Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Sosed
Marketing
Komentarji:   8 19.07.2007

Ko v bloku prvi stanovalec zamenja vrata ali okna, se usuje plaz ... V nekaj letih okna in vrata zamenjajo praktično vsi.

gorenjci

Dobro poglejte zgornjo sliko. Videli boste, da ima praktično vsaka hiša v vasi na strehi sončne kolektorje. Le kako je praktično vsem v vasi prišlo na misel, da bi se bilo pametno greti na sončno energijo?

Premeteni prodajalci vedo, da ljudje radi posnemamo druge ljudi. Če ima sosed, bomo imeli tudi mi, pa naj stane kolikor hoče. Jaz samo poročam o dejstvih dragi moji, pametni trgovci pa te zadeve obrnejo sebi v prid. Marketing in prodaja je zabavna reč, odlični primeri so povsod. Današnja slika je seveda slovenska, gre za eno vasico na Gorenjskem.


Pa še en, malo starejši primer oglasa, kjer prodajalec pove, da se izdellek zelo dobro prodaja in da ga uporablja že 75% žensk.

milo

Ste vedeli, da dnevnik marketinškega guruja bere že 78% slovencev, ki se ukvarjajo z marketingom in prodajo. In še nekaj tistih, ki berejo kar tako. Samo šalim se, sliši se pa kar v redu, mar ne?

Komentarji:

19.07.2007 @ 11:34 Zvoni
A v prvem primeru, pa oglašuješ tako, da sporočiš: ozrite se naokoli, vaši sosedje to že zagotovo imajo:-)
19.07.2007 @ 11:59 Aleš Lisac
Sosedi itak opazijo, da se nekaj dogaja. Prodajalec (monter ...) mora samo kakšno vizitko kje pozabit za začetek. So pa še druge metode, recimo velik kombi s primernimi napisi, ki stoji pred hišo itd.
19.07.2007 @ 12:37 Zvoni
To s kombiji je veliko cenejša varianta od jumbo plakata. Postaviš ga skoraj kamor ti paše, še kazen če stoji kje kjer ne bi smel je manjša od stroškov za jumbo plakat. V Poravnavi se dobro tržijo.
19.07.2007 @ 12:41 Lidija
V Škofji Loki je naselje...Podlubnik, v kterem sem par let nazaj opazila podobno dejstvo :) Smešno, a resnično...v isti ulici je imelo 8 sosedov nove golfe (kupljene v razponu dveh let!) in dva lupota. Vsak je bil malce drugačen, kakšen dodatek več in kakšen konj več...prava tekma v tistem koncu ja :) Nasvet vsem, ki ste v stroki fasaderstva, sončnih kolektorjev, menjace streh...najdite prvo stranko v Podlubniku in dela bo vsaj za par let :)
Verjetno je naključje da je tudi to naselje na Gorenjskem (no, to je vsaj na spodnjem gorenjskem za razliko od...Smokuča?). :)
19.07.2007 @ 12:53 nataša
haha, to je pa čista resnica, pri nas v bloku je približno 5 sosedov (vključno z nami) zamenjalo najprej okna, zdaj pa še vrata (naša soseda ima tako lepa nova vrata, da se nismo mogli upreti) ... in koga smo poklicali? istega izvajalca; ker nismo želeli tvegati, da nam naredijo slabša :)
p.s.: pravzaprav smo res že potrebovali nova vrata, pa se je pojavilo pravo okno priložnosti ...:)))

Verižna reakcija bo kmalu pripeljala do tega, da bomo prenovili celoten blok, eden po eden :)
19.07.2007 @ 13:39 luka
J. Sugarman bi temu rekel "želja po pripadnosti neki skupini"; smešno je le to, da bi verjetno vsi "pripadniki skupine" svojo pripadnost hiteli zanikati in razloge za nakup našli povsem drugje - takšne zelo razumske, seveda
19.07.2007 @ 18:35 Franci
Ena ne umesna (ne marketinška):
če se že potepate v sosednji vasi se drugič lahko ostavite na kavici ;)
lp
20.07.2007 @ 08:23 senja
Ste mogoče pomislili, da bi bila takim dejanjem mogoče kriva nevednost oz. neobveščenost ljudi. Vsaj za okna vem da je tako (vrata imajo mogoče drugačen vzrok). V našem bloku je povprečna starost stanovalcev 55 let ;-) In ja, tudi pri nas se menjajo okna kot po tekočem traku. In predvidevam da zato, ker si starejši stanovalci izmenjujejo informacije kar med sabo, seveda tudi priporočila glede izvajalcev. Zajec pa menda tiči v tem, da se ta investicija šteje v olajšavo dohodnine samo še to leto. To je pa mende treba izkoristiti, kajne?
na vrh