Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zgodba o Lexusu
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 07.03.2008

Včeraj mi je direktor Lexus Slovenija poslal personaliziran dopis z naslovom »Vabljeni na preizkus popolnosti« in knjigo “Zgodba o Lexusu”.

lexus1

V personaliziranem dopisu direktor Boštjan Trilar pravi:

“Vaš življenjski slog, svobodomiselnost in odnos do okolja so nas prepričali, da Vas povabimo v krog izbrancev, ki bodo lahko na poseben način preizkusili prestižni hibridni vozili Lexus – športno terensko vozilo RX 400h in limuzino GS 450h …”
“… ker ne gre za običajne testne vožnje, ampak za ekskluzivno testiranje, boste imeli za spoznavanje najnaprednejših tehnologij in uživanje v udobju najvišjega razreda na voljo do tri dni.”

Odličen pristop. Poslali so pošto na prave naslove – naslove so prav gotovo skrbno izbrali.

Pošta je personalizirana, ekskluzivna. In to je prejemnikom všeč.

lexus2]

Knjiga, ki je dodana pošti dokazuje, da pri Lexusu niso poceni, radi investirajo v potencialno stranko.

Knjige tudi nihče ne bo vrgel v smeti, vse nas bo leta in leta spominjala na to akcijo. Vse ostale marketinške dokumente (prospekti, pisma, oglasi) prej ali slej vržemo stran. Knjig pa ljudje ne mečemo stran. In knjiga je povrh vsega še dobra. Tudi ponudba je odlična – testna vožnja za 3 dni, kar mamljivo, mar ne? Škoda je ne izkoristiti takšne priložnosti …

Ta poteza ima še en pozitiven stranski učinek. Vsi, ki smo ali bodo to vabilo prejeli, bodo o vsem skupaj poročali svojim prijateljem, sodelavcem, poslovnim partnerjem. Priporočilo pa je najmočnejše marketinško orožje, ki ga poznamo na našem planetu.

lexus3

Po testni vožnji in po tem, ko bom prebral knjigo, pa napišem še kaj več.


Komentarji:

10.03.2008 @ 08:23 Aleš Lisac
Pogosto me sprašujejo, ali je dolžina prodajnega pisma pomembna. Teorija pravi, da daljša pisma običajno delujejo bolje. Običajno ... ne pa vedno.

Vsekakor se vam ni potrebno ustrašiti zelo dolgih pisem. Če je stranka zainteresirana bo prebrala tudi zeeeeelo dolge tekste. Recimo Aleš Lisac je čez vikend prebral 250 strani dolgo prodajno pismo, ki ga je prejel od Lexusa. :)
11.03.2008 @ 09:18 Kajote
he, he, je, ... in maksimalno zadeli človeško nečimrnost "JAZ, JAZ sem med izbranci - SKRBNO IZBRANIMI - torej to že mora biti najboljše..." in s tem premamili, na trnek vrgli tudi samega GURUja, he, he, he
11.03.2008 @ 11:00 Aleš Lisac
Bravo Kajote ... Nečimrnost, ekskluzivnost, dva močna psihološka sprožilca.

Delujeta v vseh panogah, nihče ni imun. :)
08.04.2008 @ 12:15 Arijan
Ja, ni problem impresionirati osebe, ki mu pošlješ knjigo=darilo.

Problem je prepričati soseda, ki knjige ni dobil, da kupi avto od podjetja, ki zanj ne smarta, da je potreben pozornosti.

Zanimivo pri tej zgodbi je to, da sem sam bil v Lexus trgovini nedolgo po otvoritvi in testno vozil omenjeni avto do Domžal in nazaj. Zakaj? Lexus me zanima, Lexus poznam, mogoče ga bom celo kupil, podobno kot Lisac, ko moj sedanji avto dodobra izkoristim. Torej sem potencialni kupec. Oziroma "prospect".

Ampak... knjige nisem dobil. In sedaj me to peče. V globini človeške duše prebiva mali "primitivec", ki čaka na ravno take priložnosti, da zažene vik in krik. To je krivica!!! Jaz sem pomemben mar ne?

Tukaj me prime da bi povdaril besede s citiranjem B. Shaw-a in tako še bolj povdaril svojo svetovljanskost in s tem nepravičnost mojega neizbora ampak dovolj bodi.

Avto sicer ni slab, všeč mi je kamera ki snema v "rikverc" in poenostavi parkiranje, drugače pa bi za ta denar raje kupil bmwM3, ki mi ga pa ne dovoli kupiti žena ampak to je že tema drugega komentarja.

Tovariški pozdrav.
08.04.2008 @ 12:24 Aleš Lisac
Arijan, odličen komentar, ja. :) Ekskluzivnost je res močan psihološki sprožilec. Vsak od nas si nekje globoko v duši, želi biti nekaj posebnega, eksluzivnega. Če pa nas ne pustijo zraven, smo užaljeni ...

Glede žensk pa tole - itak vplivajo na 80% nakupnih odločitev (za ostalih 20% so odgovorni otroci), tako, da ne vem kako boste prišli do M trojke.

Hm ... moj prijatelj si je kupil 450 konjskega jaguarja nekaj mesecev po ločitvi :)
14.03.2009 @ 15:00 Mac
Uporaba koncepta segmentacije trga je predolga za uvajanje neposrednega trženja, ki temelji na zbiranju podatkov tapravih kupcov in oblikovanju podjetja, imidža, baz podatkov, ki je pogosto eden od temeljev za dolgoročno sodelovanje dveh strani. Podjetja vse bolj uporabljajo marketinške programe za povečanje lojalnosti in zadovoljstva kupcev.
Dolgoročno sodelovanje z zvestim odjemalcem je želeni cilj mnogih tržnikov, ki ugotavljajo, da je smotrneje uspešno poslovati z obstoječimi kupci, kot se vedno znova potegovati za nove odjemalce v boju z mnogimi konkurenti. Novi odjemalci so seveda zaželeni, toda ne smemo pozabiti da so ¨stare stranke¨ večkrat donosnejše, vedo kaj hočejo, poznajo poslovne navade podjetja in način poslovanja, itd. (in ne smemo pozabiti imajo solde oziroma odvečni kapital za metat stran!)
Kaj vse naredijo prestižna podjetja za dosego svojega cilja - tako rekoč bi še mamo prodali.
G. Gantar ali pri nam na Obali Hrvatič vsekakor spadata v ta segment Lexusovih kupcev.
na vrh