Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Z blogom služi 0% slovenskih blogerjev!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 25 24.08.2007
1. ALI UPORABLJATE INTERNET?
1: da 44%
2: ne 56%
2. ALI BERETE TUDI SPLETNE BLOGE, DNEVNIKE?
1: da 48%
2: ne 52%
3. ALI PIŠETE SVOJ BLOG?
1: da 1%
2: ne 99%
4. STE S SVOJIM BLOGOM KAJ ZASLUŽILI?
1: da 0%
2: ne 100%
Rezultati so seveda nezanesljivi, ker je bil vzorec malenkost premajhen. Ima pa ta anketa to prednost, da jo lahko vsak od nas z malo stroški ponovi. Pokličite recimo 50 naključnih številk in prišli boste do podobnega rezultata. Seveda smo vprašanje št. 2, 3 in 4 zastavili samo uporabnikom interneta.
Ne pa politične in športne novice, še manj pa opisovanje občutkov. Za take ali drugačne zgodbice imamo vendar knjige. V knjižnici za 10 evrov letno dobimo lahko nekaj deset ali več kot sto knjig. In resne avtorje ovrednotijo tudi recenzije, ki nam pomagajo pri izbiri. Enako kot recenzije filmov.
Retorično vprašanje: se bo na mreži kdaj pojavil nekdo, ki bo (kljub subjetivnosti) pisal recenzije blogov in nam pomagal ločiti nekaj zrn od ogromnega število plevela?
Nič nimam proti 15, 20, ali 45-letnemu piscu. Vendar naj svoje izdelke vendar nese na kakšno založbo, ali pošlje na kakšen literarni natečaj, ter se sooči z resnico, pa naj bo še tako boleča.
Končni niti v pisam bralcev ne dopisujejo vsi. Ljudje večinoma le imajo nek osnovni občutek, ali so pisali pametno, ali pa bedarije. Mogoče dajo tekst prebrati kakšnemu znancu. Končno pa je tu še urednik, ki filtrira taka pisma, demokracija gor ali dol.
Čas bi bil, da se nehamo navduševati nad demokracijo, ki jo nudi internet kot tako in se začnemo vsaj malce truditi za kvaliteto prispevkov.
Upam, da se vsaj na tej točki strinjamo?
Mislim pa da je moč blogov drugje. Vtipkajte "Sabina Obolnar" v google in dobite kaj? Sedaj si pa predstavljajte, da tak napad izvede nekaj tisoč blogerjev na kakšnega politika, ministra, eminenco, ekselenco... Na tisoče zapisov, ki imajo naslov ime in priimek ter jih google z veseljem servira kot prve med zadetki iskanja na ključne besede.
In tu vidim možnost zaslužka da ti nekdo plača, da nečesa ne objaviš. :Evil:
Vendar bi skoraj bolj kot nasvet, kako zaslužiti z blogom, želel nasvet: kaj in kako pisati, da bodo brali tvoj blog... Pod "brali" mislim na 5.000 do 10.000 ogledov mesečno.
Mrkaićev imamo na mreži nekaj 100, pa tudi sami ste omenili, da s takim pisanjem po vašem mnenju (se strinjam!) ne bo prišel daleč...
Celo legendarni portal mobisux je postal gojišče patologije (beri pljuvalnik za žaljenje dopisovalcev) in je pred nekaj tedni razpadel v dva foruma (stari mob. in alter mob.). Stari nima po mesecu dni niti tisoč registracij...
Mrkaićev imamo na mreži nekaj 100, pa tudi sami ste omenili, da s takim pisanjem po vašem mnenju (se strinjam!) ne bo prišel daleč...
O spolnosti piše (predvsem pa prepisuje) že skoraj vsak.
Pisanja o takih ali drugačnih dietah pa itak ne bo nikoli konec... O njih piše lahko praktično vsak, skoraj nihče pa ne pove kaj novega...
