Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj RFM model (Recency, Frequency, Monetary value)
Marketing
Komentarji:   0 30.11.-1

V sredo sem bil na obisku pri znanem podjetju, ki se ukvarja s kataloško prodajo. In smo seveda govorili tudi o RFM (Recency, Frequency, Monetary value) modelu. Če za zadevo še niste slišali, potem tale zapis dobro preberite.

Model nam pove troje:

1. verjetnost, da bo stranka, ki je nekaj kupila pred kratkim, kupila ponovno je večja, kot pa da bo kupila stranka, ki že dolgo ni

2. verjetnost, da bo stranka, ki kupuje pri vas pogosto, kupila ponovno, je večja, kot pri tistih strankah, ki pri vas ne kupujejo pogosto

3. stranke, ki so pri vas porabile največ, bodo verjeto kupile ponovno

Stranke, ki so pri vas kupile pred kratkim, stranke, ki pri vas kupujejo pogosto in stranke, ki pri vas porabijo veliko denarja, so boljše od ostalih strank. S katerimi strankami se torej splača pogosto komunicirati? S tistimi, ki so pri vas kupile pred kratkim, s tistimi, ki pri vas pogosto kupujejo in s tistimi, ki pri vas porabijo veliko denarja.

V večini podjetij, pa se v glavnem ukvarjajo s pridobivanjem novih strank. In mečejo denar skozi okno.


na vrh