Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prepovedano parkiranje!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   7 28.09.2007

Tale prometni znak sem posnel danes na poti na Šmarjetno goro, kjer sem predaval do šestih zvečer. Saj veste, da imam rad prometne znake. Sploh takšne, ki vsebujejo kakšno pomembno marketinško lekcijo.

znak2

Verjetnost, da ljudje prometni znak upoštevajo se poveča, če razložimo, ZAKAJ morajo ta znak upoštevati. Pri prodaji se običajno splača povedati celo zgodbo. Strankam se splača razložiti, zakaj prav vaš izdelek in zakaj se ga splača kupiti ravno pri vas.
Ni pa vedno nujno, da poveste čisto vse. Recimo pri prometnem znaku, ki ga boste videli, če kliknete na celotno zgodbo, je dovolj, da je človek pismen. In ve, kaj sme in česa ne sme narediti.


znak2


Sedaj pa še malo daljša razlaga, zakaj nekateri parkirajo na parkiriščih za invalide. Zgodbica, ki sem jo objavil pred približno dvemi leti, a je še vedno zelo aktualna.

Če bi vedeli, ne bi parkirali ...

Zadnjič sem pil pivo v enem od velikih trgovskih centrov. In skozi okno opazoval voznike, ki so parkirali na prostorih za invalide. Vozniki, ki so ignorirali talno oznako in tablo, so bili vseh vrst. Stari in mladi, tisti z dobrimi avtomobili in tisti z navadnimi koretami. Med njimi je bilo tudi veliko žensk, tako da težko rečem, kakšna vrsta ljudi parkira na prostorih, rezerviranih za invalide.

Kaj mislite, zakaj ljudje ne upoštevajo oznak?
Zakaj nočejo prehoditi dodatnih dvajset metrov?
Zakaj otežujejo parkiranje invalidom?

Moj odgovor je naslednji:
Zdravi ljudje parkirajo na parkiriščih za invalide, ker se ne zavedajo, kakšne so posledice njihovega dejanja. Večina ljudi ne ve, zakaj imajo invalidi posebej označena parkirna mesta.
Sploh ne gre za to, da so ta parkirna mesta bližje vhodu.
Skrivnost je v širini parkirnih mest.
Invalidi ne morejo iz avta in v avto, če parkirajo na navadnih parkirnih mestih. V avto se lahko spravijo le, če imajo ob strani dovolj prostora.
Če parkirate na prostoru za invalide, invalid ne more v trgovino. Čeprav sta kje drugje dve prazni mesti, si tam ne bo upal parkirati, saj ne bo mogel v avto, če bo kdo parkiral zraven njega.

Marketinška lekcija?

Seveda!
Ni dovolj, da ljudem samo poveste kaj o vašem izdelku ali storitvi. Če želite, da bodo verjeli, če želite, da bodo kupili, MORATE POVEDATI CELO zgodbo.

Če bi pod tablo, ki prepoveduje parkiranje neinvalidom, pisalo, kakšne bodo posledice neupoštevanja predpisa (ne mislim na kazen, temveč na posledice za invalida), bi takšno prepoved upoštevalo veliko več ljudi kot sedaj. Samo najarogantnejše barabe bi kršile predpis. Sedaj pa na parkirnih mestih za invalide parkirajo tudi tisti, ki so prepričani, da res ne gre za omembe vreden prekršek.
Triletnemu otroku lahko prepoveste skakati s pločnika na cesto. Morda bo ubogal, morda ne. Verjetnost, da vas bo poslušal, povečate, če mu razložite, zakaj mora ubogati. Vem, vem, še vedno morate paziti, ampak vseeno razložite, zakaj ...

Prosim, ne parkirajte na parkirnih mestih za invalide!

Ker običajna parkirna mesta niso dovolj široka ...
Če želite prodati več, povejte ljudem celo zgodbo. Razložite jim, zakaj se splača kupiti pri vas. Povejte, v čem ste boljši, pojasnite, kaj vse ste za stranko pripravljeni narediti.

Začnite svojo predstavitev z naslednjim stavkom: "Ko boste postali naša stranka, se vam bo zgodilo naslednje ..."

Komentarji:

29.09.2007 @ 18:46 ervinator
Se en marketinski nauk tega zapisa je: povedati celo zgodbo je povedati eno in isto stvar na vsaj deset razlicnih nacinov. Se bolje pa je, poleg znaka (za invalide) povedati zgodbo se z drugimi sredstvi. Na primer, invalidi/hendikepirani bi se lahko organizirali, tako da bi na najbolj frekventna parkirisca poslali svoje clane na vozickih, ki bi prekrskarjem delili informativno gradivo. Verjetno bi lahko za taksno akcijo od drzave iztisnili kako donacijo ...

P.s.: Tudi v Nemciji se najdejo pacienti, ki narobe parkirajo na mestih za invalide.
30.09.2007 @ 19:53 Primozz
Ali Lisac včasih govori neresnico in zavaja?????

Ali se samo meni zdi, da je obljubil nagrado za stavke s sedmimi besedami ala Hemingway.

Aleš ali si bil razočaran nad idejami in nisi našel nič koristnega zase????
30.09.2007 @ 23:16 Aleš Lisac
Primozz ... Ales samo ni povedal roka, do kdaj se bo odločil. Evo bom podelil nagrado jutri. :) Če pa ima kdo kakšen predlog, bom upošteval. LP
01.10.2007 @ 10:06 Janko Samo Kolenc
Ta zapis me spomni, da vsi tisti, ki parkirajo na takšnih mestih niso kaj prida. Ali imajo preveliko rit (ego :) ) da rabijo toliko prostora, ali pa so možganski invalidi in se jim navzven to tako ne vidi in so upravičeno tam parkirali.
02.10.2007 @ 10:40 Primozz
Bravo Aleš!
Sem bil prepričan, da boš uvedel cenzuro in jo nisi! :)

Bi šlo mogoče , da napišeš še kaj o provokativnosti v marketingu?

In pa o človeškem faktorju pozabljivosti seveda.... ;)

Kako se da uporabit ta dva faktorja, oziroma kje lahko računaš na njiju.

Lp
03.10.2007 @ 12:26 ervinator
Jaz si pa želim še RSS za komentarje. :)
05.10.2007 @ 17:45 Aleš Lisac
Primozz, očitno rad pozabljam. Beri zapis o check listah. Ervinator, RSS na komentarje ... tole sporočim na Marku na spletno postajo, pa bomo videli, kaj bo naredil.
na vrh