Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj A Passion for Winning
-
Dobre knjigeKomentarji: 2 02.08.2007
Aaron D. Cushman piše o 50 letih promoviranja znanih ljudi in izdelkov. Zgodba o mladeniču, ki je med drugo svetovno vojno pilotiral bombnike, potem pa ustvaril eno večjih ameriških PR agencij. Knjigo priporočam. Edini minus knjige, za tiste, ki niste bili nikoli v ZDA, so ameriški primeri. Avtor je seveda živel in delal v ZDA, zato za razumevanje knjige pomaga, če poznate ameriški način življenja, razmišljanja.
Sicer pa dva utrinka iz knjige. Aaron je več let vodil PR za državo Mehiko. Njegova naloga je bila čim bolje promovirati mehiške turistične destinacije. Naloge se je loteval profesionalno. V tistem času so Mehičani v ZDA prodajali 41 turističnih destinacij. Aaron je obiskal prav vse. Nobenega izdelka ali storitve ne moreš prodajati, če ga oziroma je res dobro ne poznaš …
Naloga PR agencije? Čim bolj zmanjšati »AD GAP«. Vsako podjetje lahko del potencialnih strank doseže z oglaševanjem. Denarja, da bi dosegli čisto vse, običajno ni (razen če ste Calvo). No, razliko med delom trga, ki ga dosežete z oglaševanjem, in delom, ki ostane nepokrit, lahko dobra PR agencija zmanjša.
Mediji so ves čas lačni informacij. Iščejo zgodbe, iščejo dogodke. Pojavljanje v medijih ima še boljši učinek kot oglaševanje, če namreč o vas poročajo drugi, je vse skupaj videti bolj kredibilno. Če se želite pojaviti v medijih, morate narediti dogodek, o katerem je vredno poročati.
Še en mini nasvet mojstra. Če želite, da mediji o vas poročajo, najprej poskrbite za novico, o kateri bodo mediji pisali. Šele pozneje začnite z oglaševanjem. Skratka, vedno najprej PR, potem šele oglaševanje. Spomnite se Harrya Potterja – nič oglaševanja, samo novica o novi knjigi, novica o vrstah pred knjigarnami. Oglaševanje pride na vrsto po tem, ko bodo knjigo kupili najbolj zvesti oboževalci … Ali pa avtomobili. Najprej PR – »ukradene« slike novih modelov, novice, ki »pricurljajo« v medije. Na koncu življenjske dobe določenega modela pa veliko oglaševanja, popusti itd.
Vsak podjetnik bi moral prebrati vsaj eno knjigo, ki praktično opisuje, kako se lotiti odnosov z javnostmi, kako načrtovati učinkovite PR aktivnosti.
Komentarji:
-
02.08.2007 @ 13:46
eva
- Zapisati, da mora vsak svoj izdelek ali storitev natančno poznati, je že skoraj banalno, saj se zdi tako samoumevno... Ampak kolikokrat ste želeli rezervirati počitnice pri kakšni naši turistični agenciji in ste imeli občutek, da agentka sploh ne ve, kje ta država je, kaj šele, da bi jo natančno poznala? Verjetno pa turistične agencije niso edini primer.
-
03.08.2007 @ 09:21
Danilo
- Prosim še za kašen naslov knjige, ki govori o "Vsak podjetnik bi moral prebrati vsaj eno knjigo, ki praktično opisuje, kako se lotiti odnosov z javnostmi, kako načrtovati učinkovite PR aktivnosti."
Dodaj komentar