Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj 190 SIT za zvestobo
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 04.11.2006
Danes sem v E.Leclercu kupoval špecerijo. Za ne čisto do vrha poln voziček sem plačal 31.460,00 SIT. Račun je bil dolg približno pol metra. Na koncu računa pa me je čakalo prijetno presenečenje. Pisalo je: »VAŠ HIPERMARKET E.LECLERC LJUBLJANA VAM PODARJA BON V VREDNOSTI 190 SIT. Skupaj euro: 0,79.

Saj jih ne kritiziram, z računom je bilo vse v redu. Samo en nasvet za vse,

190 SIT za zvestobo?
racun
Danes sem v E.Leclercu kupoval špecerijo. Za ne čisto do vrha poln voziček sem plačal 31.460,00 SIT. Račun je bil dolg približno pol metra. Na koncu računa pa me je čakalo prijetno presenečenje. Pisalo je: »VAŠ HIPERMARKET E.LECLERC LJUBLJANA VAM PODARJA BON V VREDNOSTI 190 SIT. Skupaj euro: 0,79.

Saj jih ne kritiziram, z računom je bilo vse v redu. Samo en nasvet za vse, ki si želite kupiti zvestobo strank. Zvestoba je dandanes zelo redka. In za zvestobo se moramo potruditi. 190 SIT enostavno ni dovolj. Če stranke nagrajujete, če jih želite motivirati za ponoven obisk, storite to z gesto, ki si jo bodo zapomnile. Dajte veliko, ali pa nič. Mlačnih 190 SIT za zvestobo ne bo dovolj. Ker je zares premalo, ker drugje dobim piko ali zvezdico, ker …

Z darili v poslu je tako kot v osebnem življenju. Darilo mora biti dano od srca. Ni toliko pomembna cena darila, pomembno je, da je od srca. Če podarimo nekaj kar tako, ker pač moramo in ker to počnejo vsi, s takšnim darilom ne bomo naredili vtisa.

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
07.11.2006 @ 21:29 Milko
Kot potrošnik ne gledam na drobiž, kot podjetnik pa. Preprosto ni dovolj časa v mojem življenju, da bi delal primerjave trgovin. Grem tja kamor me potegne trenutno razpoloženje. Kar pa se tiče daril, sem najbolj zadovoljen s ŠPAROM kjer sem dobil dobro kuharsko knjigo... (točke meni ne predstavljajo darila ). Sicer pa se že veselim seminarja g.Lisca ker verjamem, da bom veliko odnesel.
Drugače pa smo si ljudje preveč različni, da bi vsi poznali isto resnico.
04.03.2007 @ 17:55 DUŠAN
SMEŠNO JA KATERA TRGOVINA PA VAM PONUJA SPLOH KAKŠEN GOTOVINSKI POPUST MISLIM OD PREHRAMBENIH TRGOVIN SIGURNO DA VAM ZA TO NE MOREJO DATI 20EUROV POPUSTA ZA PIKE KI JIH DAJEJO OSTALE TRGOVINE PA TAKO VEMO KAKO JE Z NJIMI.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh