Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Naredite obratno!
Marketing
Komentarji:   2 24.01.2008

Če želite doseči nadpovprečne rezultate, morate biti drugačni. Narediti morate nekaj, kar nihče drug v vaši panogi ne dela.

pentax

Ta oglas sicer ni tipičen primer za »naredite obratno«, je pa dober primer nečesa drugega. Mnogi oglaševalci si ne upajo v oglasih povedati resnice.

Pentax v tem oglasu prizna tisto, kar itak vsi vemo. Priznajo, da niso eden od dveh vodilnih proizvajalcev fotoaparatov. Iz te pomanjkljivosti naredijo prednost. Večina nakupnih odločitev je čustvenih. Pentax v tem oglasu pritisne na pravi gumb pri tistih, ki nočejo imeti, kar imajo vsi ostali.

Obstajajo ljudje, ki so pripravljeni plačati več, za malenkost slabši izdelek, samo, da ne bodo imeli isto stvar, kot jo ima že njihov sosed in vsi sodelavci v službi.

Velike tiskane črke v tem oglasu pa so velika tehnična napaka oglasa. VELIKE TISKANE ČRKE ZMANJŠUJEJO BRANOST IN ODZIV. DOKAZANO. Velike črke uporabljajte samo, če želite poudariti kakšen stavek, nikakor pa ne zapišite celega teksta z velikimi tiskanimi črkami.

Uf, v tem zapisu pa kar mrgoli nasvetov:
- naredite obratno
- priznajte pomanjkljivost vašega izdelka, ali storitve
- ne pišite daljših odstavkov z velikimi tiskanimi črkami


Komentarji:

24.01.2008 @ 19:53 Borut
Ja, pa še nekaj se lahko naučimo iz tega zapisa: ponavljanje deluje! Aleš je naredil na koncu še povzetek zapisa. Ne samo, da je ponovil vsebino zapisa, ponovil jo na drugačen način in s tem še povečal možnost, da si jo bomo zapomnili. Hvala Aleš.
25.01.2008 @ 19:11 Saso 2
Tudi bel tekst na rdečem ozadju ni ravno optimalna rešitev. Sicer se sklada z njihovo CGP, ampak glede na raziskave je črn tekst na belem ozadju najbolj berljiv.
na vrh