Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dobra kava
Obujamo spomine
Komentarji:   25 15.12.2007

Tokrat v rubriki obujamo spomine, predstavljam Dobro kavo. Še v prejšnjem stoletju sem v Slovenijo uvažal kavo v pločevinkah. Izbral sem dva okusa, se dogovoril za praženje v Italiji, izbral ime in embalažo.

dobrakava

Pločevinke takrat niso bile ravno običajna embalaža, sploh ne v Sloveniji. Veliko časa sem porabil za to, da sem zadevo legalno uvozil, razne inšpekcije in dovoljenja … Na koncu je smo prejeli okoli 7000 pločevink.

Predstavljal sem si, da bom kavo prodajal po sistemu mrežnega marketinga, oziroma kataloške prodaje. Ustanovil sem klub ljubiteljev dobre kave … V bistvu vse niti ni bilo slabo zamišljeno. Naročiš se na mesečni paket kave. Sliši se privlačno, mar ne?

Če bi uspel navdušiti dovolj naročnikov, bi bil projekt donosen. Vendar pa ni šlo. Po tem, ko smo kavo s težavo v dveh letih prodali, bolje rečeno večino smo sami popili, smo zadevo opustili.

Guru seveda ne postaneš samo tako, da veliko bereš. Žal moraš narediti tudi veliko napak. Učenje na lastnih napakah je izjemno učinkovito. Žal tudi drago in zamudno. Moja Dobra kava je bila res dobra, okus je bil čudovit. Šlo je za res kakovosten izdelek.
Kaj mislite kje sem ga polomil? Katera je bila največja napaka, ki sem jo pri tem projektu naredil? Ugibajte, potem bom pa še jaz dodal svojo verzijo.


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
16.12.2007 @ 20:19 Marjan Račnik
Tanja,

hvala za mnenje. Če bi zadevo zastavil, kot reklamo za moje seminarje, bi verjetno bil bolj ustvarjalen. Finta tistega mojega zapisa je ravno v tem, da sem napisal, da organiziram DOBRE seminarje, kar je premalo zanimivo in premalo sporočilno.

Moj vpis niti ni reklama, ker trenutno nimam razpisane nobene delavnice. Niti dobre, niti odlične, niti odprtega tipa, niti zaprtega tipa... Aleš s svojimi delavnicami mi ni konkurent, niti jaz njemu nisem s čim mojim. Sem pač tisto napisal z namenom, da opozorim, da naziv DOBRA kava, DOBER seminar, DOBER avto... ni zadeva, ki bi povzročila nek opazen odziv.
17.12.2007 @ 14:42 Tanja
Potem pa se vam gospod Marjan opravičujem, ker sem vas narobe razumela.
17.12.2007 @ 17:29 Simon
Mogoče pa ste pozabili, da je Barcaffe ena najmočnejših blagovnih znamk pri nas in da večina ljudi drugega kot Barcaffe sploh ne kupuje in ne pije. Po moje bi morala biti cena bistveno višja kot cena "navadne" kave. S tem bi vam morda uspelo ustvariti imidž neke malo bolj prestižne kave. Seveda bi vse skupaj moralo biti podkrepljeno z dobro zgodbo. Tako bi osvojili sicer manjši del trga, ampak bi pa ta del bil bolj donosen.

Lp, S.
17.12.2007 @ 18:18 Aleš Lisac
Glavna napaka projekta »Dobra Kava«?

To, da sem preč ukvarjal s kavo in premalo s tem kako jo bom prodal. Tipična napaka podjetnikov. Razmišljamo o izdelku, zaljubljeni smo v svoj izdelek in mislimo (upamo), da bodo tudi stranke pokazale enako dozo zanimanja (denarja). Žal ni tako.

Premalo sem razmišljal o tem kdo bo kavo kupoval, kako jih bom prepričal, kaj bom moral narediti, da bodo za mojo kavo izvedeli, koliko me bo vse to stalo. Večino denarja sem porabil za to, da sem izdelek pripeljal v skladišče, za marketing pa je zmanjkalo denarja … Kako tipično. Guruju je ostal brez budžeta. 

Ostali omenjate še nekaj napak. To, da sem želel kavo prodati preko mrežnega marketinga niti ni tako velika napaka. Problem je bil v tem, da nisem imel izgrajene mreže zastopnikov. Problem mrežnega marketinga je v tem, da je prodaja praktično izključno odvisna od števila zastopnikov. Jaz sem imel nič zastopnikov. Vse te nasvete sem si tudi napisal v treh knjiga o mrežnem marketingu, ampak svoje nasvete sem ignoriral, nisem jih preveč resno jemal. Danes si znam veliko bolje prisluhniti.

