Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Naslednji korak
-
MarketingKomentarji: 13 02.12.2007
Šahisti se vedno vprašamo, kakšna bo naslednja poteza. In potem naslednja in naslednja in naslednja. Več potez uspe šahist predvideti, "izračunati", boljši je. Podobno seveda velja v marketingu in prodaji. Ni dovolj, da izdelek prodamo. Takoj po prodaji se moramo vprašati:
"Kaj pa sedaj, kaj je naš naslednji korak? Kako bomo stranko obdržali, kaj ji bomo prodali v naslednjem koraku? Kako bomo preprečili, da odide h konkurenci? Kako bomo dosegli, da se bo vsaj še enkrat vrnila k nam?"
V četrtek sem bil v Trstu. Kupil sem nekaj malenkosti. Blagajničarka je k računu pripela bon za 20% popust, ki velja ob naslednjem nakupu. V tej trgovini so razmišljali o naslednjem koraku. Odločili so se, da me z 20% popustom poskušajo pripraviti k ponovnemu obisku. Nič posebnega, boste rekli. In strinjam se, nič posebnega. Je pa tudi res, da večina trgovcev o naslednji potezi ne razmišlja. Samo upajo in čakajo - to pa ni najbolj dobičkonosna taktika.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Včasih je dovolj odpreti oči in ušesa... Tudi Trst spet ni tako daleč in v enem dnevu dobiš idej za celo leto pri nas, garantiram! Kajne, Aleš?
Želite še kakšno idejo, pokličite, do novega leta ne računam veliko, potem pa cene poskočijo...
se popolnoma strinjam s tem kar ste napisal. Ravno zato sem omenil 'osebne naveze' gospodov iz glasbeno/zalozniske industrije.
Veste...vseeno pa verjamem, da se avtorji, ki so vredni svoje cene (zaradi kvalitete seveda) ne bodo spuscali v taksne ali podobne podvige. Iz preprostega razloga - se vedno je dovolj ljudi, ki kvaliteto ceni. Glede na visoke provizije, ki jih pobirajo zalozniske hise (in seveda na mali trg) se od prodaje DVD-jev res ne da ziveti, pa bi jih res lahko avtorji kar razdelili med poslusalce, je pa potrebno malce spremeniti miselnost domacih avtorjev glede na situacijo v kateri smo v tem obdobju.
Zanimivo pa je to, da v tem casu legalna prodaja mp3-jev, mobilnih zvonenj in se marsikata prodajna pot, po kateri se lahko avtorji promovirajo funkcionira.Se vec - preporod dozivlja.
Francoski recept pa navdušenje. Tam ti namreč internetni provajder kontrolira promet. Ko ugotovi, da si "dolpotegnil" več kot "se sme", te vljudno opozori, da nehaš s takim početjem.
Če nadaljuješ, te odklopi, prideš na črno listo in nikjer v Franciji ne moreš več dobiti intenetnega priključka. Preostane ti le kolega, ali mogoče knjižnica...
Bravo Francozi!
Da bo bralcem jasno: ja, sem avtor, zato taka stališča.