Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Merkur 2007
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 07.07.2007

Danes sem zopet po dolgem času kupoval v Merkurju. Verjetno me niso videli približno dve leti ...

Na blagajni me je prijazna prodajalka vprašala, če imam Merkur kartico. Rekel sem, da jo verjetno imam, ampak ne s sabo. Potem pa prodajalka pravi:

"Gospod povejte mi vaše ime in bova vse takoj uredila, tudi brez kartice."

Bravo Merkur! Očitno so ukinili "oddelek za preprečevanje prodaje" o katerem sem pisal 20. junija 2005.

Pred dvema letoma so trdili, da kaj takšnega ne bodo naredili in da je nemogoče ... Dve leti pozneje, je očitno prevladala zdrava pamet. Direktorja "oddelka za preprečevanje prodaje" pa na marketinške kolegije ne vabijo več, morda so ga pa celo odpustili.

Sedaj čakam, da enako naredijo še na Pošti Slovenije. Ampak to bo težji oreh. Če ste pozabili o čem govorim, preberite tale zapis.


Komentarji:

08.07.2007 @ 09:38 Super Tine
kaj pa tole,
včeraj sem v "francoskem trgovcu" na blagajni izkusil O.P.P

gužva.. blagajničarka 3x poudari, da se čez 10 min konča njena smena, gužva še vedno narašča, ko mi kasira, ji en izdelek (darilo za punco) noče prijeti, ker je prekrita koda...
cca 2 min tipka po računalniku in nato.. ( ne ni poklicala po telefonu NA POMOČ ) :)

Z pogledom, ki se mu ni moč upreti me vpraša,
Ali res potrebujete ta izdelek?!

Mislil sem, da se heca, pa ni bilo tako..

Čeprav je prodajna politika v tem podjetju usmerjena v preprečevanje O.P.P., zadostuje le 1 posameznik, z 1 stavkom, da jo ustvari ..
10.07.2007 @ 04:28 Lovro
Jaz pa sem to nedeljo v centralnem hotelu v Tolminu (odvijal se je mega reggae festival) vprašal za telefonski klic... Medtem, ko me je prijazna kelnarca (pohvala!), pri njej sem narocil pijaco, napotila v recepcijo, pa je receptorka nasprotno kar skocila, da oni sicer imajo telefon, ampak ne za take primere (stranke, gostje, kar tako,...). Odgovorim, da od takega kraja in takega hotela (sredi turisticne sezone?) pac tega nisem pricakoval, saj za kaj takega še nikoli nisem slišal ali podobnega doživel, ona pa vztraja. Sploh pa sem bil pripravljen impulze placat, tudi po hotelskih tarifah, saj sem potreboval klic na mobilno stevilko. Ko sem se že odlocil oditi, sem ji pokazal tel. kartico s 300 impulzi in vsaj to mi je povedala, da imajo v centru na avtobusni postaji en javni telefon, še prej mi je svetovala pošto, ki pa je ob nedeljah zaprta (po nimajo vec zunanje namešcenih telefonov). Ko sem odhajal, me je vseeno vabila, da mi naredi uslugo in naj poklicem od njih, vendar ste verjetno ugotovili, kaj sem naredil. Mislil sem si: "tukaj verjetno niti sob ne oddajajo..." Kabina je delovala, za knjigo pritožb pa spet izkorišcam možnost objave tukaj, saj pricakujem, da vsi hotelirji že klikajo sem... Zdaj sem se spomnil še ene lepe pesmi: "samo en klik si stran..." (od koraka pred konkurenco!)... Vseeno je bila zame to lepa nedelja, pozdrav vsem, priporocam vam se ponudbo tolminskega raftinga (tudi team building, kolesarjenje,...), oni so ocitno upoštevali Lisac navodila (glede na predstavitvene letake, ki jih imajo...).
na vrh