Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zdravniki, zdravniki ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   23 10.12.2007

V prejšnjem zapisu sem pisal o zobozdravnikih. Sedaj pa še ena kratka zdravniška. Vaš guru je naredil znanstveno raziskavo. V raziskavi sem ugotavljal, v katerih panogah zaposleni vsak dan prepešačijo največ.

Zlato medaljo so si po pričakovanju prislužili (prihodili) poštarji. Bravo poštarji! Sicer zadnje čase tudi veliko kolesarijo, vendar poklic poštarja vseeno zahteva več hoje kot kateri koli drug poklic.

Na drugem mestu so se našle medicinske sestre, tesno za njimi pa so se uvrstili njihovi stanovski kolegi zdravniki. Srebrna medalja torej za medicinske sestre in bronasta za zdravnike.


Zakaj poštarji veliko hodijo, nam je vsem jasno.

Zakaj pa se večino delovnega časa iz ene ordinacije v drugo sprehajajo sestre in zdravniki, pa ne vem. Morda zato, ker je hoja zdrava, morda zato, ker so tako navajeni, morda zato, ker jim še nihče ni povedal, da veliko pešačijo, morda … ???

Kot sem zapisal že v prejšnjem zapisu, si moramo v poslu postaviti prava vprašanja.

Namesto, da se zdravniki sprašujejo, zakaj zaslužijo samo 1.700 evrov mesečno, če recimo podjetnik, ki kliničnemu centru prodaja plastične rokavice in toaletni papir, zasluži veliko več, bi si lahko zastavili naslednje vprašanje:

»Bi bile lahko čakalne vrste krajše, bi se lahko s pacienti pogovarjali več, če bi se malo manj sprehajali?«
Ko boste naslednjič sedeli v čakalnici, bodite pozorni na sprehajanje sester in zdravnikov. Štejte in se zabavajte. Itak vi plačujete.

Potem pa se vprašajte, če tudi vi v svojem poslu počnete kaj tako neumnega.

Da ne?

Kolikokrat na dan pogledate elektronsko pošto? Vsakih nekaj minut? Morda pa bi bili bolj produktivni, če bi elektronsko pošto pogledali le dvakrat na dan … Sprehajanje medicinskih sester mene precej spominja na prepogosto pregledovanje elektronske pošte.

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
12.12.2007 @ 00:26 Sašo
Glede preverjanja elektronske pošte..
Sivolasi, sam sem nekaj časa posloval z Američani pa je situacija malce drugačna. Res je da dobiš odgovor že v parih minutah, a je to sporočilo večinoma avtomatsko generirano preko CRM vmesnika. Seveda je dobro ko dobiš v parih minutah to sporočilo, vendar je malce neumno ko moraš potem še čakati tudi po več dni da se ti sploh oglasijo (to je bilo na Support High Livel - ki bi res moral imeti vsaj 4 urni respons ker gre za pomembne kontakte).
Tako da nebi zagovrajal Američanov da odgovarjajo max v 4 urah, ker enostavno ne odgovarjajo.
Nekateri rešujejo recimo problem tako da zaposlijo kakšnega študenta vendar večinoma odgovori sploh niso zadovoljivi, ker ponavadi rečejo "spoštovani, sporočilo je bilo poslano direktorju prodaje, kateri vas bo v kratkem tudi kontaktiral"..ali nekaj podobnega.

Hja tako da bi se v glavnem strinjal z Alešom, da elektronsko pošto pregledaš enkrat ali dvakrat na dan in ne vsake dve ure, ker če imaš zares velik krog poznanstev lahko praktično celi dan le odgovarjaš.
S tem pa ti pade produktivnost, načrtovani plani niso uresničeni in kar je najslabše lahko celo padeš v depresijo.


LP
13.12.2007 @ 00:43 sivolasi
Hvala za podatke oz. obrazložitev. Torej le ni tako hudo, kot se govori :)...

