Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Grajanje
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 27.10.2006
Laura me v komentarju prejšnjega zapisa sprašuje kako ljudi grajati. Kako recimo grajati zaposlene, ki si grajo zaslužijo?
Veliki mojster prodaje, osemdesetletni in še vedno aktivni, Zig Ziglar pravi, da moramo vedno grajati aktivnosti in nikoli ljudi. Tajnici, ki je naredila 4 pravopisne napake v štirih stavkih lahko rečete: "Takšne napake, delajo običajne tajnice, povprečne tajnice ... Vi Mojca znate bolje, od vas pričakujem več."
Grajali smo aktivnost - pravopisne napake - in obenem na nek način pohvalili tajnico Mojco. Ona ni običajna tajnica, ona zmore in zna bolje.
Komentarji:
-
27.10.2006 @ 14:42
Zvone
-
Zaposlenca je potrebno vedno stimulirati - ta nasvet pa je krasen primer kako lahko zaposlence stimuliraš skozi kritiko njihovega dela.
Bravo g. Lisac! -
27.10.2006 @ 15:18
Tjasa
-
Tako ugleden marketinški strokovnjak, kot ste Vi, bi moral dati več na uporabnost (usability) svoje spletne strani. To je nekaj takšnega kot ergonomija pip na stranišču. Če pritisnem "beri dalje" in se mi to "dalje" začne sredi stavka, ki se je "končal" na prejšnji strani, me to strahovito zmoti. Če potem kliknem nazaj, me namesto na položaj strani, kjer sem ostala, butne na vrh. Sledi skrolanje navdzol in spet moje negodovanje.
Vi ste čisto fajn, pa vsebine tudi - prilagodite še formo, pa bo.
LPTjaša. -
27.10.2006 @ 17:03
Aleš Lisac
-
Tjaša, hvala.
Bomo.
Tale Aleš velikokrat zadeve kar naredi, namesto, da bi pol leta premišljeval, če ima vse prav pripravljeno. :) -
07.11.2006 @ 14:13
Izidor
- Kratka, a jedrnata misel - vse prevečkrat se nam dogaja, da v ključnem trenutku odpovemo in odreagiramo podzavestno, nasilno, in nepravilno - seveda je naknadno nemogoče popraviti nastalo napako, je pa vsekakor tale nasvet eden dragocenejših - od odnosa do ljudi je veliko odvisno, tudi uspeh, tako naš, kot ostalih in podjetja.
Dodaj komentar