Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Another drink?
Pravkar sem se vrnil z marketinškega križarjenja po Karibih. Malo sem predaval, malo pa sem užival v toplem karibskem vremenu. In v tem uživaškem delu ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Z blogom služi 0% slovenskih blogerjev!
Dnevnik guruja
Komentarji:   26 24.08.2007
Tako malo za šalo, malo za res, sem dal v našem klicnem centru narediti kratko anketo. Poklicali smo 281 oseb. Z nami se je želelo pogovarjati 190 oseb. Vse osebe so bile naključno izbrane iz telefonskega imenika. Rezultati ankete pa so naslednji:

1. ALI UPORABLJATE INTERNET?
    1: da 44%
    2: ne 56% 

2. ALI BERETE TUDI SPLETNE BLOGE, DNEVNIKE?
    1: da 48%
    2: ne 52% 
   
3. ALI PIŠETE SVOJ BLOG?
     1: da 1%
     2: ne  99% 
    
4. STE S SVOJIM BLOGOM KAJ ZASLUŽILI?
     1: da 0%
     2: ne 100%

Rezultati so seveda nezanesljivi, ker je bil vzorec malenkost premajhen. Ima pa ta anketa to prednost, da jo lahko vsak od nas z malo stroški ponovi. Pokličite recimo 50 naključnih številk in prišli boste do podobnega rezultata. Seveda smo vprašanje št. 2, 3 in 4 zastavili samo uporabnikom interneta.

 

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
27.08.2007 @ 16:45 Marko Maher
Se strinjam, redki blogi so vredni obiska in časa, zato tudi osebno redno berem samo blog našega guruja, ker zvem marsikaj zanimivega in poučnega. In ravno zato sem mnenja, da so kvalitetne informacije vredne plačila, tudi na webu - kvalitetne informacije specifičnega področja, npr. kot je bil zgoraj navedeni primer psihiatra, ki verjetno ni blog ampak skupek informacij iz področja (ugibam, ker ne poznam).
27.08.2007 @ 22:20 sivolasi
Ja, se strinjam, najbolj kvalitetne, ter najbolj sveže informacije so vsekakor vredne plačila.
Ne pa politične in športne novice, še manj pa opisovanje občutkov. Za take ali drugačne zgodbice imamo vendar knjige. V knjižnici za 10 evrov letno dobimo lahko nekaj deset ali več kot sto knjig. In resne avtorje ovrednotijo tudi recenzije, ki nam pomagajo pri izbiri. Enako kot recenzije filmov.

Retorično vprašanje: se bo na mreži kdaj pojavil nekdo, ki bo (kljub subjetivnosti) pisal recenzije blogov in nam pomagal ločiti nekaj zrn od ogromnega število plevela?

Nič nimam proti 15, 20, ali 45-letnemu piscu. Vendar naj svoje izdelke vendar nese na kakšno založbo, ali pošlje na kakšen literarni natečaj, ter se sooči z resnico, pa naj bo še tako boleča.

Končni niti v pisam bralcev ne dopisujejo vsi. Ljudje večinoma le imajo nek osnovni občutek, ali so pisali pametno, ali pa bedarije. Mogoče dajo tekst prebrati kakšnemu znancu. Končno pa je tu še urednik, ki filtrira taka pisma, demokracija gor ali dol.

Čas bi bil, da se nehamo navduševati nad demokracijo, ki jo nudi internet kot tako in se začnemo vsaj malce truditi za kvaliteto prispevkov.

Upam, da se vsaj na tej točki strinjamo?
28.08.2007 @ 14:34 Aleš Lisac
Okoli 10. septembra bom na tem mestu objavil prispevek z naslovom: "Kako v Sloveniji zaslužiti s pisanjem bloga?" Bo zanimivo in konkretno in kdor se bo držal navodil ... €€€.
28.08.2007 @ 15:06 dr. Onyx
Z blogom morda nekaj % res služi, samo to je drobiž ranga nekaj evrov na mesec kot jih navrže recimo nek avtomatski sistem za porivanje reklam (pozabil kako se reče, nekaj v stilu Tobadds).

Mislim pa da je moč blogov drugje. Vtipkajte "Sabina Obolnar" v google in dobite kaj? Sedaj si pa predstavljajte, da tak napad izvede nekaj tisoč blogerjev na kakšnega politika, ministra, eminenco, ekselenco... Na tisoče zapisov, ki imajo naslov ime in priimek ter jih google z veseljem servira kot prve med zadetki iskanja na ključne besede.

In tu vidim možnost zaslužka da ti nekdo plača, da nečesa ne objaviš. :Evil:
28.08.2007 @ 15:36 Aleš Lisac
Sabine pred tem ni poznal praktično nihče ... sedaj pa je znana urednica ... Morda so ji blogerji naredili uslugo, morda so ji naredili ime? Morda ji je uspelo z enim komentarjem sprožiti brezplačno oglasno kampanijo neverjetnih razsežnosti? Če je to naredila namero je faca, sicer pa saj veste, tudi slepa kura zrno najde ...
28.08.2007 @ 16:10 sivolasi
Mag. Lisac, nestrpno čakam 10. september.

