Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketinški test za vas!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   8 04.06.2008

Državno prvenstvo v direktnem marketingu bo tudi drugo leto. Podelili bomo 20 štipendij. Dvajset srečnežev se bo torej lahko na prvenstvo prijavilo brezplačno. Katerih dvajset? Tistih, ki bodo najboljše odgovorili na vprašanja v nadaljevanju. Ta vprašanja smo do sedaj poslali 104 kandidatom, do ponedeljka pa lahko odgovarjate tudi bralci mojega bloga.

Pošljite svoje odgovore na ales@lisac-lisac.si. Vprašanja pa so:



1. Definirajte direktni marketing
2. Kaj najbolj vpliva na odziv direktne pošte?
3. Kaj najbolj vpliva na odziv elektronske pošte?
4. DDBO je ime znane skupine marketinških agencij, kaj pomenijo črke DDBO?
5. Če bi pisali daljše prodajno pismo in bi lahko izbirali le med pisavama Ariel in Curier, katero bi izbrali? Vaš cilj je prodati čim več.
6. Kaj so to psihološki sprožilci prodaje? Naštejte jih vsaj 7. Namig, o tem je pisal Joe Sugarman.
7. Za koga je David Ogilvy izjavil, da ve o direktnem marketingu več kot kdor koli drug na svetu?
8. Bolje delujejo krajša ali daljša prodajna pisma? Zakaj?
9. V oglasih in prodajnih pismih bolje delujejo daljši naslovi. Da ali ne?
10. Dobri tekstopisci pišejo tako, da jih razumejo tudi osnovnošolci. Da ali ne?
11. Koliko pisem Garya Halberta ste prebrali?
12. Kdo je prvi začel uporabljati pojem USP in kaj v resnici pomeni?
13. Glavna vloga pisma, kuverte, prospekta, naročilnice?
14. Poznate kakšen način za povečanje učinka direktne pošte, ne da bi spremenili tekst?
15. Zakaj je v direktni pošti, ki jo pošilja Mladinska knjiga, tako veliko različnih elementov (pismo, ključek, naročilnica, faksimile čeka, srečka, itd.)?
16. Kako prejemnike ponudbe prisiliti, da odgovorijo hitro?
17. Ugibajte odstotek ljudi, ki bodo v oglasu ali prodajnem pismu zanesljivo opazili: sliko, naslov, podnaslov, podpis pod sliko, ključne besede, tekst?
18. Če v direktni pošti kdo govori o tem, da je premagal »control«, kaj to pomeni?
19. Kaj je »AB split« test?
20. Ime in priimek prvega in drugega državnega prvaka v direktnem marketingu?
21. Kdo je podelil pokal prvi državni prvakinji v direktnem marketingu in po čem je ta oseba znana?
22. Naštejte 5 ključnih elementov vsakega prodajnega pisma.
23. Odziv je najbolj odvisen od: baze, ponudbe, naslova, podnaslova, slik? Razvrstite našteto po pomenu.
24. Naštejte vsaj 5 posameznikov ali podjetij, ki se v Sloveniji ukvarjajo z direktnim marketingom.
25. Kje ste dobili podatke za zgornje vprašanje?
26. Koliko poglavij je v knjigi Scientific Advertising, ki jo je napisal Claude Hopkins?
27. Kateri od naštetih ni guru direktnega marketinga: John Caples, Drayton Bird, Henry Ford, Gary Halbert, Dan Kennedy, Gary Bencivenga, Aleš Lisac, Tony Blair
28. Kaj pomeni kratica ROI?
29. V kolikšnem času se bo zgodila večina odziva, če pošljete klasično direktno pošto (napišite število dni)?
30. Katere elemente (recimo naslov, podnaslov, tekst, barve, ceno, ponudbo, kuverta …) direktne pošte običajno testiramo?

 

 

 

na vrh