Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketinška amnezija
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 06.11.2006
Na www.vecer.si/marketing je pravkar objavljena moja nova kolumna. Govorim o nepremičninarjih, ki mečejo denar skozi okno. Preberite in komentirajte.

Komentarji:

06.11.2006 @ 10:15 e-sociolog
Hoj Aleš,
ali je res pametno, da so prijave zaključene? Mislim, da si naredil napako. Prepričan sem, da bi se sedaj, ko je jasno, kakšna je konkurenca, prijavilo še več ljudi.
Ali pa vsaj eden : jaz. :)
06.11.2006 @ 10:36 borut
"Marketinški guruji lahko še tako pametno svetujemo. Proti marketinški amneziji, ali preprosteje rečeno, proti marketinški neumnosti pa se je res težko boriti."
Ta izjava je dobra.... mislim pa da ni problem samo pri nepremičninskih posrednikih, ampak kar povsod. Zadnje čase sam osebno to podobno "marketniško amnezijo" opažam pri prodajalcih avtomobilov, predvsem pri avto salonih. Kjer prodajajo "kakovost in varnost", me pa čudi zakaj strank ne obveščajo o servisnih storitvah po nakupo vozila. Škoda, a ne? No podobno se še dogaja... pač nismo sposobni tržit poprodajnih storitev...
06.11.2006 @ 16:59 edita
Pozdravljeni, Aleš
Postavlja se mi vprašanje kdaj (po kolikem času) in na kak način, da nisi preveč vsiljiv, je pametno stopiti v ponovni stik s stranko. Ker če te nekdo kar naprej zasipa s pošto, tudi če je osebna, ni prijetno...
06.11.2006 @ 22:36 Aleš Lisac
E-sociolog, tako pač je. Mora biti en rok. Pa drugo leto.
Edita, skoraj nikoli ni prepogosto. Tuš, Mercator in podobni vas vsak dan zasipajo z letaki, pa jim ne zamerite. Sicer pa poskrbite za to, da je vsaj vsak drugi kontakt vašega podjetja do stranke, neprodajni. Recimo če prodajate oglasni prostor, enkarat pošljete ponudbo, potem vstopnici za Viktorje, potem ponudbo, potem nekaj oglednih izvodov revije ... Še eno pravilo - komunicirajte s strankami tako pogosto, kot s prijatelji. S prijatelji vedno premalo komuniciramo, mar ne?
07.11.2006 @ 10:36 natalie
Odgovor Editi,

pozdravljena Edita, ker ravnokar prevajam knjigo genija Draytona Birda "Commonsense Direct Marceting" in sem v njej naletela na zelo modro misel na to temo, vam jo povzamam;
Drayton na vprašanje, kako pogosto bi morali komunicirati s strankami, odgovarja takole:
"... to je popolnoma odvisno od tega, kako prijateljski ste z njimi. Bi svojega dobrega prijatelja, torej stalno stranko, poklicali samo enkrat na leto? Ali enkrat na pol leta? Mislim, da ne. Po drugi strani pa, bi nekoga, ki vam je pravzaprav tujec, torej potencialna stranka, kontaktirali vsak dan? Mislim, da ne."
Drayton predlaga, da stranke komunicirate takrat, ko jim imate kaj zanimivega za povedat.
Vprašanje pogostnosti komunikacije je torej odvisno od vašega odnosa s stranko.

Meni se zdi Draytonova misel naravnost genialna in zelo pravilna. Upam, da tudi vam, Edita.
08.11.2006 @ 12:21 e-sociolog
Imaš prav, Aleš. Se vidimo na naslednjem prvenstvu.

P.s.: Ali lahko urediš glede piškotkov, da ne bo treba vsakič vpisovati vzdevka in e-naslova?
09.11.2006 @ 17:14 Aleš Lisac
Pravkar se mi je javil prokurist velike nepremičninske agencije. Oni pošiljajo čestitke prav vsem strankam. In za novo leto in za rojstni dan. Bravo. Ampak ostajam pri svojem komentarju - izjeme samo potrjujejo pravilo.
na vrh