Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Katero vodo pijete?
-
MarketingKomentarji: 41 05.11.2006
Priznam, da vode ne pijem rad. No, če že ni drugega, pijem tudi vodo. Ampak katera je zame dobra voda? Katero vodo sem kupil danes?
Ključ, po katerem je mag. Aleš Lisac danes izbral, katero vodo bo kupil, je isti kot vedno. Kupil sem tisti paket šestih plastenk, ki je bil opremljen z ročajem. Ker 6 litrov vode ni ravno enostavno prinesti v 8. nadstropje, sploh če moraš v kompletu prinesti še vso ostalo špecerijo.
Na mojo odločitev ni vplivala niti blagovna znamka, niti cena izdelka. Odločil sem se za vodo, ki jo je najlažje prinesti domov. Na ročaju paketa vode, ki sem jo kupil, je pisalo: »Pijte boljšo vodo.« In boljša zame je tista, ki jo je lažje nositi naokoli.
Kaj pa vi – veste, ZAKAJ kupci v RESNICI kupujejo vaše izdelke?
Voda je tudi sicer odličen primer marketinga. Primer, kako lahko v desetletju ljudi pripraviš do tega, da si ŽELIJO vode iz plastičnih steklenic. Ljudje smo pripravljeni težko nositi in drago plačati izdelek, ki sicer skoraj brezplačno, enostavno in takoj priteče iz pipe. Marketing je zabavna reč.
Komentarji:
- 19.11.2006 @ 22:04 tomo
- sam imam tkz "filter" !! gre za sistemsko prečiščevanje pitne vode.poudarek je na "pitne" to pitno vodo iz domače pipe ali plastenke prečiščujejo naše ledvice zato pijem najboljšo vodo kar je v tem času možno