Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Merkur 2007
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 07.07.2007
Danes sem zopet po dolgem času kupoval v Merkurju. Verjetno me niso videli približno dve leti ...
Na blagajni me je prijazna prodajalka vprašala, če imam Merkur kartico. Rekel sem, da jo verjetno imam, ampak ne s sabo. Potem pa prodajalka pravi:
"Gospod povejte mi vaše ime in bova vse takoj uredila, tudi brez kartice."
Bravo Merkur! Očitno so ukinili "oddelek za preprečevanje prodaje" o katerem sem pisal 20. junija 2005.
Pred dvema letoma so trdili, da kaj takšnega ne bodo naredili in da je nemogoče ... Dve leti pozneje, je očitno prevladala zdrava pamet. Direktorja "oddelka za preprečevanje prodaje" pa na marketinške kolegije ne vabijo več, morda so ga pa celo odpustili.
Sedaj čakam, da enako naredijo še na Pošti Slovenije. Ampak to bo težji oreh. Če ste pozabili o čem govorim, preberite tale zapis.
včeraj sem v "francoskem trgovcu" na blagajni izkusil O.P.P
gužva.. blagajničarka 3x poudari, da se čez 10 min konča njena smena, gužva še vedno narašča, ko mi kasira, ji en izdelek (darilo za punco) noče prijeti, ker je prekrita koda...
cca 2 min tipka po računalniku in nato.. ( ne ni poklicala po telefonu NA POMOČ ) :)
Z pogledom, ki se mu ni moč upreti me vpraša,
Ali res potrebujete ta izdelek?!
Mislil sem, da se heca, pa ni bilo tako..
Čeprav je prodajna politika v tem podjetju usmerjena v preprečevanje O.P.P., zadostuje le 1 posameznik, z 1 stavkom, da jo ustvari ..