Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Turbo razprodaja, vse - 70%
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 05.07.2007
Če še ne veste, moški kupimo vse izdelke ali storitve, na katerih piše Turbo. Ženske se ne morejo upreti nobeni ponudbi, na kateri piše Razprodaja. To je splošno znano dejstvo. Praktično marketinški aksiom.
Ali to pomeni tudi, da bo kombinacija »turbo razprodaja« delovala?
Niti ne. Pred kratkim sem v avtu slišal oglas s približno takšno vsebino: »Slovenija hiti, senzacionalno, akcija, razprodaja …« ali nekaj podobnega. Nisem niti ujel za kakšno vrsto izdelkov ali storitev je šlo.
Nekaj podobnega lahko vidite vsakih nekaj dni na Rutarjevih in Lesnininih letakih. Mimogrede – ste opazili, da je Lesnina iz manj udarnih, dokaj normalnih letakov v celoti prešla na Rutarjev format?
Današnja marketinška lekcija? Določene besede v prodaji res dobro delujejo. Recimo: novo, akcija, razprodaja, -50%, itd. Ampak, če v enem oglasu uporabite VSE te besede, dobite zmazek, ki povrhu vsega tudi ne bo povečal prodaje!
Totalna, turbo, revolucionarna, dokončna, ekstra, super, akcijska razprodaja, bo v večini primerov prodala manj, kot recimo samo -50%. Ne pretiravajte torej!
Komentarji:
-
05.07.2007 @ 18:35
Sabina
- Turbo/razprodaja... za moške sicer ne vem, ampak pri ženskah bi se bolj omejila na starost. Mene ne prepriča napis razprodaja, moja mami in mati mojega fanta pa pograbita ponavadi vse na katerem piše AKCIJA! Že nekajkrat se mi je zgodilo (mislim, da v Sparu), ko sem šla z mami v shoping, da sem ji izpulila iz rok AKCIJO! in ji pokazala cenejši a skoraj identični izdelek. Zadovoljni tako ali drugače... pa pojdimo v AKCIJO!
-
06.07.2007 @ 12:10
Lidija
-
Lesnina je naredila pri meni že velik minus, ko je začela uporabljati na podlagi črno barvo popisano z velikimu "akcija" napisi...kot bi brala parte. Katastrofa.
No ja, tudi Rutar ne zaostaja prav dosti. -
07.07.2007 @ 12:06
evelina
-
ja se tudi jaz strinjam da je manj več. Vse to pompozno napihovanje o akcijah, mene dobesedno odbije, ker se mi ne da brat za kaj se gre...
poleg tega pa je vse videti ceneno... morda bi se zamislili, ti trgovci, da bi povdarjali kvaliteto?? potem pa še omeniš nizko ceno... škoda se se ne spomijo, na to lastnost, ki tudi deluje pri kupcih... -
07.07.2007 @ 14:59
Zenus
-
Tako eden kot drugi ciljata na tisti segment ljudi, ki jim je taka oblika reklame potegne. In očitno je takšnih ljudi ogromno.
Zagotovo bi se oblika reklamiranja spremenila, če bi videli, da ne zažge več.
Dodaj komentar