Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Podrobnosti
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 23.07.2007

Natančne, podrobne informacije povečujejo prodajo. Znak ob cesti nekje na Poljskem. Znak nam pove, da je tu črna točka, da se je na tem mestu do sedaj ubilo 11 ljudi, 69 pa je bilo ranjenih.

crnatocka

Je takšen natančen podatek potreben? Seveda, ker naredi močnejši vtis, kot samo znak črna točka. Ker si takšno zadevo bolj zapomnimo. Nekaj podobnega se mi je zgodilo kakšne dva tedna nazaj, ko me je pred Velikimi Laščami znak opozoril, da vozim prehitro, izpisalo pa se je tudi, da bi bil ob tri kazenske točke, če bi me pri tej hitrosti dobili policisti. Veliko bolj učinkovito kot samo utripajoč radar, ki ti pove koliko voziš. Specifične, podrobne informacije prodajajo. Upoštevajte to dejstvo, ko prodajate. Fotografija je slaba, ker sem jo posnel s telefonom med vožnjo, ni bilo časa za zoom.


Komentarji:

23.07.2007 @ 15:05 ervinator
Na vzhodnem vstopu v Luksemburg se na displeju izpiše, da boš čez devetnajst minut pred prestolnico, čez 28 minut (se mi zdi), pa že na zahodni meji z Belgijo. ;)
24.07.2007 @ 14:27 luka
Podrobnosti imajo prav zdravilen učinek. Škoda, da tega ne vedo tudi v našem zdravstvu - no, njim se sploh ne zdi vredno pogovarjati se s pacienti, kaj šele, da bi se spuščali v podrobnosti ... Zadnjič sem v čakalnici naletel na interno revijo bolnice Jesenice z naslovom "BolJe". Med prispevki je bil tudi zapis zdravnika, ki je opisal njihovo doživljanje (torej zdravnikovo) prihoda pacienta na travmatološko urgenco. Zapisal je, kako slabo se znamo ljudje vživeti v druge, kako bi bili vsi radi prvi na vrsti, kako se nam naša praska na prstu zdi nekaj najhujšega in nas niti malo ne zanimajo drugi, ki so morda huje poškodovani od nas ... Zelo verjetno ima zdravnik prav. Zapisal pa je tudi, naj se kar oglasi vsak, ki ima kakšno idejo, kako lahko premagajo nestrpnost in paniko v čakalnici med pacienti. Odgovor: podrobnosti. Če bi vsakemu pacientu razložili celoten postopek, kdo, kje, kako in kdaj ga bo sprejel ... bi verjetno dosegli zelo veliko. Pacienti sicer zaradi tega še ne bi bili zdravi, bi bili pa strpnejši ...
na vrh