Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kdor se vrača, se mu splača
Marketing
Komentarji:   0 23.10.2007

Nujen pogoj za uspeh v vsakem poslu je, da ima podjetje sistem za povečevanje frekvence obiska strank. Nekako moramo poskrbeti, da se stranka vrne. Preprečiti moramo, odhod h konkurenci.

omv

Če obiščete OMVjevo črpalko petkrat, sodelujete v nagradnem žrebanju. To je že ena takšna malenkost, ki vsaj nekatere stranke pripravi do tega, da se pogosteje vračajo. Da slučajno ne zaidejo na Petrol. :)


Še boljšo metodo imajo vulkanizerji. Zaplenijo vam zimske gume. Zanesljivo se boste vrnili h tistemu vulkanizerju, kjer ste pustili svoje gume.

Tudi dimnikarji so prebrisani, oni so se kar z državo zmenili in njihov obisk je zakonsko predpisan in obvezen.

Kako v vašem podjetju poskrbite za to, da se stranke pogosteje vračajo?

na vrh