Vendar bi skoraj bolj kot nasvet, kako zaslužiti z blogom, želel nasvet: kaj in kako pisati, da bodo brali tvoj blog... Pod "brali" mislim na 5.000 do 10.000 ogledov mesečno.

Mrkaićev imamo na mreži nekaj 100, pa tudi sami ste omenili, da s takim pisanjem po vašem mnenju (se strinjam!) ne bo prišel daleč...

Celo legendarni portal mobisux je postal gojišče patologije (beri pljuvalnik za žaljenje dopisovalcev) in je pred nekaj tedni razpadel v dva foruma (stari mob. in alter mob.). Stari nima po mesecu dni niti tisoč registracij...

Mrkaićev imamo na mreži nekaj 100, pa tudi sami ste omenili, da s takim pisanjem po vašem mnenju (se strinjam!) ne bo prišel daleč...

O spolnosti piše (predvsem pa prepisuje) že skoraj vsak.

Pisanja o takih ali drugačnih dietah pa itak ne bo nikoli konec... O njih piše lahko praktično vsak, skoraj nihče pa ne pove kaj novega...

Hočem le reči, da je na mreži vsega mnogo, mnogo preveč. Ter da ljudi ne pritegne nobena stvar več, če pa že, pa največ za nekaj tednov.

Milim, da smo na mreži že pred nekaj leti doseli točko zasičenja, vrnitev v leto 2000 pa seveda ni možna.
Torej vedno večja kvantiteta in seveda vedno manjša kvaliteta, čeprav bi po logiki več moralo prinesti tudi "bolje"... Pa ne!
28.08.2007 @ 19:08 Pero
Aleš

Tebi očitno ne dvigujejo telefona tisti, ki z blogom služijo.
Če govorimo o uporabi zdrave pameti je morda vredno razmisliti
koliko tistih, ki pišejo blog (in so tako "spretni" da z njim tudi služijo)
še vzdržuje stacionarno telefonsko številko ? Se tudi precej strinjam
s pomisleki v postih od "ervinator" in "marko maher".

Če se odpravite na gradbišče AC tunela v Šentvidu in anketirate
naključno prisotne, boste prišli do naslednjih rezultatov:
6 % Slovencev uporablja internet, od tega jih je kar 11 %
slišalo za Google :)
28.08.2007 @ 23:42 Lidija
Zanimivo kakšna debata je je razvila iz tele teme :)

Je mogoče kdo pomislil, da imamo vsi pred nosom zelo uspešnega blogarja, ki s svojim blogom služi? Naš guru pač zna :) Res je, da ne služi direktno z blogom, ampak si s tem povečuje prepoznavnost (upravičeno).

Ljudje radi kupujemo od ljudi, ki jih poznamo in preko bloga, dobimo vsekakor nek navidezni občutek, da to osebo že dejansko poznamo.

Po moje je pač v Sloveniji prepoznavnost ključnega pomena. Glede na majhnost naše dežele, nam je pravzaprav zelo pomembno "kdo nam pamet soli".
Vsak ima mnenje o vsaki javni osebnosti, zakaj si ne bi ustvarjali tudi mnenja o ponudnikih raznih storitev ipd.?

Brez raziskav - po moje določen procent ljudi le služi z blogi, oziroma preko njih. Saj ni pomembno preko katerega kanala pride denar, glavno da pride. Če je blog pač marketinška poteza...dokler je uspešna, super.

Če pogledamo poplavo blogov znanih osebnosti, ki si utrjujejo svojo "slavo" s svojimi blogi...Jonas npr. bi bil že zdavnaj zapisan zgodovini, če se ne bi "podtalno" pojavljal s svojimi bednimi forami po blogu.

Saj ni nujno, da blog nudi kakšne uporabne informacije...važna je popularnost, prepoznavnost...denar pa pride potem po drugih kanalih, ko začnejo se pojavijo ponudbe na področjih posameznikov...

Z blogom se res ne da obogateti,
28.08.2007 @ 23:44 Lidija
...se pa da povečati svoj uspeh na področju, s katerim se oseba ukvarja.

P.S.: pozna ura, prehitre misli in tipkovnica so naredili svoje :)
29.08.2007 @ 08:27 Peter
Meni se še vseeno zdi, da če guru blog "zapre" in prodaja vstop za ne vem koliko EUR, bi zaslužil, ali? Jaz bi plačal vstop.

Vem in strinjam se, da je danes na netu možno dobiti SKORAJ vse zastonj. A obstaja ampak.:-)

Knjige se še vedno prodajajo. Kar meni pomeni, da se informacije še vedno prodajajo.

Še vedno sem optimist, da bi z INFORMACIJAMI na blogu lahko služil nek denar. Milijonov verjetno ne, v Sloveniji, a nekaj bi se nabralo.

Google Adsense, hm, nekako se mi zdi, da to nihče ne klika.

Nekdo bo prej ali pozneje pogruntal, kako je možno z blogom in to v Sloveniji služit EUR. Upam da bom kje blizu. :-))
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh