Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Z blogom služi 0% slovenskih blogerjev!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 25 24.08.2007
1. ALI UPORABLJATE INTERNET?
1: da 44%
2: ne 56%
2. ALI BERETE TUDI SPLETNE BLOGE, DNEVNIKE?
1: da 48%
2: ne 52%
3. ALI PIŠETE SVOJ BLOG?
1: da 1%
2: ne 99%
4. STE S SVOJIM BLOGOM KAJ ZASLUŽILI?
1: da 0%
2: ne 100%
Rezultati so seveda nezanesljivi, ker je bil vzorec malenkost premajhen. Ima pa ta anketa to prednost, da jo lahko vsak od nas z malo stroški ponovi. Pokličite recimo 50 naključnih številk in prišli boste do podobnega rezultata. Seveda smo vprašanje št. 2, 3 in 4 zastavili samo uporabnikom interneta.
Vstop za blog bi verjetno uspeli zaračunati in s tem dejansko kaj zaslužiti, kakšni res svetovno znani ljudje, kot so Donald Trump in jasno zvezdniki.
V Sloveniji pa...no ja kakšno žepnino bi s pravimi informacijami že lahko kdo zaslužil. Obogatel pa verjetno s tem nihče ne bo...ali pač?
Nihče ne bo imel bolj zanimive vestičke, bolj zanimivih fotografij, bolj zanimivega videa od drugih.
Če pa že, se bo o tem začelo govoriti in informacijo (fotografije, video) mu bodo linkali na kakšen strežnik, kjer si bodo zainteresirani ogledali le to konkretno vsebino, ne pa še njegovih drugih 999 zapisov na blogu.
Kajti čas je denar, kajne?
In pogledamo le tisto, kar nam je najbolj zanimivo. Ali tisto, na kar nas nekdo opozori. In če nas trikrat zaporedoma opozori na za nas neznimivo temo, informacijo, ali novico, taisti izgubi kredibilnost. Mogoče za vekomaj...
Res je bila večinska populacija mladina in vsebina brez vrednosti, a je bil tu prisoten hud faktor - radovednost, ki je množil denar.
Kaj hočem povedati? Namreč, da bi določen blog prinašal denar, ne potrebuje nekih hudo zanimivih informacij, zadovoljiti mora le neko lastnost določene množice, ki ima kakšen evro na računu.
Dovolj denarja se da za takšno stvar "izpuliti" od mladine s pravzaprav neuporabnimi informacijam, namenjenimi za zabavo in seveda popularnost med vrstniki...(le kdo jih bo razumel?? :)), s kakšnimi hudo uporabnimi informacijami pa bo kdo prepričal le kakšnega poslovneža, znanstvenike ali resnične in ne kvazi intelektualce. To pač ni pot za služenje denarja z rajo, povprečni ljudje raje nakupujejo informacije na kavču z daljincem v roki, kakšen se kdaj celo zgubi v kakšno knjižnico, redkeje celo v knjigarno...no ja, internet je pa včasih potrebno res vzeti za rezervo in je hudo nujno znati izbirati informacije, saj na internetu res papir oz. ekran prenese vse... :)
Problem je le v tem, da je število ljudi v Sloveniji premajhno. In kot ste rekli: mladi želijo "svoje" vsebine, manj pametni svoje, inteligentni in razmišljajoči spet svoje, primitivci svoje...
In ponudbo lahko razdrobimo v 10 ali 20 segmentov. Na toliko jih razdelijo tudi Nemci, vendar vsak segmnet obiskuje 50.000 do 5 miljonov ljudi, pri nas pa 50 do 5.000 ljudi.
Tu je tisti bistveni problem in mislim, da je treba iskati ideje, ki bi "potegnile" mednarodno, ne pa izgubljati energijo za 6 ljudi, kakor v šali rečem tržišču v Sloveniji.
Neizpolnjena obljuba? No, v Tivoliju je bilo OK samo Morija ne več, prosim. Škrat iz Morije (op. Gosp. prstanov) bi lahko v dveh stavkih povedal to, za kar je potreboval uro (?). Podobno kot recimo knjiga (ne njegova) Finančna svoboda 1.