Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Z blogom služi 0% slovenskih blogerjev!
Dnevnik guruja
Komentarji:   25 24.08.2007
Tako malo za šalo, malo za res, sem dal v našem klicnem centru narediti kratko anketo. Poklicali smo 281 oseb. Z nami se je želelo pogovarjati 190 oseb. Vse osebe so bile naključno izbrane iz telefonskega imenika. Rezultati ankete pa so naslednji:

1. ALI UPORABLJATE INTERNET?
    1: da 44%
    2: ne 56% 

2. ALI BERETE TUDI SPLETNE BLOGE, DNEVNIKE?
    1: da 48%
    2: ne 52% 
   
3. ALI PIŠETE SVOJ BLOG?
     1: da 1%
     2: ne  99% 
    
4. STE S SVOJIM BLOGOM KAJ ZASLUŽILI?
     1: da 0%
     2: ne 100%

Rezultati so seveda nezanesljivi, ker je bil vzorec malenkost premajhen. Ima pa ta anketa to prednost, da jo lahko vsak od nas z malo stroški ponovi. Pokličite recimo 50 naključnih številk in prišli boste do podobnega rezultata. Seveda smo vprašanje št. 2, 3 in 4 zastavili samo uporabnikom interneta.

 

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
24.08.2007 @ 20:07 sivolasi
Celo resnim, dobrim slo časopisom, ki imajo v ekipi 20 ali več novinarjev, nekaj od tega brez dvoma precej kvalitetnih, pada naklada.

In kakšno zvezo imajo blogi s časopisi, boste vprašali? Pravzaprav nobene. Če nekdo v svoji zblojeni razsoji enači resen časopis z blogom, kjer nek 15 ali 25-letnik piše nebuloze, nima kriterijev. Resne analize so pokazale, da je kakih 1-2 blogov "kvalitetnih", ostalo pa so smeti, na katerih surferji, ki jih blogi zanimajo, izgubljajo ure in ure.
Osebno sem izračunal, da če nekdo dnevno porabi uro časa, da piše na svoj blog, ali uro časa pregleduje tuje bloge, izgubi v desetih letih za to opravilo 5,5 mesecev življenja. Skoraj pol leta torej.
Seveda mladi ne vedo, kaj je čas, oz. časa ne cenijo, vendar bodo nekega dne vsekakor ugotovili, da je škoda časa za branje tujih nebuloz.

In če nam starosta slov. novinarjev g. Gustinčič v intevjuju prizna, da mu uspe v povprečju le vsak 4 (četrti) članek, se mi zdi, da je za branje blogov škoda vsake minute.

Z blogi pa ne bo (predvsem v Sloveniji) nihče služil, pa četudi na svoj blog nalepi vsak dan fotografije nove gole (slovenske) sosede...

Lepo vas prosim, kdo pa je pripravljen dati evro ali dva za domače nagice? Ali za opise in mnenja nadobudnih (mladih) piscev, ki bi radi svoja občutja podelili z vesoljno Slovenijo?

Je pač treba ponuditi kaj kvalitetenega. Nekaj, kar ima dodatno vrednst. Nekaj, ki prinese čez čas korist. Tako kot to ponuduja mag. Lisac, ki je magister, ne pa mozoljast smrkavec, ki ima doma računalnik in vsak dan druge občutke in ideje...

Vsak državljan novinar?
Japajade...
25.08.2007 @ 08:57 ervinator
Se pravi, od 190 jih 44 % uporablja internet, od teh jih 1 % piše spletni dnevnik. Če odstotke pretvorimo v številke, ta 1 % pomeni 0,9 osebe - od 281 poklicanih ste našli enega, ki piše spletni dnevnik. In ta z njim ne služi denarja ... Vzorec je zagotovo premajhen, da bi iz tega karkoli sklepali, še več: v takšnih primerih (sploh če je končno velikost celice manjša od 5) meritev ne navajamo, ampak napišemo n/a (not available) ali kaj podobnega.
25.08.2007 @ 09:08 Aleš
Ervinator prav imaš. Vse kar si napisal drži. Če bomo imeli kakšno luknjo v klicnem centru bomo povečali vzorec. Ampak imam neko slutnjo, da bodo rezultati ostali podobni. Nikakor pa ne bodo blizu tistim 8% blogerjev iz druge raziskave, ki naj bi služili. Raziskave niso brez veze, kot sem napisal, je pa potrebno znati in vse skupaj pogledati z malo zdrave pameti.
25.08.2007 @ 12:52 Peter
Hm, mogoče ne direktno, mogoče se da zaslužit indirektno.

