Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Direktni marketing – polfinale državnega prvenstva
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   4 01.05.2008

V torek bomo izvedeli, kateri štirje tekmovalci na drugem državnem prvenstvu v direktnem marketingu se bodo uvrstili v polfinale.

Poglejmo, kdo so vaši favoriti (trenutno stanje pred nekaj minutami):

Mirko Lajkovič (117 glasov) vs. Matej Merljak (32 glasov)
Barbara Kraševec (41 glasov) vs. Jani Kolman (79 glasov)
Jernej Merkač (80 glasov) vs. Gregor Šikman (43 glasov)
Marjan Povše (55 glasov) vs. Eva Roškarič (73 glasov)

Vaši glasovi seveda ne štejejo prav nič. :)

Štejejo rezultati, ki jih bodo tekmovalci dosegli. Saj veste, državno prvenstvo v direktnem marketingu je edino marketinško tekmovanje na svetu, kjer o zmagovalcu ne odloča nobena žirija, niti glasovi oboževalcev …

Odločajo rezultati na trgu. Zmaga tisti, ki proda več!

Iz Neckermanna nam bodo predvidoma v torek sporočili, koliko je kateremu od tekmovalcev uspelo prodati. Test je zares reprezentativen, Neckermann je izdelke tekmovalcev v tiskani obliki poslal na več kot 120.000 naslovov.

Glasujte še vi, poskušajte ugotoviti, kateri oglas je deloval bolje.

Ugibate lahko tudi, kateri od osmih tekmovalcev bo prodal največ. Pregledujte, tekmujte in se učite! Redko se zgodi, da lahko pogledate v zakulisje marketinških akcij. Večinoma vidimo oglase, ne vemo pa, ali in kako dobro so delovali.

Namen državnega prvenstva v direktnem marketingu je dvigniti raven znanja o marketingu.


Komentarji:

03.05.2008 @ 09:03 Stajerc
Ali upa tudi Aleš napovedati rezultat javno?
03.05.2008 @ 09:27 Aleš Lisac
Upam, seveda upam. :)

Mislim, da bo tako, kot trenutno kažejo vaši glasovi. Razen pri zadnjem paru. Tam ima Marjan boljši tekst, Eva pa simpatičen, z roko napisan tekst "Kaj pa vam danes nudi Eva". Tu bo zelo tesno ...

Sicer pa tudi moje ugibanje nič ne šteje. Šteje samo testiranje. Upam, da bo državno prvenstvo v direktnem marketingu še več podjetnikov prepričalo v koristnost testiranja.
04.05.2008 @ 12:56 borut
Šele sedaj vidim, da sem narobe glasoval, ker mi navodila niso bila povsem jasna... Razumel sem, da je treba izbrati 4 najboljša pisma, ne pa po parih... ker mi potemtakem zadnji par sploh ni sedel in sploh nisem glasoval ne za enega ne za drugega, pri drugem paru pa sem npr. glasoval za oba... Evo sem dokaz, kako površno beremo, kar je napisano in če ni direkt šus v glavo, ni nič...
07.05.2008 @ 17:00 Alen
Haha... kako smo se ušteli... vse narobe. Dobra lekcija!
na vrh