Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Odhod iz hotela
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 30.08.2007
Včeraj po večerji smo z družino odšli iz portoroškega hotela Marita. Pojedli smo večerjo, skopal sem sinova, ju kar v pižamicah posedel v avto in čez dobro uro smo bili v Ljubljani. Sinova sem iz avta prestavil v posteljo, niti zbudila se nista.

Malce nenavadna ura za »check out« iz hotela, mar ne?
Tako nam je pač ustrezalo. Ker sem imel danes dopoldne pomembno obveznost v Ljubljani. Namesto da bi šli zgodaj zjutraj, smo šli domov lepo po večerji. Ja, plačali smo dodatno nočitev, ki je tehnično gledano, nismo izkoristili …

Ste se kdaj vprašali, zakaj v hotelih po vsem svetu zahtevajo, da zapustite sobo do desete ali dvanajste ure dopoldne? Bi morda kakšen hotel, ki bi spremenil to politiko in ponudil fleksibilen »check in« in »check out«, to novo ponudbo lahko spremenil v dodatni zaslužek? Bi takšna edinstvena prodajna prednost lahko vžgala? Bi bilo to za stranke zanimivo?

Preizkusiti bi bilo treba. Prepričan sem, da bi bilo kaj takšnega mogoče narediti. Morda bi celo delovalo.

Se moramo vedno prilagajati strankam?

Seveda ne. Če prodajamo nekaj, kar si stranke zelo želijo, potem se bodo tudi uklonile našim pravilom, kakršna pač že so (recimo na ferrarije se kar dolgo čaka…). Če pa prodajamo nekaj, kar je možno kupiti povsod, moramo bolj prisluhniti strankam. Pomembno je, da vemo, kaj prodajamo, kdo so naši kupci in kaj si želijo.

Predvsem pa, če nekaj delajo vsi v panogi, to še ne pomeni, da delajo prav.

Komentarji:

31.08.2007 @ 19:56 Neva Luštek
A pa ste kdaj pomislili na to, da se svet ne vrti okrog Ljubljane?
Če bi bili doma v Pragi, Torinu, Hamburgu etc.bi verjetno bolj težko odpotovali po večerji o otroci v pižamicah. Mogoče je pa zato možno še prenočiti in šele potem odpotovati.
Mogoče, ne vem. Vem pa, da Torinčani ali pa Pražani ne zahajajo v Portorož.
Lep večer Vam želim. Neva Luštek
01.09.2007 @ 09:39 ficcanaso
Neva Luštek, poanta zapisa ni v možnosti odhoda iz hotela v pižami, ampak v možnosti odhoda ob času, ki ga izbere gost ... to pa bi verjetno hasknilo prav vsakemu Torinčanu, Pražanu ... ki je vsaj enkrat že kam odpotoval iz svojega mesta ... tudi če ne v Portorož (čeprav je vaša trditev napačna).
04.09.2007 @ 17:26 jery
Ponavadi je tako, da če to vsi delajo, delajo to iz nekega razloga. Ponavadi iz preteklih izkušenj, ki so jih naučile, da je to najbolje. Če poiskusimo, tako kot v tem primeru npr. svobodno izbiro, je to verjetno že bilo nekoč v preteklosti! Potem pa je praksa pokazala da se bolj "izplača" zgodnji chek out. Manj problemov s sobami, pospravljanjem, termini ipd. Moram pa priznati, da me osebno jezi zgodno vstajanje in hitenje na recepcijo točno ob 9:55, ker je do 10h chek out! Spremembe so dobrodošle, seveda, in pomenijo napredek; hočem pa puodariti preteklost. Ko se je hotelirstvo začelo, verjetno niso kar vsi takoj imeli ustaljenih urnikov, kot jih imajo danes?! po mojem mnenju...
pa še Nevi: ni bila poanta v Ljubljani! Kaj pa če imaš npr. večerni let v Hamburg (lahko napišeš tudi kako drugo, tebi povšeči mesto) in se moraš odjaviti že zjutraj, nato pa cel dan vlačiti prtljago s seboj.
08.09.2007 @ 17:02 Borut
Aleš, popolnoma se strinjam z zadnjim stavkom. Strinjam se tudi z Jeryjem - v ozadju je nek razlog. Včasih pa novi igralci na trgu enostavno slepo prevzamejo pravila obstoječih, ne da bi poznali razloge zanje. Jaz predlagam zdravo pamet: premislite in se odločite. Predvsem pa: nič ni samo po sebi umevno. Moji sodelavci so veliko idej na glas zavrgli, ker so mislili, da so nemogoče. Kar groza me je, ko pomislim, koliko so jih iz istega razloga zavrgli na tiho...

Aleš, morda bi poskusil kempiranje. Tam je noč noč in če odideš ob 22.17 ti vseeno ne zaračunajo še dodatne nočitve. Glede fleksibilnega check-outa v hotelih pa ne verjamem, da bi kaj dodatnega prinesel. Vem pa ne! Na srečo nimam hotela :-)
na vrh