direktnem marketingu več kot kdor koli drug na svetu?
8. Bolje delujejo krajša ali daljša prodajna pisma? Zakaj?
9. V oglasih in prodajnih pismih bolje delujejo daljši naslovi. Da ali ne?
10. Dobri tekstopisci pišejo tako, da jih razumejo tudi osnovnošolci. Da ali ne?
11. Koliko pisem Garya Halberta ste prebrali?
12. Kdo je prvi začel uporabljati pojem USP in kaj v resnici pomeni?
13. Glavna vloga pisma, kuverte, prospekta, naročilnice?
14. Poznate kakšen način za povečanje učinka direktne pošte, ne da bi spremenili tekst?
15. Zakaj je v direktni pošti, ki jo pošilja Mladinska knjiga, tako veliko različnih elementov (pismo, ključek, naročilnica, faksimile čeka, srečka, itd.)?
16. Kako prejemnike ponudbe prisiliti, da odgovorijo hitro?
17. Ugibajte odstotek ljudi, ki bodo v oglasu ali prodajnem pismu zanesljivo opazili: sliko, naslov, podnaslov, podpis pod sliko, ključne besede, tekst?
18. Če v direktni pošti kdo govori o tem, da je premagal »control«, kaj to pomeni?
19. Kaj je »AB split« test?
20. Ime in priimek prvega in drugega državnega prvaka v direktnem marketingu?
21. Kdo je podelil pokal prvi državni prvakinji v direktnem marketingu in po čem je ta oseba znana?
22. Naštejte 5 ključnih elementov vsakega prodajnega pisma.
23. Odziv je najbolj odvisen od: baze, ponudbe, naslova, podnaslova, slik? Razvrstite našteto po pomenu.
24. Naštejte vsaj 5 posameznikov ali podjetij, ki se v Sloveniji ukvarjajo z direktnim marketingom.
25. Kje ste dobili podatke za zgornje vprašanje?
26. Koliko poglavij je v knjigi Scientific Advertising, ki jo je napisal Claude Hopkins?
27. Kateri od naštetih ni guru direktnega marketinga: John Caples, Drayton Bird, Henry Ford, Gary Halbert, Dan Kennedy, Gary Bencivenga, Aleš Lisac, Tony Blair
28. Kaj pomeni kratica ROI?
29. V kolikšnem času se bo zgodila večina odziva, če pošljete klasično direktno pošto (napišite število dni)?
30. Katere elemente (recimo naslov, podnaslov, tekst, barve, ceno, ponudbo, kuverta …) direktne pošte običajno testiramo?