Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Z blogom služi 0% slovenskih blogerjev!
Dnevnik guruja
Komentarji:   25 24.08.2007
Tako malo za šalo, malo za res, sem dal v našem klicnem centru narediti kratko anketo. Poklicali smo 281 oseb. Z nami se je želelo pogovarjati 190 oseb. Vse osebe so bile naključno izbrane iz telefonskega imenika. Rezultati ankete pa so naslednji:

1. ALI UPORABLJATE INTERNET?
    1: da 44%
    2: ne 56% 

2. ALI BERETE TUDI SPLETNE BLOGE, DNEVNIKE?
    1: da 48%
    2: ne 52% 
   
3. ALI PIŠETE SVOJ BLOG?
     1: da 1%
     2: ne  99% 
    
4. STE S SVOJIM BLOGOM KAJ ZASLUŽILI?
     1: da 0%
     2: ne 100%

Rezultati so seveda nezanesljivi, ker je bil vzorec malenkost premajhen. Ima pa ta anketa to prednost, da jo lahko vsak od nas z malo stroški ponovi. Pokličite recimo 50 naključnih številk in prišli boste do podobnega rezultata. Seveda smo vprašanje št. 2, 3 in 4 zastavili samo uporabnikom interneta.

 

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
29.08.2007 @ 09:24 Lidija
Peter, glede tega sem tudi sama bolj skeptična, čeprav ljudje plačujejo velike denarje za marsikaj.

Vstop za blog bi verjetno uspeli zaračunati in s tem dejansko kaj zaslužiti, kakšni res svetovno znani ljudje, kot so Donald Trump in jasno zvezdniki.

V Sloveniji pa...no ja kakšno žepnino bi s pravimi informacijami že lahko kdo zaslužil. Obogatel pa verjetno s tem nihče ne bo...ali pač?
29.08.2007 @ 20:16 sivolasi
Lidija, brez skrbi, ne bo!

Nihče ne bo imel bolj zanimive vestičke, bolj zanimivih fotografij, bolj zanimivega videa od drugih.

Če pa že, se bo o tem začelo govoriti in informacijo (fotografije, video) mu bodo linkali na kakšen strežnik, kjer si bodo zainteresirani ogledali le to konkretno vsebino, ne pa še njegovih drugih 999 zapisov na blogu.
Kajti čas je denar, kajne?

In pogledamo le tisto, kar nam je najbolj zanimivo. Ali tisto, na kar nas nekdo opozori. In če nas trikrat zaporedoma opozori na za nas neznimivo temo, informacijo, ali novico, taisti izgubi kredibilnost. Mogoče za vekomaj...
29.08.2007 @ 23:51 Lidija
Sivolasi, kaj pa pravite na človeško radovednost? Mislite, da zaradi radovednosti ljudje ne bi plačevali "vstopnin" na določen blog? Pustiva zdaj vas in na splošno množice...določena skupina ljudi recimo. Če si pogledamo resničnostne šove in plačevanje vstopov za 24 urni ogled vsebin. Miljone so zaslužili s tem, pa sama pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi plačal to. A ljudje so plačevali - številke so zgovorne.
Res je bila večinska populacija mladina in vsebina brez vrednosti, a je bil tu prisoten hud faktor - radovednost, ki je množil denar.

Kaj hočem povedati? Namreč, da bi določen blog prinašal denar, ne potrebuje nekih hudo zanimivih informacij, zadovoljiti mora le neko lastnost določene množice, ki ima kakšen evro na računu.

Dovolj denarja se da za takšno stvar "izpuliti" od mladine s pravzaprav neuporabnimi informacijam, namenjenimi za zabavo in seveda popularnost med vrstniki...(le kdo jih bo razumel?? :)), s kakšnimi hudo uporabnimi informacijami pa bo kdo prepričal le kakšnega poslovneža, znanstvenike ali resnične in ne kvazi intelektualce. To pač ni pot za služenje denarja z rajo, povprečni ljudje raje nakupujejo informacije na kavču z daljincem v roki, kakšen se kdaj celo zgubi v kakšno knjižnico, redkeje celo v knjigarno...no ja, internet je pa včasih potrebno res vzeti za rezervo in je hudo nujno znati izbirati informacije, saj na internetu res papir oz. ekran prenese vse... :)
30.08.2007 @ 10:42 sivolasi
Lidija, dobre misli,dobre teze! To, kar ste omenili, absolutno drži.

Problem je le v tem, da je število ljudi v Sloveniji premajhno. In kot ste rekli: mladi želijo "svoje" vsebine, manj pametni svoje, inteligentni in razmišljajoči spet svoje, primitivci svoje...
In ponudbo lahko razdrobimo v 10 ali 20 segmentov. Na toliko jih razdelijo tudi Nemci, vendar vsak segmnet obiskuje 50.000 do 5 miljonov ljudi, pri nas pa 50 do 5.000 ljudi.

Tu je tisti bistveni problem in mislim, da je treba iskati ideje, ki bi "potegnile" mednarodno, ne pa izgubljati energijo za 6 ljudi, kakor v šali rečem tržišču v Sloveniji.
14.02.2008 @ 11:48 SergioGuru
Okoli 10. septembra bom na tem mestu objavil prispevek z naslovom: "Kako v Sloveniji zaslužiti s pisanjem bloga?" Bo zanimivo in konkretno in kdor se bo držal navodil ... €€€.

Neizpolnjena obljuba? No, v Tivoliju je bilo OK samo Morija ne več, prosim. Škrat iz Morije (op. Gosp. prstanov) bi lahko v dveh stavkih povedal to, za kar je potreboval uro (?). Podobno kot recimo knjiga (ne njegova) Finančna svoboda 1.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
na vrh