Nimam pojma kaj sem imel v mislih zgoraj ali zdelo se mi je smisleno. :-)

Ne vem, mogoče se pa vseeno da služit z blogom. Kaj pa če sestaviš eno fino prodajno pismo, blog zapreš in prodajaš VSTOP. Ali pa kakršna koli variacija tega.
25.08.2007 @ 18:43 Peter
z blogom se da zaslužiti. vsekakor. vsaj nekaj tu in tam ...
26.08.2007 @ 12:45 sivolasi
Peter, kdo v Sloveniji pa ti bo plačal za vstop na blog? Ko pa jih je 4.999 zastonj....

In kaj je zate resna vsota? 50 evrov, 150 evrov mesečno?
Za ambiciozno osebo je, se mi močno dozdeva, dohodek pod dva ali tritisoč evrov nezanimiv...

Pozabljaš, da je internet prinesel tudi izjemno nevarno spremembo mišljenja, da je na njem VSE zastonj. In da so posledično uporabniki kar jezni, ali slabe volje, če je nekaj treba plačati...

Pojavil se je recimo portal o spolnih motnjah, kjer stoji v ozadju (sicer priznani strokovnjak) psihiater dr. Ziherl . Vstopnina na portal? 12 evrov. Informacije, za katere daš 12 evrov, lahko dobiš brezplačno na mnogih forumih, individualna terapija pa stane med 40 in 60 evrov za 45 minut.
Torej, 12 evrov za skoraj nič?
Ljudje danes dolgo razmišljajo, ali bi za nekaj, ki ni ne cigareta, ne pivo, dali 12 evrov, če pa je res nujno, gredo na individualno terapijo...

Roko na srce, tudi sam iščem možnosti, kako bi ljudem nekaj spulil. Kajti gre za puljenje novcev in za nič drugega (tudi pri omenjenem portalu).
Neumni mogoče še kaj dajo, pametni pač ne...

In zakaj že imajo brezplačniki v svetu 70% porast bralcev? Zato, ker so brezplačni!
27.08.2007 @ 15:58 Marko Maher
sivolasi: v prvem postu ste zapisal, da je čas denar, v zadnjem pa da se vse najde zastonj. Če mene vprašate, je informacija, ki je prava in jo dobim takoj vredna toliko denarja, kolikor je izgubljeni dobiček za čas iskanja po forumih ipd. Torej 12 EUR za eno uro/dve uri? Tudi če z iskanjem izgubim pol ure, raje plačam 12 ali 50 EUR za kvalitetno in takojšnjo informacijo.

Glede blogov in zaslužkov: najlažje je postaviti Google Adsense in služiti pač nekaj malega na mesec (odvisno od obiskanosti). Indirektni učinki pa lahko predstavljajo nadomestilo za zaslužek - npr. večja prepoznavnost nekoga ipd.
27.08.2007 @ 16:01 Marko Maher
aja še to - me preseneča, da samo 44% klicanih uporablja internet. Aleš, pa smo spet pri postu o ciljni skupini:) Verjetno ste klicali ob delavniku na domače telefone in dobili 82,3% penzionistov:)
27.08.2007 @ 16:33 sivolasi
Marko Maher,
čas je denar. In prava informacija je zagotovo vredna 12 ali 50 evrov.

Se pa moram takoj vprašati, katero "pravo" informacijo lahko dobite na blogih in kolikokrat po sto blogov morate pogledati, da pridete do te, za vas pomembne informacije. Mislim, da na blogih kaj prida uporabnih informacij NI...

Jaz sem recimo VSAK DAN zjutraj pripravljen dati 5 al i10 evrov nekomu, ki mi sporoči, kje (na katerem URL-ju) najdem kakšno, zame pomembno informacijo. Večina nas namreč ne zna iskati in včasih izgubimo z vtipkavanjem takih ali drugačnih ključnih besed precej časa.

Tržna niša je torej: nudenje koristnih informacij, pomaganje pri iskanju info na mreži.
Iskalniki namreč po oceni mnogih niso vredni te oznake...
27.08.2007 @ 16:45 Marko Maher
Se strinjam, redki blogi so vredni obiska in časa, zato tudi osebno redno berem samo blog našega guruja, ker zvem marsikaj zanimivega in poučnega. In ravno zato sem mnenja, da so kvalitetne informacije vredne plačila, tudi na webu - kvalitetne informacije specifičnega področja, npr. kot je bil zgoraj navedeni primer psihiatra, ki verjetno ni blog ampak skupek informacij iz področja (ugibam, ker ne poznam).
  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh