Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Edinstvena prodajna prednost
-
MarketingKomentarji: 3 03.09.2007
Termin USP (unique selling proposition) ali po slovensko EPP (edinstvena prodajna prednost) je prvi uporabil Rosser Reeves v petdesetih letih prejšnjega stoletja. Tisti, ki znajo povedati, zakaj naj kupec kupi ravno pri njih in ne pri konkurenci, prodajo več.
Edinstvena prodajna prednost naj bi bila res edinstvena. Če vsa konkurenca trdi, da je pri njih vse najcenejše, potem seveda vaša trditev, da ste vi pa res najcenejši, ni edinstvena prodajna prednost. Kaj že trdi večina slovenskih trgovcev?
Poiskati morate nekaj, kar vi strankam nudite, konkurenca pa ne.
Poiskati morate nekaj, kar kupci cenijo in vi to imate, konkurenca pa ne.Evo, en ulični primer iz Krakova. Konkurenca uličnih umetnikov vseh vrst je huda. In vsi se borijo za kovance mimoidočih. Samo tale glasbeni parček pa se pohvali, da je igral papežu. Kar seveda dokaže tudi s fotografijo. Edinstvena prodajna prednost, ki je konkurenca vsekakor nima.
Večina slovenskih podjetnikov bi si lahko vzela teden dni dopusta in razmislila, kaj je tisto, kar jih res loči od konkurence. In tak teden dni dopusta bi se jim še kako izplačal. V nadaljevanju pa si oglejte še nekaj utrinkov iz Krakova.
Srebrn ulični umetnik
Bronast ulični umetnik
Še en srebrn ulični umetnik, z mečem
Okno, s katerega je papež Janez Pavel II nagovarjal mlade
Židovski del mesta
Nekaj komunistov se še vozi po mestu
Vaš guru nekam gleda
P.s.: Krakov mi je všeč. :)