Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj RFM model (Recency, Frequency, Monetary value)
-
MarketingKomentarji: 0 30.11.-1
V sredo sem bil na obisku pri znanem podjetju, ki se ukvarja s kataloško prodajo. In smo seveda govorili tudi o RFM (Recency, Frequency, Monetary value) modelu. Če za zadevo še niste slišali, potem tale zapis dobro preberite.
Model nam pove troje:
1. verjetnost, da bo stranka, ki je nekaj kupila pred kratkim, kupila ponovno je večja, kot pa da bo kupila stranka, ki že dolgo ni
2. verjetnost, da bo stranka, ki kupuje pri vas pogosto, kupila ponovno, je večja, kot pri tistih strankah, ki pri vas ne kupujejo pogosto
3. stranke, ki so pri vas porabile največ, bodo verjeto kupile ponovno
Stranke, ki so pri vas kupile pred kratkim, stranke, ki pri vas kupujejo pogosto in stranke, ki pri vas porabijo veliko denarja, so boljše od ostalih strank. S katerimi strankami se torej splača pogosto komunicirati? S tistimi, ki so pri vas kupile pred kratkim, s tistimi, ki pri vas pogosto kupujejo in s tistimi, ki pri vas porabijo veliko denarja.
V večini podjetij, pa se v glavnem ukvarjajo s pridobivanjem novih strank. In mečejo denar skozi okno.