Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Katero vodo pijete?
Marketing
Komentarji:   41 05.11.2006
Priznam, da vode ne pijem rad. No, če že ni drugega, pijem tudi vodo. Ampak katera je zame dobra voda? Katero vodo sem kupil danes?

Priznam, da vode ne pijem rad. No, če že ni drugega, pijem tudi vodo. Ampak katera je zame dobra voda? Katero vodo sem kupil danes?

Ključ, po katerem je mag. Aleš Lisac danes izbral, katero vodo bo kupil, je isti kot vedno. Kupil sem tisti paket šestih plastenk, ki je bil opremljen z ročajem. Ker 6 litrov vode ni ravno enostavno prinesti v 8. nadstropje, sploh če moraš v kompletu prinesti še vso ostalo špecerijo.

voda

Na mojo odločitev ni vplivala niti blagovna znamka, niti cena izdelka. Odločil sem se za vodo, ki jo je najlažje prinesti domov. Na ročaju paketa vode, ki sem jo kupil, je pisalo: »Pijte boljšo vodo.« In boljša zame je tista, ki jo je lažje nositi naokoli.

Kaj pa vi – veste, ZAKAJ kupci v RESNICI kupujejo vaše izdelke?

Voda je tudi sicer odličen primer marketinga. Primer, kako lahko v desetletju ljudi pripraviš do tega, da si ŽELIJO vode iz plastičnih steklenic. Ljudje smo pripravljeni težko nositi in drago plačati izdelek, ki sicer skoraj brezplačno, enostavno in takoj priteče iz pipe. Marketing je zabavna reč.

Komentarji:

19.11.2006 @ 22:04 tomo
sam imam tkz "filter" !! gre za sistemsko prečiščevanje pitne vode.poudarek je na "pitne" to pitno vodo iz domače pipe ali plastenke prečiščujejo naše ledvice zato pijem najboljšo vodo kar je v tem času možno
na vrh