Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketinško plonkanje
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 13.08.2007
V Večeru so danes objavili mojo kolumno z naslovom Marketinško plonkanje. Problema z mojimi fotografijami še nismo rešili - tako, da fotke ne glejte prosim.

Komentarji:

13.08.2007 @ 11:26 evelina
fotka res ni najbolj bleščeča ;) toda važna je vsebina.
Kaj ti pomaga lepo zavito darilo z nalepšo mašnico, ko pa je prazno znotraj??

samo razmišljanje naglas: "nima večer kakšne druge slike?"
13.08.2007 @ 11:45 maruša
Mogoče da razjasnim zakaj taka slikica: Večer ima isti "sistem" za tiskano in spletno verzijo. Če prilagodimo slikico za net, bo spacana v tisku. Če prilagodimo za tisk, potem je taka kot je. Bodo morali malo poštudirati, da ti dve zadevi ločijo. Do takrat pa na žalost ne morejo po njihovo nič narediti. :-(
13.08.2007 @ 13:15 Peter
Glede slike, a bi kaj pomagalo, če naredimo eno akcijo, in vsak obiskovalec tega bloga napiše meil uredništvu! :-)

Hm, plonkanje. Ja res, je tople vode itak več ne moremo izumiti. Ne poznam človeka, podjetja, ki ne bi plonkal. Celo naša državna TV plonka, da se vse kadi. Ljudje pa mislijo, da ne vem kaj gledajo. :-)
14.08.2007 @ 18:24 Zvoni
Ja kaj je pa narobe s fotko. Je pa res da si ne moremo biti na vsaki všeč. Kaj se pa kaj dogaja z Blažem, sem ga spoznala 8 let nazaj, je imel že takrat zelo visoke cilje?
14.08.2007 @ 19:14 Aleš
Zvoni, brat Blaž je tisti drugi v imenu podjetja Lisac&Lisac. Priden.

Lahko kaj več poveš o tistem pred 8 leti? :) Saj verjetno tega ne bo prebral, sta z ženo na dopustu ...
16.08.2007 @ 02:01 Zvoni
Ma ni veliko za povedati. :-)
Res ne.Vem,vem sej ste že takrat imeli to založbo. A ne? A ženo ima; ja super, sej na koncu se vsi poročijo:-)
18.08.2007 @ 23:18 ervinator
S clankom se v glavnem strinjam. Moti me le udarno geslo na koncu, namrec cim vec plonkanja. Namesto tega bi pricakoval poudarek, da je treba tudi plonkati znati tako, da v konkretnem primeru deluje - da to pac ni avtomaticno pocetje, ki ga lahko vsak dobro pocne.
24.08.2007 @ 15:26 Fenixica
Tale vaš nasvet...fotke ne glejte prosim... je bil pa tapravi za prejšnji blog...NAPISI! Veste da sem jo pogledala :-) in seveda prebrala članek. Spoštovani g. Lisac, veliko se naučim od vas. Hvala.
na vrh