Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Članek ali oglas?
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 19.05.2008

Dokazano je, da tisti oglasi, ki so zelo podobni člankom, delujejo bolje kot običajni oglasi. Pri običajnih oglasih je bralcu takoj jasno, da gre za oglas. Bralci pa branje oglasov seveda radi izpuščamo. Tako kot TV gledalci, ko naletimo na oglasni blok, preprosto premaknemo na drugi kanal.

Če naredimo oglas podoben članku, povečamo branost oglasa.

To pa lahko vodi do boljšega odziva. Seveda je vprašanje, če je takšno oglaševanje etično. O tem naj


razmišljajo predvsem uredniki. Nekateri uredniki takšne oglase dopuščajo, drugi ne. V Sloveniji posebej radi takšne oglase dopuščajo v brezplačnikih in brezplačnih prilogah časopisov.

oglas1

oglas2

Poglejte ta dva oglasa oziroma članka, ki sem ju iztrgal iz One. Težko je povedati, kaj je oglas, kaj pa članek. Marsikdo bo rekel, da gre v obeh primerih za plačan oglas. Samo v enem primeru je to z mikro črkami napisano, v drugem pa gre za prikrito oglaševanje, kjer novinar nepristransko navija za določen izdelek.

Nauk? Če želite, da vaš oglas prebere več ljudi, ga naredite podobnega novinarskim prispevkom v tem mediju. Pri tem pa seveda pazite, da bralca ne razočarate z vsebino. Vzbuditi pozornost je eno, prepričati v nakup pa je veliko težje.

Še dva razloga, zakaj se splača narediti oglas podoben članku? V člankih je veliko besed in malo praznega prostora. Prazen prostor ne prodaja, prodajajo besede. Če boste povedali celo zgodbo, boste prodali več. Drugi razlog pa je preprosto ta, da bo vaš oglas drugačen. Večina oglasov ima namreč veliko slik, malo besed in že s svojo pojavo bralca opozarjajo, da gre za oglas.

Komentarji:

20.05.2008 @ 11:07 ALeš
Glede "prikritega oglaševanja"....
Naprimer v filmih se zadnje case oglasuje na veliko, spomnimo se zadnjega filma o agentu 007, nekje sem bral clanek za kaj vse se je delala tam reklama, clovek skoraj ne more verjeti....
AMPAK.....
Tukaj je slo za dobesedno "prikrita" sporocila....
Npr.: ce ima agent 007 neko tocno znamko in model ure.... jo moras imeti, ce hoces biti coool :)
Pa se nekaj je...
Ce recimo "Pepsi" napis v enem filmu vidis 10x (in to cisto slucajno) je to "pranje mozganov", vsaj kar se mene tice :)
20.05.2008 @ 21:33 Aleš Lisac
ALeš, "prikrito oglaševanje - product placement", kot ga vidimo v 007, je v tujini dovoljeno. Recimo Ford je za ogaševanje aston martina plačal okoli 70 milijonov dolarjev. Ampak pri Bondu itak vsi vemo za kaj gre in tam res ne gre za zavajanje. Podoben primer je recimo nadaljevanka Seks v mestu itd.
20.05.2008 @ 22:20 Ida
dve pripombi imam na ta post:
1. oglaševanje ne more biti prikrito, saj se oglaševalec vedno razkrije oz. je sam namen oglaševanja, da se ve, kdo stoji za njim.
2. pri oglaševanju v obliki člankov gre za popolno zavajanje potrošnikov in je v nasprotju s slovenskim oglaševalskim kodeksom, tako da tega nikakor ne bi smeli priporočati ostalim oglaševalcem!!
21.05.2008 @ 10:57 aho
To ni problem oglaševalcev, ki pač koristijo orodja, ki so na voljo. To je bolj problem medija, ki se pač odloči ali bo to omogočil ali ne.


Se pa product palcement pojavlja tudi pri nas, na primer v Naši mali kliniki je bilo prav zanimivo opazovat, kako je kamera kot ozadje lovila plakat ene od zavarovalnic...
21.05.2008 @ 12:36 marko
Da o pruduct placementu pri big brotherju ne govorimo ... poli samlama, pa haineken, pa ...
21.05.2008 @ 15:33 Biokmetovalec
Kaj pa celotne, tudi polurne radijske oddaje, kjer novinarka prebira vnaprej pripravljena vprašanja, "strokovnjak-inja" pa odgovarja. Ponavadi gre za promocijo raznih dodatkov k prehrani - razne alge, rudnine, vitamini...

Verjamem, da je to s strani proizvajalca oglaševanega izdelka dobro plačano.
21.05.2008 @ 18:50 Marko
Ida mislim, da je Aleš o tem o čemer ti praviš v drugi točki, pred nekaj meseci že govoril (jelenček na veleplakatu). Treba je iti do črte, treba je tvegati. Konec koncev je pomembno koliko prodamo in posledično zaslužimo. Dolgoročno itak ne bomo mogli zavajati danes (hvala bogu) dovolj ozaveščenih kupcev.
24.05.2008 @ 10:44 Aleš Lisac
Alen, med mojimi sugestijami v polju "Oglejte si tudi", kliknite Dave Lakhani. Dave, ki je avtor knjige "Prepričevanje", kometntira to Mc Donaldovo "napako".
25.05.2008 @ 17:54 Aleš Lisac
Evo še en hrvaški primer oglasa, ki je podoben članku. Vedeževalci že vedo kaj deluje in kaj ne :)
na vrh