Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Z blogi služi 8% blogerjev ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   20 22.08.2007

Mar res? Danes bomo govorili o raziskavah. Preden komentiram zapis v Financah (http://www.finance.si/189031), kjer povzemajo rezultate raziskave (http://www.iprom.si/press.html?id=126), v kateri je sodelovalo kar 5883 anketirancev, še rezultati neke druge raziskave.


Rezultate te »raziskave« sem danes našel med nezaželeno pošto. Povzetek raziskave zelo na kratko: 3500 women shows shocking results... 77% admitted that they are unhappy with their partner's penis size. This proves that size really does matter!

Je kakšna podobnost med obema raziskavama? Jaz mislim, da je. Če razmišljamo z zdravo pametjo, hitro ugotovimo, da je z obema raziskavama nekaj narobe. Ne trdim, da so rezultati raziskav potvorjeni. Če vprašaš pravih 3500 žensk, ali pa anketiraš pravih 5883 uporabnikov interneta, dobiš točno to, kar so v obeh raziskavah dobili.

Če se postavite na travnik letališča v Ajdovščini in anketirate naključno prisotne, boste prišli do naslednjih rezultatov: 37% Slovencev je športnih pilotov, od tega jih kar 22% leti na motornih in jadralnih letalih.

Nekaj podatkov, ki jih lahko potegnemo iz ipromove raziskave:

9% blogerjev piše dnevnik že več kot 4 leta. Glede na to, da je po taisti raziskavi blogerjev v Sloveniji vsaj 30.000 tisoč (6% uporabnikov interneta piše blog – 6% od 500.000 = 30.000), to pomeni, da jih vsaj 2700 piše blog že več kot 4 leta. Se vam zdi to verjetno? Znamo vsi skupaj našteti 10 slovenskih blogerjev starejših od 4 let?

11% blogerjev, se pravi več kot 3000, naj bi imelo dnevno večji obisk od 1000 (unique visitors). Jaz te številke ne dosegam, pa se mi zdi, da me kar veliko ljudi pozna in bere …Se vam zdi ta podatek torej verjeten?

19% blogerjev objavi nov zapis vsak dan ali še pogosteje. To pomeni, da vsaj 6000 blogerjev vsak dan zapiše en zapis ali več. Se vam zdi, da je to res? Jaz dvomim.

8% blogerjev je imelo od pisanja bloga finančno korist. Torej vsaj 2500 blogerjev služi s pisanjem bloga? Ste med njimi?

Še ena zlobna na temo raziskav. Če anonimno ugotavljate, s koliko partnerji je seksala povprečna ženska in s koliko povprečni moški, boste ugotovili, da moški zamenjamo trikrat več partnerjev kot ženske. Ker moški lažemo navzgor, ženske pa navzdol. :)

Matematično se da dokazati, da mora biti v povprečju številka enaka – toliko, kot smo imeli moški partnerk, so imele ženske partnerjev. Ja, dragi moški, cifra je enaka. Ne, niste bili drugi pri svoji dragi … :)

Marketinški nauk vsega skupaj? Pri branju raziskav uporabljate zdravo pamet. Ne zaupajte raziskavam. Ker včasih ljudje ne govorimo resnice, ker so mnogokrat vzorci napačno izbrani, ker se mnogokrat tisti, ki želijo odgovarjati, statistično razlikujejo od tistih, ki ne odgovarjajo.

Prav zato recimo niso zanesljive ankete, ki ugotavljajo, kdo bo zmagal na volitvah. Ker se tisti, ki nočejo odgovarjati na ankete, razlikujejo od tistih, ki želijo povedati svoje mnenje. Sploh pa dobimo popolnoma nezanesljive rezultate, če ljudi sprašujemo o prihodnosti!

Boste pili vodo iz plastenk, so spraševali ljudi v slovenski raziskavi pred 15 leti. 98% jih je odgovorilo, da ne. In če bi upoštevali rezultate te raziskave, vode v plastenkah ne bi nikoli poslali na tržišče. Raziskave so brez veze – prave rezultate dobite z opazovanjem in testiranjem. Dokler vode v plastenkah ne začneš prodajat, ne veš, ali jo bodo kupovali ali ne. Dokler ne odpreš vrata kopališča, ne veš, ali bodo ljudje res hodili na to kopališče ali pa so se v raziskavi samo malo izmišljevali.

Zdrava kmečka pamet, dragi moji. Peace!

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
22.08.2007 @ 23:13 Zvoni
Peter s prvim svojim stavkom si povedal absolutno vse o sebi. Moški varate več, še enkrat ponavljam, ker imate po tem večjo potrebo. S kom?
Z samskimi ženskami... A ni logično.
22.08.2007 @ 23:25 Zdravko
word!
23.08.2007 @ 00:38 Zvoni
Kar pa zadeva tržnih raziskav, je odgovor čisto preprost; so odraz zajetega vzorca, ki lahko, da ni najbolj reprezentativen in pa časa in okolja v katerem so izvedene ( to se je lepo pokazalo pri zgoraj omenjeni raziskavi o pitju iz plastenk). Pač se čas spreminja, tudi, navade in moda, vse...
23.08.2007 @ 08:42 Peter
He he he, Zvoni ti si faca. A si že kdaj slišala za Smisel Za humor??? :-))

Naslednje besede niso za tebe, ker tebe se ne da prepričat.

Ženske imajo potrebo po secksu isto ali celo večjo kot moški. S to razliko da si to želijo pod drugačnimi pogoji kot moški in časovno malo pozneje kot moški.

Seveda, družbeno programiranje nas uči da se o tem ne sme javno govoriti. Zato tega ne okoli govort. Psssst...

In iz zgoraj omenjenega je razumljivo kdo so največji nasprotniki javnega govorjenja o tem. A ne? :-))

Ženske so edino živo bitje na tem planetu (koliko jaz vem), ki ima en samcat organ namenjen IZKLJUČNO spolnemu užitku. Ščegetavček. :-))

In zadevo bi lahko vlekel še naprej.

Obstajajo RAZISKAVE, 20-30 letne raziskave...:-)) Raziskave na resničnih ljudeh. Delali in zapisali so jih Baker, Ridlej, Davkins, Miler itd itd itd. Raziskave ki opisujejo celotno dinamiko odnosa (tudi spolnega) med moškim in žensko.

A je kdo vedel da imamo killer sperm, blocker sperm in egg-getter sperm? Jaz nisem. :-)

Tega je ogromno. A to čtivo ni za vsakega. Zvoni to ni za tebe. :-) Moraš imeti OPEN MIND za to.
23.08.2007 @ 09:01 Lidija
Zvoni, tukaj se ne strinjam z vami. Ni res, da moški varajo več, le večji "prasci" so, ko se to izve. Ženskam je to prej odpuščeno, saj jo je "sigurno tip zanemarjal" ipd., zato se o tem ne govori toliko.

Varanja je danes ogromno, če bi delali to raziskavo, bi se skoraj ne glede na vzorec raziskave zgrozili. Pravzaprav so le še redki pari, ki so si "staromodno" zvesti.

Da, zvestoba je postala že skorajda utopija....in tu ni izjem - varajo tako poročene ženske kot moški. Še najraje pa se srečujejo poročeni, saj vedo, da bosta oba tiho. Tako da Zvoni, samske punce nimajo tukaj veliko možnosti. :)

Res je včasih veljalo kako smo ženske bolj poštene in moralne...a to je zgodovina. Danes se izkažeš kot oseba - ne kot pripadnik ali pripadnica določenega spola.

In še ena kratka o varanju samem. Zakaj ljudje varajo? Ker jim doma nekaj manjka. Včasih je to pogovor, razumevanje, nežnost, karkoli že, dokler je nekdo srečen doma, ne bo šel drugam. Tako da za preprečevanje varanja, je najboljši recept posvetiti se svojim ljubljenim osebam in verjemite, da vam bodo ostali zvesti.

Raziskave pa...najbolj sigurno je opazovanje - vsaj po mojem mnenju, saj statistika tudi kdaj razočara :) Torej logika, psihologija in znanje v iskani tematiki, z roko v roki z matematiko je pravi, realni rezultat za nadaljno uporabo... :)
23.08.2007 @ 10:10 ervinator
Opazovanje brez uporabe/znanja statistike je potrata časa in denarja.
23.08.2007 @ 10:37 Zvoni
Nisem mislila, da imajo ženske manjšo potrebo po sexu, ampak samo, da imajo pač moški večjo potrebo, da to počnejo z različnimi ženskami, ženska, ko najde nekoga, ki je približno to kar si želi zlepa ne bo varala, moški pač izkoristite vse kar vam pride na pot:-). Sicer pa tisti, ki varajo, se mi močno smilijo. Varanje je posledica ene velike praznine v življenju in nekega hlastanja za nekimi užitki; taki ki varajo se v življenju težko resnično najdejo, si pa najdejo skoz nove ženske :-) in obratno. Vemo pa, da užitki naj ne bi bili ravno smisel v življenju, postane dolgčas...
23.08.2007 @ 11:03 Zvoni
Pa še nekaj tisti, ki varajo se sploh ne poznajo zadost dober, kaj šele svoje partnerje. Sploh mi ni jasen, kako ljudje ne ugotovijo, da jih nekdo vara.Najbrž nočejo. Skratka, ti ljudje se pač odločijo, da bodo eksistiral, enega si bodo najdel za skoz bit zraven, drugače bodo pa iskal nove izzive, ker najlažje je skoz bežat, pa skoz bodo jamral kok majo tečne partnerje, ampak se bodo še kar vračal k njim, ke pač je fino met enega za varnost, pa za otroke. Meni so tak način kar obrača, velik je tega, ja. Pa še nekaj ne razumem, kako si lahko sproščen pred nekom, ki mu nekaj prikrivaš, sej v bistvu lažemo in prikrivamo v resnici lahko samo sami sebi. Dolgoročno škodo povzročimo sebi.
23.08.2007 @ 12:35 Peter
Zvoni, eno osebno vprašanje, če dovoliš?

A ti svojo "zelenjavo"/travo uporabljaš tudi za kaj drugega kot prehrano?

Ker zgleda, da si na nečem zelo močnem, da te tako vrti. :-)

Veš kaj jaz mislim, da ti govoriš o eni dotični osebi, ki te je zapeljala (prasec, a ne) in ni želela ostati. Zdaj si pa jezna, a ne? :-)

Ali pa si jezna, ker ko tako pogledaš naokrog, kako vsi lepo skačejo čez plot, k tebi pa nobeden noče skočiti. Uf, to boli. :-)

Draga moja Zvoni, če ti še vedno verjameš v nebesa na zemlji, well, najprej se nehaj zadevat z "zelenjavo" in bodi malo pozorna na to kaj se res dogaja v življenju.

Mmm, me je mikalo to zapisat. Kako si naj človek sploh pomaga glede tega? :-)
23.08.2007 @ 14:53 Zvoni
Zdaj je pa že skrajni čas, da vsaj za nekaj časa pustim blog marketinškega guruja pri miru in se posvetim svojemu blogu. Me nekateri osebki čisto neupravičeno napadate in to čisto preveč. Peter get alive.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh