Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bo Lego kock res zmanjkalo?
-
MarketingKomentarji: 7 01.11.2006
Bo lego kock premalo za vsa božična darila?
»Kopenhagen - Predstavniki danskega podjetja Lego, ki z raznolikimi kockami skrbi za zabavo številnih otrok, so zaskrbljeni, ali bodo lahko izpolnili božične želje vseh svojih mladih strank, saj jim bodo po vsej verjetnosti zaradi velikega povpraševanja pošle zaloge.«
Celotna novica na Siolovih novicah: Siolova stranBo lego kock premalo za vsa božična darila?
Če prevedemo v marketing: Kako napolniti trgovine z igračami tudi januarja?
Bo lego kock premalo za vsa božična darila?
»Kopenhagen - Predstavniki danskega podjetja Lego, ki z raznolikimi kockami skrbi za zabavo številnih otrok, so zaskrbljeni, ali bodo lahko izpolnili božične želje vseh svojih mladih strank, saj jim bodo po vsej verjetnosti zaradi velikega povpraševanja pošle zaloge.«
Celotna novica na Siolovih novicah: Siolova stran
Bo lego kock premalo za vsa božična darila?
Če prevedemo v marketing: Kako napolniti trgovine z igračami tudi januarja?
Ste vedeli, da mnogi prodajalci igrač (predvsem v ZDA) januarja prodajo skoraj toliko igrač kot v času božičnih praznikov?
Marketinški trik je preprost. Izvaja se v treh korakih:
1. narediš hudo oglasno kampanjo za določeno igračo, ki si jo zato vsi otroci zaželijo;2. starši igračo svojemu otroku obljubijo – kaj pa jim drugega preostane … Ko pa obljubljeno igračo tik pred zdajci želijo kupiti, vidijo, da je igrače zmanjkalo. Ker tistega, kar so starši obljubili, ni, otroku pač kupijo neko drugo igračo;
3. po novem letu se starši (s praznimi denarnicami in minusom na računu …) sprehajajo po trgovskem centru in opazijo, da je igrača, ki so jo pred božičem obljubili otroku, sedaj na voljo. In jo seveda kupijo. Ker so obljubili, ker imajo otroka radi, ker ni bilo prav, da svoje obljube niso izpolnili.
Mislim, da je zadnja Legova novica samo dobro premišljena marketinška taktika. Vsemu svetu bodo sedaj najprej povedali, da jim gre dobro. Povedali bodo, da gredo njihove kocke za med. Sicer zagotavljajo, da igrače ne bo zmanjkalo, ampak nikoli se ne ve … Starši pohitite! Če bo kock vseeno zmanjkalo, pa bo prišel v poštev zgornji scenarij.
Vsaka novica je marketinška zgodba. V vsaki novici se skriva marketinški nauk. Ne pozabite. Itak vam pa o tem piše vaš guru.
Sicer pa to že od nekdaj uporabljajo prodajalci na tržnicah: "Još malo i nestalo!!! ..."
In potem se folk o tem na veliko pogovarja in vsi se drenjajo v kino :)
Bi se bilo pametno učiti od teh uspešnih "dinozavrov".