Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bosanec, Američan in Slovenec
-
MarketingKomentarji: 2 04.11.2006
se pogovarjajo o marketingu. Bosanec se pohvali, da pri njih vsak, ki vrne pištolo ali kakšen drug kos orožja, sodeluje v nagradnem žrebanju za
Bosanec, Američan in Slovenec
se pogovarjajo o marketingu. Bosanec se pohvali, da pri njih vsak, ki vrne pištolo ali kakšen drug kos orožja, sodeluje v nagradnem žrebanju za hladilnik. Američan pripomni, da se tu jasno pokaže bosanska zaostalost. V Ameriki ti South West Bank zato, ker pri njih odpreš račun, podari puško. Slovenec skomigne z rameni in pravi: »Po mojem so Bosanci vseeno pametnejši od Američanov, vsaj orožja se bodo znebili. V Slovenji smo se takšnemu primitivnemu marketingu že zdavnaj odpovedali. Pri nas ti recimo banka, če vzameš kredit v vrednosti nad 20 milijonov, podari skuter. Precej bolj civilizirano …«
Nauk?
Nagradna žrebanja in darila delujejo povsod, po vsem svetu. Uporabite jih lahko za pospeševanje prodaje izdelkov, za prepričevanje gledalcev, naj plačajo TV naročnino (Hrvaška), za pospeševanje zbiranja orožja, za prodajo tunine … Vprašati se morate, kaj si stranke želijo, katera »podkupnina«, darilo jih bo pripravilo do tega, da naredijo tisto želite, da naredijo.
Bosanci se bodo za hladilnik odpovedali pištoli, Američani so za puško pripravljeni celo opreti račun v banki, Slovenci pa smo za Tefalovo ponev pripravljeni narediti praktično vse …Novica iz Večera o bosanski nagradni igri:
http://www.vecer.si/vecer2006/default.asp?kaj=6&id=2006110305127641
Dodaj komentar