Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Lucija ima dva mehka
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 15.03.2008

Pravkar gledam viktorje. Eno od nominacij predstavlja Lucija Ćirović. Ja, ona ima dva mehka, tudi vsi v njeni družini imajo mehke. Ampak tudi Janković ima mehkega ... In tako naprej ... :)

Lucija je izvedla kratko stand up comedy rutino. Malo se je pošalila na račun mehkih č-jev.

viktorji

O njenem nastopu pišem zato, ker vam želim povedati, da tega, kar je pravkar povedala, ni povedala prvič. To zadevo na svojih nastopih ponavlja in ponavlja. In ker je rutina preizkušena, jo je upala izvesti tudi na današnjih viktorjih.

Tisti, ki se ukvarjamo z javnim nastopanjem, predvsem pa tisti, ki se ukvarjajo s stand up comedy, tisti, ki morajo nasmejati publiko, vedo, kaj je to "nevaren material".

Nevaren material je preprosto povedano nepreizkušena šala. Jay Leno in ostali pravi profesionalci NE IMPROVIZIRAJO. Če se le da, se izogibajo uporabi nevarnega materiala.

Pravi profiji dajejo vtis, da improvizirajo. V resnici pa poslušate nekaj, kar so na nekem drugem občinstvu preizkusili že velikokrat.

Bravo, Lucija Ćirović! Bravo slovenski stand up komedijanti!


Komentarji:

15.03.2008 @ 20:57 Aleš Lisac
Gledam viktorje še naprej ... Odlična izobraževalna oddaja. Dolgo so vadili. Praktično nobene improvizacije.

Mojster človek postane samo z vajo.
na vrh