Klub ljubiteljev dobre kave, je dobra ideja. V svetu je veliko uspešnih klubov ljubiteljev kave. Kar poizkusite v iskalnike vtipkati »coffee clubs«. Itak bi bil projekt dobičkonosen že, če bi imel recimo 1000 naročnikov. Barcaffe ni bila moja konkurenca. Moja kava je bila dražja in boljša (bla bla bla Lisac :)). Ampak tudi 1000 naročnikov je veliko, če nimaš budžeta …

Sama blagovna znamka »Dobra kava« ni bila posrečeno izbrana. Ker gre za generično ime. Verjetno bi bilo bolje »Kava Lisac«. Dobra kava, dobra voda, dobri seminarji … preveč generično. Generične blagovne znamke so na prvi pogled dobra ideja, na dolgi rok pa običajno niso uspešne. Seveda so tu tudi izjeme, recimo Žito, Droga …

Toliko za sedaj. Vidim, da bom moral o tej kavi še kakšno zapisati. Hvala za odlične komentarje. Ste opazili, kako lahko je komentirati napake drugih? Veliko lažje opazimo napake pri drugih, kot pri sebi.
18.12.2007 @ 16:14 vasko
Pozdravljeni

Mislim, da so bile storjene najmanj tri kljucne napake pri projektu.
Prva napaka je storjena ze v samem imenu kave. Blagovne znamke, ki imajo ime sestavljeno iz pridevnikov tipa ( dobra, najboljsa, najvecja ..itd ) po vecini to niso oz. tega ne predstavljajo. Lahko bi izbrali bolj originalno ime. Druga napaka pa je po mojem v nacinu prodaje, saj mislim, da mrezni marketing ni pravi nacin za prodajo kave. Kava je tipicni izdelek, ki ga potencialni kupci morajo zacutiti, poskusati, stestirati, preko raznih degustacij, predstavitev itd.Tretja stvar ki se mi zdi pomembna je tudi, da pri vasem primeru ni bila dolocena ciljna skupina. ( Kdo naj bi to kavo sploh pil ) oz. komu jo ponujati in na kaksen nacin jo plasirati na trg. ( Sirsa populacija, gostinski lokali, bari..itd ).
Lp.
v
18.12.2007 @ 19:23 SuperTine
Če se ne motim je g. Marjan Račnik eden izmed tekmovalcev za DRŽAVNO PRVENSTVO V DIREKTNEM MARKETINGU?
Rezultati kvalifikacij bodo kmalu znani, mislim, da imam možnost izvedeti vtise kar neposredno. Torej g. Marjan, kakšni so vaši vtisi iz kvalifikacij?
18.12.2007 @ 22:01 Marjan Račnik
Super Tine!

Marjan je pri pisanju teksta pogrnil. Baje najslabši v svoji skupini. Rezultati bodo kmalu tudi objavljeni. Nekje je potrebno pričeti.

Sem pa boljši pri drugih stavreh :-)).
19.12.2007 @ 07:49 Super Tine
@Marjan
Po mojem mnenju je vsakdo, ki se je prijavil zmagovalec, ne glede na rezultate.
Je pa res, da si z zanimanjem ogledam "zmagovite naloge", kjer se da izvedeti še kakšno malo skrivnost "velikih mojstrov"...
Tako, zdaj pa na kavo...
AJA! Aleš, imaš mogoče še kakšno pločevinko kave na zalogi; za testirat??
:o)
19.12.2007 @ 22:10 Tamara
Klub ljubiteljev kave je dobra ideja; na nek način razmišljam, da pijemo kavo v družbi ali sami, ob kavici se kakšno reče, razglablja. Mislim, da imajo v stari Ljubljani Čajno hišo pod Velbom. Kaj v tej smeri? Mirni kotiček je luštno ime; vsaj meni. To je zgolj moje razmišljanje. Vse je bilo zgleda dobro splanirano, samo zadihalo ni.
20.12.2007 @ 09:42 Saso 2
Jaz imam že nekaj časa razvito idejo o prodaji čaja preko spletne trgovine (takšnih kakovostnih, pravih čajev pri nas ni ravno veliko). V spletno stran bi bil seveda vključen tudi klub, ki bi deloval po principu "Svet knjige". Brezplačna članarina, ampak vsak mesec moraš kupiti določeno količino čaja.

Projekt je že nekaj časa v končni fazi, ampak ga nisem nadaljeval ravno zaradi straha pred tem kar se je zgodilo g. Liscu :) Mogoče pa bo kdaj.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh