Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Pisava je pomembna
Dobre knjige
Komentarji:   5 16.11.2007

Oblika pisave - font je zelo pomemben. V prejšnjem zapisu sem pisal o tem, da so teksti pomembni. Pomembno pa je tudi kako tekst "oblečemo". Pisava mora biti berljiva, to je zelo pomembno. Ker, če se določeni fonti slabo berejo, potem sporočilo enostavno ne bo prišlo do bralca. Pomembno pa je tudi, kako pisava izgleda. Vsaka pisava nam sporoča nekaj svojega. Za določeno vrsto izdelkov so primerne določene pisave, za drugo vrsto izdelkov pa spet druge.

Poizkušajte uganiti kateri napisi, sodijo h katerim čevljem. Skratka kateri napis bi za vsak par od spodnjih čevljev izbrali vi?

cevlji10

Kliknite na sliko in jo tako povečajte!

Sedaj pa si na naslednji strani še oglejte rešitev.


cevlji20

Vam je šlo?

Če vas zanima kako določene pisave - tipografije delujejo, potem je knjiga "Stop Stealing Sheep & find out how type works" prava za vas.

sheep

Pa smo spet pri branju knjig ... Oblikovalci, ki izbirajo pisavo samo po občutku, oblikovalci, ki ne berejo takšnih in podobnih knjig, delajo (pre)več napak. 

Komentarji:

16.11.2007 @ 18:27 Andrej
kje pa se da knjigo dobit oz. kupit?(e-verzija ??)
17.11.2007 @ 19:51 Sašo
To bi tudi mene zanimalo, kje se da dobiti to knjigo?
Seveda bi bil zelo vesel če bi jo naročil kar pri tebi Aleš, seveda če imaš slučajno dve na polici ;)
17.11.2007 @ 20:07 Sašo
Aja, poskusil sem "uganiti" kaj bi kam pasalo, pa mi je za 1,2,3,4 uspelo, 5 in 6 sem pa zamenjal (sem naredil bolj na uč).
Po mojem, če bi naredil podobni grafični poiskus (da bi tekste dal poleg čevljel), bi se v zadnjem delu odločil tako kot je dodano v rešitvah :)

Če pa na kratko opišem posamezne je 1.-"športni", 2.-"kavbojski", 3.-"elegantni, prestižni", 4.-"otroški", 5.-"80. leta", 6.-"zdravniški".
..mal hecno ampak te besede so se mi porodile ko sem videl texte/fonte :)

LP
18.11.2007 @ 20:12 Aleš Lisac
Knjige kupujem v glavnem na Amazonu ... Me imajo kar radi, glede na to koliko denarja tam pustim. Skratka knjige o katerih pišem, lahko dokaj enostavno najdete na Amazonu. Ali pa google ...
26.11.2007 @ 15:33 Tanja Ž.
Zanimiva naloga.
Jaz bi slike in fonte raztvrstila takole:
1a,2b,3g,4d,5e,6c
na vrh