Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oplovih 24 ur
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 25.01.2008

Samo ta petek imamo enkratno priložnost za izjemno ugoden nakup opla. Akcija »oplovih legendarnih 24 ur« poteka od 12.00 v petek do 12.00 v soboto. Prihranimo lahko vse do neverjetnih 7.000 evrov. K nakupu nas vabi Tadeja Ternar, miss Slovenije.

Zakaj je akcija legendarna?

Ker jo ponavljajo že vrsto let. Oglas za današnjo akcijo sem slišal po radiu. Za vas pa imam seveda tudi članek iz gurujevega arhiva izpred treh, štirih let. Takrat so pri Oplu v 24 urah prodali 600 vozil!

opel600

Marketinški nauk?

Če že ponujate popust, naj bo časovno omejen. Krajši rok imamo kupci za nakup, pod večjim pritiskom smo, večja je verjetnost, da se bomo zmigali in se odpravili do avtosalona.

Če bi takšna akcija potekala na primer dva meseca (enkrat so nekaj takšnega izvedli pri Peugeotu), bi bil učinek slabši. Ker dva meseca zvenita precej manj URGENTNO kot 24 ur.

Za še boljši učinek bi morali kupcem povedati, ZAKAJ ponujajo tako velik popust. Američani bi recimo rekli, da zaradi čiščenja skladišča, ali pa zaradi davčnih razlogov, ali pa … Ups, ravno gledam njihovo spletno stran in vidim, da so tudi oni našli razlog. Praznujejo, ker so v letu 2007 prodali 7051 vozil. Dobro, razlog tudi imamo.

In še en marketinški, precej enostaven nauk se skriva za to akcijo. Ponavljajte tiste akcije, ki delujejo. Opel je poskusil enkrat, prodal 600 avtomobilov in se pri tem ni ustavil. Akcijo bodo ponavljali, dokler se je kupci ne bodo naveličali. Mnogi slovenski podjetniki prekinejo s ponavljanjem uspešnih akcij, ker se jih pač naveličajo. Namesto da bi čakali, da se akcij naveličajo (beri akcija ne prinaša dobička) kupci. 


Komentarji:

26.01.2008 @ 00:36 Lado
Ob tem članku bi rad zapisal eno svojo izkušnjo. Pri Oplu so imeli pred leti akcijo, ko si se lahko naročil za vikend s testnim vozilom. Sam sem bil ravno takrat v fazi izbire novega (službenega) vozila in sem se čisto resno prijavil (za informacije in test Opel Vectre). Do danes nisem doživel njihovega klica in testa. Poznam pa kar nekaj kolegov, ki so kljub najmanjšemu namenu (in možnostim) menjave avtomobila cel vikend vozili Merive, Zafire... Ker sem precej zaposlen in že nekaj časa v poslu, mi osebna vest ni dala, da bi se sam podal v salone "siliti" se za testno vožnjo pri Oplu. Nenazadnje, konkurenčne ponudbe na trgu je danes dovolj... No, pa so me pred tedni poklicali iz neke marketinške agencije, ki je opravljala raziskavo o uspešnosti te akcije. Takrat pa je imela klicoča dama res srečo, kajti ravno sem bil na poti iz Avstrije preko Maribora v Ljubljano, peljal sem se s svojim, že drugim, ravno novim VW Passatom, seveda z vgrajeno napravo za prostoročno telefoniranje ;-), in sem imel tako dovolj časa za pogovor. In sem tej, seveda nič krivi, dami naredil kar obširno marketinško predavanje, ki si ga je menda vestno zapisala in naj bi ga posredovala naprej (mi je bilo kar žal, da se nisem snemal, ker bi lahko konkuriral Alešu ;-)). Predvsem sem jim želel povedati, da sem jim globoko zameril njihovo neodzivnost. Lahko mi verjamete, da od takrat še nisem prestopil nobenega Oplovega avtosalona, ker se preprosto počutim opeharjenega. Obljubili so mi testno vožnjo, od mene pobrali osebne podatke, nato pa se potuhnili. Seveda njihova konkurenca ni spala in tako sem pristal v objemu oziroma sedežu drugega avtomobila. Zatrdim lahko, da je bil eden glavnih faktorjev pri prvi odločitvi predvsem odnos in suport prodajalca, saj so bile tehnične značilnosti in osebne preference nekako izenačene med več konkurenti. Odločitev za drugi avto (iste znamke) pa je bila spet lahka in sicer zaradi zadovoljstva s prvim, ki je tri leta dobro služil, še bolj pa zaradi zadovoljstva s samim servisom in poporodajnimi aktivnostmi. Ko sem pa vseeno ob menjavi malce kukal čez plotove konkurence (ne Opla), pa sem jih spet ujel na levi nogi....
Aleš, malce sem se razpisal, ampak verjamem, da iz tega lahko potegneva kar nekaj marketinških pravil, ki jih v poslu ne smemo pozabiti. Skoraj vedno, ko vidim kak Oplov oglas, se spomnim nanje...
29.01.2008 @ 23:32 Borut
Zanimivo, kako ljudje nasedajo. V bistvu ne gre za akcijo v smislu nižjih cen, saj se da na katerikoli drug dan dobiti vsaj enako ceno. Lahko pa še nižjo, saj dejstvo, da gre za akcijo onemogoča "glihanje." Cene so take kot so. Je pa zadeva dobro naštudirana, to priznam :)
07.02.2008 @ 08:08 Grega
No bom še jaz dodal en kratek komentarček. Tudi pri naši družini smo v zadnjih 2 letih kupili 3 nova vozila OPEL in vsa v 24ur akciji. To da so cene par dni po akciji še vedno iste ne drži, ker sem se tudi sam prepričal tako da sem se oglasil v drugem salonu in se zanimal za identičen avto in cena ni bila več ista, ampak višja, ko smo v letošnji baje zelo uspešni akciji že kupili 2 nova avtomobila. Sem z oplom zelo zelo zadovoljen, da pa o VW trgovcih nebi komentiral. Tudi na VW in AUDI sem se zanimal za testne vožnje tudi sam ( in jih nikoli nisem uspel doživet - sem tudi bil dogovorjen za dan in uro in avtomobila potem ni bilo na razpolago ), večino let smo imeli pri hiši same VW in AUDI-je, ampak smo tudi zdaj mnenje spremenili glede njih ( dosti okvar in nekorektnih ljudi na servisih ). Zaenkrat z Oplom še nismo imeli slabe izkušnje v zadnjih 2 letih. Je pa res da se lahko vsakemu pripeti slaba izkušnja kot jo je doživel G. Lado.
LP
11.02.2008 @ 10:03 gregor
Škoda, da je prispevek pisan precej pavšalno in se avtor ni vsaj macle poglobil v Oplovo strategijo na slovenskem avtomobilskem trgu. Oplovov tržni delež je občutneje zrasel l. 2004 (na 9,83%, l. 2003 samo 6,22%), ko se je pričela njihova ofenziva s ponujanjem popusti za skoraj vse njihove modele. Eden od razlogov je ta, da je korporaciji GM (pod okrilje katere spada Opel) grozilo zaprtje kar nekaj evropskih tovarn in so morali za preživetje prodajati tudi pod ceno, drugi razlog pa je verjetno ta, da so očitno sprejeli odločitev, da jim je tržni delež pomembnejši od zaslužka (beri: marže). Image so postavili na drugi tir in se v boj za kupce podali s ponujanjem ekstremnih popustov. Njihova akcija 24 ur ni nič drugega. Govoriti o legendarni akciji je skoraj smešno... Oplovi popusti so namreč prisotni skozi celo leto, v tej akciji je vse skupaj samo malce drugače zapakirano in oglaševano. Tukaj je potrebno Oplu priznati, da to znajo.

Nekdo, ki sebe rad imenuje za marketinškega guruja bi moral na zadeve gledati vsaj bolj kritično, če ne že analitično.

Gregor
01.02.2009 @ 04:09 DJ Lovro
Ja, jaz sem bil na Oplu lani (septembra, mislim), kakšen mesec pred to akcijo (v bistvu kar dve akciji nazaj) in s prijateljem sva ugotovila, da je cena za vozilo (predmet našega zanimanja, nova Opel Zafira), v vseh treh akcijah (vključno z novo "24 ur") za enak model ostala čisto ista! Torej samo obračajo poslovno taktiko, enkrat so popusti samo do določenega datuma, drugič je prednovoletna akcija (takrat so še govorili - strašili kupce, da bodo vse blagovne znamke avtomobilov po novem letu podražili za cca. 2000 € - recesija še ni udarila tako močno ...), po novem letu je torej nastopila akcija "24 ur" in cena ostaja ista. Sicer avto ima stalno ceno nekje okrog 24.000 €, a dobiš ga za manj kot 15.000, to je torej tistih 7 oz. 8.000 € popusta, ki so ga omenjali zdaj ...

Moj znanec je pa vplačal novo Opel Astra karavan, malo udarjeno od toče 13.500 €, avto naj bi sicer stal 20.000 €, po akciji, tako, da smo spet smo tam, ista pašta ... Kupce vrtijo, da je kaj ...

Na enem drugem podjetju so mi ponudili super popust, ki , ko smo izračunali vrednost popusta, je bil to že njihov redni popust, ki ga dajo vsakemu, zato se še nismo zmenili naprej, kako in kaj ...

Lisac, kaj pa Toyota? Časti kakšno letno uporabo za "znanega" DJ-a, ali ne? Meni je bila všeč Corolla letnik 1988 ... Nekje ste zapisali, da oni ne dajejo popustov, pa je vseeno "nekaj padlo" pred kratkim, sem slišal na radiu ...
02.02.2009 @ 08:28 Aleš Lisac
Tudi toyota je letos popustila ... Prvič, zadnjič in nikoli več. :)
na vrh