Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dober oglas
Marketing
Komentarji:   0 25.11.2007
Eden od glavnih kriterijih po katerih ločujem oglase na dobre in slabe, je kriterij »ali imajo kaj novega, kaj pametnega za povedati«. Mnogi oglasi namreč ne povedo prav nič. Podjetja oglašujejo, ker si želijo povečati prodajo. Ampak želja ni dovolj. V oglasu moraš tudi kaj povedati. Dobri oglasi vsebujejo novico. Dobri oglasi imajo jasno sporočilo, ki kupce zanima.

xerox

Ta oglas je dober. Ker vsebuje novico.

Novica, da sedaj lahko dobimo barvne kopije po ceni črno belih, je dobra novica. In je novica, kajti do sedaj, so bile črno bele kopije cenejše.

Sporočilo je jasno. In kupce cenejše barvne kopije zanimajo. Ponudba je zelo nedvoumna. Barvne kopije za ceno črno belih. Če imaš tako jasno ponudbo, potem tudi kreativci nimajo težkega dela … Verjetno bi se dalo vse povedati tudi brez šahovskih figur … No, saj je vseeno.
Poudarjam še enkrat. Oglas je dober. Ker vsebuje novico in ker vsebuje dobro ponudbo. Večina oglasov, ki jih boste videli v različnih medijih danes, ne vsebuje niti novice, niti dobre ponudbe.
na vrh