Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Računalnik mi je poizkušal prodati toner!
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 01.05.2008

Pravkar sem pregledoval trenutne rezultate glasovanja oziroma glasovanje na www.prvak.si, ko mi je računalnik poskušal prodati toner za tiskalnik.

toner

Dober poskus. Res je, da odkar sem tiskalnik kupil – gre za majhen tiskalnik v moji pisarni – tonerja nisem zamenjal.
Kako hudiča računalnik ve, da je morda čas za zamenjavo? Morda kakšen program beleži število natisnjenih strani? Morda to sporočilo po določenemu številu dni pošljejo vsem kupcem?

Kaj vem … Vsekakor gre za dobro uporabo podatkov o kupcu. Biti v pravem času na pravem mestu je 80% uspeha v prodaji. Kupci kupujemo takrat, ko nam ustreza, in ne takrat, ko ustreza prodajalcu. Tale poskus računalnika je v pravi smeri, dalo bi se zadevo še izboljšati, ampak vseeno, dober poizkus ...


Komentarji:

01.05.2008 @ 21:01 Srečko
Kaj pa, če je računalnik "pogruntal" katere PDF-je oz.barvno grafiko najraje tiskate? :-)))))))))
No, v realnem svetu pa je pomembno, da svojim strankam čim večkrat pišemo - četudi ni utemeljene potrebe.
IT strokovnjaki so očitno zasledili kak dober marketinški nasvet...
04.05.2008 @ 00:32 Sašo
Tole opozorilo za zamenjavo kartuše je zares zanimiva ideja, edino moralo bi biti zraven še možnost izbire internetne trgovine, katere ponujajo kartuše. Se pravi da bi lahko to opozorilo bilo zares učinkovito.

Pri tem sporočilo je tudi en problem. Program namreč prikazuje koliko barve je še v kartuši, ko program prikazuje "0 kopij na voljo" prikaže sporočilo da je kartuša prazna.
Mislim da imajo postavljeno neko število natisnjenih strani in na podlagi tega deluje tudi program.
Se pravi da ne prikazuje optimalne uporabe, saj lahko brez problema printaš še kar nekaj časa.


LP
13.05.2008 @ 11:49 PlestenjakT
Tudi mene je podobno sporočilo presenetilo pred dnevi, samo žal nisem prišel zadevi do dna, ker v nadajevanju zadeva ni delovala. :(
na vrh