Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kdo so vaši marketinški vzorniki?
Seminarji
Komentarji:   0 29.10.2007

Andy Owen je bil v sredo v Ljubljani, v četrtek pa smo ga odpeljali še v Zagreb. Ne vem, ali veste, ampak tudi v sosednji državi imam podjetje.

In tako je Andy Owen predaval tudi v Zagrebu. Je kakšna razlika med udeleženci Andyjevega seminarja v Ljubljani in Zagrebu?

andyljubljana

Nekaj sem pa le opazil. V Zagrebu nam je na seminar uspelo privabiti tudi marketinške agencije. In to celo najboljše. V Ljubljani je bila dvorana sicer polna, ampak prav nobenega udeleženca, ki bi delal za marketinško agencijo, ni bilo.

Andy pravi, da je to pogost pojav. Pravi, da agencije ne pošiljajo zaposlenih na podobne seminarje, ker se bojijo, da bi jih tam videli klienti. In si mislili, da so na seminarju, ker še ne vedo vsega. Morda pa tisti, ki delajo v marketinških agencijah, mislijo, da itak že vse vedo …

Vsak športnik ima vzornika. Od Rogerja Federerja, Luisa Hamiltona, pa do desetletnega dečka, ki trenira nogomet.

Če pa vprašaš večino zaposlenih v marketinških agencijah, kdo so njihovi vzorniki, bodo ostali brez besed. Ker ne berejo marketinških knjig, ker …

Moji marketinški vzorniki?


Drayton Bird, Tom Schreiter, Seth Godin, Claude Hopkins, Gary Halbert, Joe Sugarman, John Caples, Dan Kennedy, Denny Hatch, David Ogilvy, David Garfinkel, Andy Owen, Randy Gage, Al Ries, Harry Beckwith itd.

andyljubljana2

Skoraj bi pozabil. Za vas, ki niste bili na seminarju Andya Owna, imam dobro novico. DVD s posnetkom njegovega lanskega seminarja (slovenski podnapisi), lahko naročite v naši prenovljeni spletni knjigarni. 166.5 evrov za 4 ure nasvetov s področja direktnega marketinga. Neprecenljivo!

na vrh