Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Koliko plačati za oglasni prostor?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 07.10.2007
"Isti oglas danes različni naročniki plačujejo po cenah, ki so tudi do 100x različne. Da, stokrat!
Hmmm.
Hja.
Tcccc, tccc, tcccc.
Ne bom se spuščal v vse implikacije zgoraj povedanega, rekel bom le naslednje. Če ne veste, kako se danes kupuje medijski prostor, prste stran, ker se boste opekli."Zgornja izjava ni moja. To so besede Gregorja Cuzaka. Na svojem blogu je 3. oktobra objavil zapis, ki ima samo eno napako. Zapis ni moj. Sem kar malo ljubosumen, da tega, kar je zapisal, nisem napisal jaz. :) Preberite, priporočam.
Sem pa zato danes poslikal tele slastne gobe. Jih bomo pojedli za večerjo. Z jajčki ...
Morda pa tudi ne. Saj veste, če se človek na kaj ne spozna, potem roke stran! Gregor ima seveda prav. Govori iz izkušenj. In jaz mu pritrjujem. Videl sem obe strani - prodajal sem oglasni prostor in tudi kupoval se ga. V obeh primerih je šlo za več milijonov evrov. In nekaj sem se za ta denar (večinoma ni bil moj) tudi naučil. Če ne poznaš igre, je velika možnost, da se opečete. Naredite torej domačo nalogo, berite knjige, hodite na seminarje, pogovarjajte se z eksperti. Pa tudi branje tega in še kakšnega bloga pomaga.
Še slika dvorca v katerem je ustvarjal David Ogilvy. Časi, ko si je David Ogilvy kupil ta dvorec, so bili zlati časi oglaševanja, zlati časi za marketinške agencije.
Gregor omenja Ala Riesa. Mi smo izdali odlično knjigo tega avtorja. Naslov knjige je 22 večnih zakonov marketinga. Še slika in opis:
22 večnih zakonov marketinga
Avtor: Al Ries in Jack Trout
Podjetja zapravljajo milijone za marketinške programe, ki kljub visokemu proračunu in dobrim pripravam ne morejo delovati. Ko podjetje stori napako, mu posel kaj kmalu prevzame konkurenca. Kako se torej izogniti napakam?
Al Ries in Jack Trout sta več kot 25 let proučevala, kaj je v marketingu učinkovito in kaj ne. Ugotovila sta, da so programi, ki se kažejo za učinkovite, vedno oblikovani v skladu z osnovnimi zakonitostmi trga.
Avtorja sta v svoji knjigi naštela 22 značilnosti, s katerimi se boste srečali pri vodenju politike blagovne znamke oziroma uveljavljanju imena izdelkov ali storitev. Ne gre samo za pravila, temveč tudi za pasti. V knjigi sta ugotovila, da se dobra blagovna znamka torej predvsem dobro sliši. V današnjem času vlada neverjetna konkurenca; na trgu vam lahko uspe le, če dosežete, da kupci med vsem ponujenim blagom po lastni želji izbirajo prav vaše izdelke.
Domačo nalogo je potrebno narediti.
Vedeti je potrebno kaj si določen medij želi, vedeti je potrebno ali jim teče voda v grlo, vedeti je potrebno ali jim bo to, da se zdilajo z vami koristilo pri pogajanjih z vašo konkurenco, vedeti je potrebno ...
Skratka na nobena pogajanja človek ne sme iti nepripravljen. Če veš kaj si druga stran misli, če veš kaj pričakujejo, potem je lažje.
Mediji prodajajo hitro pokvarljivo blago. Če vašega oglasa na radiu ne objavijo danes, potem je ta dan za njih izgubljen.
V bistvu smo spet pri stari zgodbi. Postavite se v kožo nasprotne strani. In vam bo vse jasno.
Obstaja pa še en drug način kako določiti, koliko plačati za oglas. Način, kjer lahko plačujemo oglase tudi po ceniku. Za oglas lahko mirno plačate 3000 evrov, če veste, da boste z oglasom zaslužili vsaj 3001 evro.
Je več dejavnikov ki vplivajo na rezultate naročnika, vsekakor pa je med njimi cilji naročnika, starostna populacija kupcev ki v povprečju kopujejo njihove izdelke, rank oz. razred obiskovalcev, ter smer katero želi oglaševati da bi se izgonil praznih klikov oz. predvajanje bannerjev napravilni populaciji, ter budget (seveda če govorimo o internetnem oglaševanju).
Tako da že na samem začetku preseješ moko še enkrat, da dobiš zares najboljšo kavliteto ki bo zares pripomogla uresničiti cilje naročnika.
Zato se vedno splača preveriti s kom imate opravka, kaj lahko naredijo za vas in kaj vam njihov načrt lahko prinese (če iščete agencijo za oglaševanje).
Kot sem že enkrat omenil, če dosežeš zaupanje naročnika bo vedel, da ti ni do njegovega denarja ampak bolj do njegovega uspeha. Uspeh je pa pri oglaševanju ključen, pa neglede ali gre za oglaševanje za 10.000€ ali 100.000 €.
LP
V nasprotnem primeru je res da potemtakem celotna akcija lahko pokaže rezultate, ki so pod pričakovanji kar je najslabše, pa da pusti odprto možnost za konkurenco ki lahko vse potencialne naročnike spelje k sebi.