Hočem le reči, da je na mreži vsega mnogo, mnogo preveč. Ter da ljudi ne pritegne nobena stvar več, če pa že, pa največ za nekaj tednov.
Milim, da smo na mreži že pred nekaj leti doseli točko zasičenja, vrnitev v leto 2000 pa seveda ni možna.
Torej vedno večja kvantiteta in seveda vedno manjša kvaliteta, čeprav bi po logiki več moralo prinesti tudi "bolje"... Pa ne!
Tebi očitno ne dvigujejo telefona tisti, ki z blogom služijo.
Če govorimo o uporabi zdrave pameti je morda vredno razmisliti
koliko tistih, ki pišejo blog (in so tako "spretni" da z njim tudi služijo)
še vzdržuje stacionarno telefonsko številko ? Se tudi precej strinjam
s pomisleki v postih od "ervinator" in "marko maher".
Če se odpravite na gradbišče AC tunela v Šentvidu in anketirate
naključno prisotne, boste prišli do naslednjih rezultatov:
6 % Slovencev uporablja internet, od tega jih je kar 11 %
slišalo za Google :)
Je mogoče kdo pomislil, da imamo vsi pred nosom zelo uspešnega blogarja, ki s svojim blogom služi? Naš guru pač zna :) Res je, da ne služi direktno z blogom, ampak si s tem povečuje prepoznavnost (upravičeno).
Ljudje radi kupujemo od ljudi, ki jih poznamo in preko bloga, dobimo vsekakor nek navidezni občutek, da to osebo že dejansko poznamo.
Po moje je pač v Sloveniji prepoznavnost ključnega pomena. Glede na majhnost naše dežele, nam je pravzaprav zelo pomembno "kdo nam pamet soli".
Vsak ima mnenje o vsaki javni osebnosti, zakaj si ne bi ustvarjali tudi mnenja o ponudnikih raznih storitev ipd.?
Brez raziskav - po moje določen procent ljudi le služi z blogi, oziroma preko njih. Saj ni pomembno preko katerega kanala pride denar, glavno da pride. Če je blog pač marketinška poteza...dokler je uspešna, super.
Če pogledamo poplavo blogov znanih osebnosti, ki si utrjujejo svojo "slavo" s svojimi blogi...Jonas npr. bi bil že zdavnaj zapisan zgodovini, če se ne bi "podtalno" pojavljal s svojimi bednimi forami po blogu.
Saj ni nujno, da blog nudi kakšne uporabne informacije...važna je popularnost, prepoznavnost...denar pa pride potem po drugih kanalih, ko začnejo se pojavijo ponudbe na področjih posameznikov...
Z blogom se res ne da obogateti,
P.S.: pozna ura, prehitre misli in tipkovnica so naredili svoje :)
Vem in strinjam se, da je danes na netu možno dobiti SKORAJ vse zastonj. A obstaja ampak.:-)
Knjige se še vedno prodajajo. Kar meni pomeni, da se informacije še vedno prodajajo.
Še vedno sem optimist, da bi z INFORMACIJAMI na blogu lahko služil nek denar. Milijonov verjetno ne, v Sloveniji, a nekaj bi se nabralo.
Google Adsense, hm, nekako se mi zdi, da to nihče ne klika.
Nekdo bo prej ali pozneje pogruntal, kako je možno z blogom in to v Sloveniji služit EUR. Upam da bom kje blizu. :-))
Glede recepta kako imeti na mesec 5 do 10 kilo obiska. Moja statistika za zadnji mesec kaže nekaj manj kot 9000 obiskov, pri čemer zadnjih 14 dni nisem objavil ničesar, ker sem bil stran od računalnika. Prej pa je Siol nekaj prispevkov dal na prvo stran portala siol.net. Samo prispevek "Sabina Obolnar" si je ogledalo skoraj 2000 ljudi. Pa to z zaslužkom nima nobene zveze, ker je vse čas konstantno 0 evrov.