Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Napisi
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 15.08.2007
Stanovalci v tem stanovanju imajo to smolo, da živijo v neposredni bližini hotela, ki ima povrhu vsega slabo označene sobe. In mnogi gostje hotela ali drugi mimoidoči nehote pogledajo, kaj je za temi vrati. In takšnim nebodigatreba firbcem, je namenjen tale napis.
Marketinška lekcija? Hm, povsem običajen napis v stilu »to ni hotelska soba« bi verjetno deloval, ampak tale je gotovo učinkovitejši in več ljudi si ga za vedno vtisne v spomin.
Pa še en presenetljiv napis, ki sem ga posnel nekje v ZDA. Običajno se ljudem prepoveduje hoja po travi, tu je hoja po travi zaželena in to je potrebno zapisati na primerno tablo.
Komentarji:
- 18.08.2007 @ 23:11 ervinator
- Zanimiv tisti nemski napis - za Nizozemce in Nemce je odvec (veliko jih sploh nima zaves). Tujcem pa morajo dopovedovati, naj upostevajo kulturo ... Vendar je po mojem mnenju ucinek napisa nicen, gre zgolj za zadovoljstvo, da so neznancu morda nekaj v brk povedali ..
- 19.08.2007 @ 08:20 ficcanaso
- no, tale napis so izobesili, kljub temu da okno zavese ima ... torej ne more biti drugega kot v brk povedati, da "ne maram, da me buljiš" ...