Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Primažite ji klofuto!
-
Dobre knjigeKomentarji: 11 09.05.2008
"Specifični položaj moškega v tej civilizaciji
Položaj moškega, ki se opredeli, da bo v pogojih (podivjanega) liberalnega kapitalizma in naraščajočega feminizma napravil kariero (ustvaril svoje poslanstvo) na nekem področju (podjetništvo, stroka, znanost …), je izredno težak. Kos mu je lahko zdrav moški (ki preveč ne pije, ki ne kadi in se redno ukvarja z aerobno vadbo: tek planinarjenje, intenzivno plavanje …), ki ima skrbno in razumevajočo ženo. Takšnih žensk pa skoraj ni, kajti:
žena, ki se tudi sama ni preizkusila v trasiranju lastne vrhunske kariere, praviloma ne more razumeti trajnih in skrajnih naporov moža pri uresničevanju njegove vizije,
- če žena ni zelo privržena izobraževanju, branju ali kaki karitativni dejavnosti (v kateri se vsaj delno uresničuje), je ob prezaposlenem možu nezadovoljna, nestrpna in nagnjena k izbruhom in scenam,
- svoje nezadovoljstvo skuša nadkompenzirati tako, da išče »odškodnino« v obliki izdatkov za menjavo avtomobila, preurejanje hiše, zamenjavo pohištva, potovanja itn, skratka v obliki primitivnih malomeščanskih želja.Takšna žena, ki pričakuje svojo izpolnite v posesivnem odnosu z možem, praviloma ni sposobna za tvoren dialog, zato do moževega položaja nima ustrezne empatije, kar jo pelje v histerične scene. Seveda pa ustvarjalen moški ne more resnično ceniti svoje primitivne malomeščanke, pač pa potuhnjeno nekako živi z njo, svoje življenje pa vsaj malo popestri z izleti v paralelne zveze.
Možje takšnih žensk se znajdejo v obupni situaciji, saj jim žene grozijo s histeričnimi škandali. Ker tvorne uskladitve življenjske drže z ženo ne morejo doseči, so prisiljeni, da:
- z ženo manipulirajo tako, da jih gredo na roke pri zadovoljitvi njenih primitivnih potreb: avto, novo pohištvo, nove cunjice …
- nekateri možje ženine histerične izbruhe občasno s silo (krepko zaušnico) začasno obvladajo. Takšno vedenje sicer ni priporočljivo, je pa pogosto učinkovito.Zanimivo je, da v takšnih primerih moža obremenjujejo občutki krivde, zaradi katerih pride z ženo na posvet. Pri analizi svojega življenja pa ugotovita, da je žena izzivala toliko časa, da jih je dobila, potem pa se je brez zaznave užaljenosti umirila."
Kar ste zgoraj prebrali je napisal pokojni Dr. Janez Rugelj v knjigi Pot samouresničevanja. Knjigo si je v knjižnici sposodila žena, jaz pa sem pa tja preberem kakšno stran. Za odnose mož – žena, nisem strokovnjak, tako, da zgornje izjave ne bom komentiral.
Sem pa ob branju tega odstavka, pomislil na tečne stranke!
Poskusite v zgornjem odlomku povsod, kjer nastopa žena, napisati stranka. Tam, kjer nastopa mož, pa vstavite besedo podjetje.
In ugotovili boste to, kar mnogi že dolgo vemo. Nekatere stranke so res nemogoče, zoprne, tečne, brez trohice razumevanja za naš trud.
Zahtevajo nove in nove popuste in nove in nove ugodnosti. Pritožujejo se zaradi vsake malenkosti. Običajno prihajajo takšne zahteve od strank, ki v resnici sploh ne kupujejo veliko, skratka, niso dobre stranke.
Vsako podjetje se mora naučiti od časa do časa kakšni stranki tudi primazati zaušnico.
Najbolj tečne stranke je potrebno odpustiti. Naj hudiči razvajeni kupujejo kje drugje.
Ne, dragi moji, stranka nima vedno prav. Če kdo trdi, da ima stranka vedno prav, se moti.
Kaj takšnega lahko reče samo kdo, ki s strankami nima veliko izkušenj. Stranki (bolje rečeno, vsaki stranki) ne smemo vedno ustreči. Če stranki vedno ustrežemo, potem bomo na koncu delali 24 ur na dan, za nič dobička. Dobra podjetja postavijo pogoje poslovanja, ki se jih stranke morajo držati. In če nudite res dobro storitev, se bodo stranke z veseljem prilagodile pogojem poslovanja, ki jih sami določite.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Ta Parreto Principle je lahko tudi takšen:
20% strank prinese 80% dobička. Zdaj pa imaš problem, če je "smotana stranka" v tem kosu te 1/5 strank.
Zato se mi zdi pomembno, da stranke res tretiraš tudi po tem, koliko so pripravljene plačati (kot je omenjal Sašo K) - če plačajo dobro, potem so dobre stranke, četudi zahtevajo svojo pozornost (da se lepše izrazim).
@Sašo K
Mislim, da gre pri Apple-u predvsem in vsekakor najprej za brand, za res hudo prepoznaven, spoštovan brand z ogromno bazo "fanboyev".
Po mojem pa je ključ pri Apple-u (za te fanboye) res v tem, kar je v bistvu zelo osnovno pravilo pri marketingu in prodaji: pokaži stranki benefite in ne lastnosti. Že res, da Steve Jobs potem z veseljem pove nenormalne mere novega MacBook Air-a, ampak že sam način kako ga je prinesel in dobesedno potegnil iz kuverte kaže benefite (izjemno lahko prenosljivost npr.).
Ko pa ustvariš takšno bazo fanboyev in ko so le-ti tako zvesti, pa gre že za "ego zadevo" - fanboy nikoli ne bo priznal, da ima iPhone pomanjkanje nekih osnovnih lastnosti, ki bi lahko prišle zelo prav, ker je konec koncev iPhone kupil predvsem (in samo?) zato, da se bo lahko malo pokazal z njim. :)
Ko si pa tako daleč, da imaš vzpostavljen tak "sistem", pa brand dela že sam zase, kajne?