Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kdo so vaši marketinški vzorniki?
-
SeminarjiKomentarji: 0 29.10.2007
Andy Owen je bil v sredo v Ljubljani, v četrtek pa smo ga odpeljali še v Zagreb. Ne vem, ali veste, ampak tudi v sosednji državi imam podjetje.
In tako je Andy Owen predaval tudi v Zagrebu. Je kakšna razlika med udeleženci Andyjevega seminarja v Ljubljani in Zagrebu?Nekaj sem pa le opazil. V Zagrebu nam je na seminar uspelo privabiti tudi marketinške agencije. In to celo najboljše. V Ljubljani je bila dvorana sicer polna, ampak prav nobenega udeleženca, ki bi delal za marketinško agencijo, ni bilo.
Andy pravi, da je to pogost pojav. Pravi, da agencije ne pošiljajo zaposlenih na podobne seminarje, ker se bojijo, da bi jih tam videli klienti. In si mislili, da so na seminarju, ker še ne vedo vsega. Morda pa tisti, ki delajo v marketinških agencijah, mislijo, da itak že vse vedo …
Vsak športnik ima vzornika. Od Rogerja Federerja, Luisa Hamiltona, pa do desetletnega dečka, ki trenira nogomet.
Če pa vprašaš večino zaposlenih v marketinških agencijah, kdo so njihovi vzorniki, bodo ostali brez besed. Ker ne berejo marketinških knjig, ker …
Moji marketinški vzorniki?
Drayton Bird, Tom Schreiter, Seth Godin, Claude Hopkins, Gary Halbert, Joe Sugarman, John Caples, Dan Kennedy, Denny Hatch, David Ogilvy, David Garfinkel, Andy Owen, Randy Gage, Al Ries, Harry Beckwith itd.
Skoraj bi pozabil. Za vas, ki niste bili na seminarju Andya Owna, imam dobro novico. DVD s posnetkom njegovega lanskega seminarja (slovenski podnapisi), lahko naročite v naši prenovljeni spletni knjigarni. 166.5 evrov za 4 ure nasvetov s področja direktnega marketinga. Neprecenljivo!