Tisto o depresiji pa mi je dejansko najbolj všeč! Tudi zato, ker je še kako resnično...
14.12.2007 @ 06:40 Andrej Lesjak
Jaz pa pravim: le čevlje sodi naj kopitar. In marketinški goruji naj pišejo o marketingu, o zadevah o katerih nimajo pojma pa naj raje molčijo!
14.12.2007 @ 20:18 Sašo
Andrej nebi se ravno strinjal s tvojim komentarjem, ker ima vsak pravico povedati svoje mnenje. Ti oz. tisti ki to stvar vidijo drugače lahko napišite svoje mnenje, nikoli in nikdar pa ne smeš od nekoga zahtevati da ne govori oz. piše o željeni vsebini.
Pika na i je pa vsekakor žaljiv komentar da "o zadevah ki nimajo pojma naj raje molčijo".. živimo v demokratični državi kjer lahko govorimo in pišemo kar nas je volja.
Zapomni si to :)
14.12.2007 @ 21:45 Andrej Lesjak
Sašo, če razmer ne poznaš, ne vem kako lahko pišeš o tem?
14.12.2007 @ 23:09 Aleš Lisac
Andrej, če zdravnik naroči 30 pacientov ob 8.15 uri in se potem čudi, da je do 11 ure gužva, potem je to tema za guruja. To je marketing. Tisti, ki upravljajo z bolnicami, bi se morali primerjati z boljšimi hoteli. Guru ne bo nikoli pisal o tem kako se pravilno operira slepič. Bo pa pisal o tem, da bi bilo fino, če zdravnik pred in po operaciji tudi kakšno s pacietnom spregovori. Moja žena recimo pred in po operaciji ni videla zdravnika ... staro mamo so pa v kliničnem centru mrtvo okradli. Sicer so se opravičili, ampak ukrepali pa niso. Skratka meni je meja med mojim področjem in zdravniškim področjem jasna.
15.12.2007 @ 00:37 Sašo
Andrej, to je zdajle bilo precej podobno kot pri mojem sosedu ko je kuhar in vedno rad kaj pametuje, dejansko pa nikoli ne argumentira svoje trditve.
Drugače pa kako lahko veš, da sam ne poznam teh razmere?
Nekako imam občutek da misliš da veš vse in ne sprejemaš nobenih komentarjev ki niso v skladu s tvojim razmišljanje.

Če mene vprašaš, bi Aleš znal te zadeve urediti veliko bolje kot kakršen koli drugi zdravnik ali organizator dela.
Seveda bi pri nas bilo bolj malo verjetno da bo do tega prišlo, bodo kupe denarja vlagali v tiste ki že celi čas samo zapravljajo čas in denar ne naredijo pa bistvenih sprememb ki bi lahko bile v prid zdravstvu.
24.12.2007 @ 13:25 Aleks S
Naj še sam nekaj pripomnim kot študent medicine-in sicer-ali se morda vprašate, če zdravnik MORA tisto pot opraviti, če želi oditi po kakšno dokumentacijo, če potrebuje nekaj z drugega konca bolnišnice? Najbrž večina zdravnikov ne "izgublja časa" zgolj s tem, da se okoli sprehaja, kot vas je tu večina napisala. G. Lisac-koliko pa vi poznate zdravniški poklic, da ga lahko sodite na tak način? Strinjam se z g. Lesjakom in izjavo "Le čevlje sodi naj kopitar", ker lahko le nekdo, ki zadeve dejansko pozna sodi o njih. S tem nikakor ne omejujem nobene demokratične pravice, ampak samo poudarjam, da je, če kdo želi komentirati ali kritizirati določeno področje, potrebno izredno poznavanje le-tega. Konec koncev, če ne bi bilo tako, bi bil lahko mesto našega odvetnika prevzela branjevka na tržnici, mesto zdravnika-ko že o tem teče debata-pa na primer ekonomist.
Prav tako bi rad komentiral vašo izjavo o tem, da so staro mamo mrtvo okradli-zadeva je žalostna, toda zakaj za to krivite zdravnike? A smo policisti, da bomo še na osebne stvari od ljudi pazili? Naše delo je zdraviti ljudi in skrbeti za njihovo telesno in duševno stanje, ne pa za njihovo prtljago.
Toplo pozdravljam idejo o kurirjih, zadeva je vredna obravnave, morda potem zdravnikom ne bi bilo potrebno toliko skakati okoli.
G.Lisac, še nekaj-pacientov ne naroča zdravnik, ampak medicinska sestra. S tem ste le dokazali, da področje premalo poznate, da bi ga sodili.
Lep dan vsem še naprej!
26.12.2007 @ 11:11 Andrej Lesjak
Aleks, dobro si to spisal! Sicer pa ne dvomim, da se bo g. Lisac vpisal na kakšno izobraževanje iz ekonomike in organizacije zdravstva, da bo potem vedel o čem piše!
01.01.2008 @ 22:28 MEDICINSKA SESTRA
Delo MS(med.seste) sem prvič zasledila da se po novem imenuje SPREHAJANJE. Sicer sem dolgo v tem poklicu in se, kot vse stari, doktrine ter vrednotnje poklica, spreminja čez čas in politiko pa tudi dele sveta, kje se poklic kot poklic obravnava.
V opombo:
za potratno "sprehajanje" MS bi pokukala v veleumne načrte zelo cenjenih strokovnjakov, ki jih je prav malo briga za logistiko dela.
MS ne sodelujejo pri planiranju ter ustvarjanu najbolj sprejemljivih pogojev za delo, ker pač so zelo obemenjene s sprehajanjem po kilometrskih hodnikih.
To, kar opazi čakajoči na istem hodniku v katerem se tare ljudi.
Ne morete vedet, da vsaj enkrat, (če se kaj ne zaplete, če kaj ne pride vmes...) naredi ta hodnik za vsakega posameznika na hodniku na izmeno in tako 38 let.
Drugič raje, kot strokovnjak dokler čakate na zdravnika poguntajte kako in koliko lahko naredimo za svojezdavje največ, da bomo čim manj voajeri in komentatorji poklicov, ki jih ne poznamo.
Grem na sprehod v nočno izmeno
LP MS
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh